Uus mekko
Ja tänään huomasin omenapuun puhjenneen kukkaan. Kauniita kukkasia :heart:
Uus mekko
Kiitos Itseki tykkään kyllä, vaikka vasta viime aikoina oon yrittänyt "opetella" käyttämään värikkäämpiä vaatteita. Niin monia vuosia tuli pukeuduttua lähinnä mustaanIhana mekko
Väri ainakin sopii sinulle hyvin. Itse olen todellinen mekkofriikki. tässä mun uusimmat ja tällä hetkellä mun ihan ykköset VillaNanna: Karkkimekko ja vähän muutakin ompeluaKiitos Itseki tykkään kyllä, vaikka vasta viime aikoina oon yrittänyt "opetella" käyttämään värikkäämpiä vaatteita. Niin monia vuosia tuli pukeuduttua lähinnä mustaan
Oonkin sun blogia silloin tällöin selaillut. Kadehdittavaa käsityötaitoa! Eikä tuu samanlaisia mekkoja kadulla vastaan, kun itse suunnittelee ja tekeeVäri ainakin sopii sinulle hyvin. Itse olen todellinen mekkofriikki. tässä mun uusimmat ja tällä hetkellä mun ihan ykköset VillaNanna: Karkkimekko ja vähän muutakin ompelua
VillaNanna: Ihana kesä
Olen eilen saanut yhden mekon lisää valmiiksi mutta se on valmiskaavasta eikä yhtään mun tyyppinen mutta oli kokeiltava
Juu, ei tule Harmittaa vaan ettei ole tuota sovitusnukkea olemassa...olisi niin paljon helpompi toteuttaa noita ajatuksiaan sen kanssa. Nyt on aina vähän yllätys, että mitä on tehnytOonkin sun blogia silloin tällöin selaillut. Kadehdittavaa käsityötaitoa! Eikä tuu samanlaisia mekkoja kadulla vastaan, kun itse suunnittelee ja tekee
Sä et kyllä oo mikään mamma! ihana!Uus mekko
Tuo värikäs mekko sopii sulle tosi hyvinKiitos Itseki tykkään kyllä, vaikka vasta viime aikoina oon yrittänyt "opetella" käyttämään värikkäämpiä vaatteita. Niin monia vuosia tuli pukeuduttua lähinnä mustaan
Hahhah, ihanasti sanottu Mut joo, joskus vuosia sitten etsin netistä muita nuoria äitejä ja eksyin tänne. Tuo nikki vaan tuli siinä tohinassa sitten ensimmäisenä mieleen, onhan se oikeasti ihan kamalaSä et kyllä oo mikään mamma! ihana!
Voi kiitos paljon! :heart:Tuo värikäs mekko sopii sulle tosi hyvin
Oletko lihonnut?
Wau, oot nätti.
Mitä sinä höliset? Fortunatesta on ghettowiba kaukana, menisit vaikka Itikseen katselemaan oikeita ghettopimuja.Wau, oot nätti.
Susta hohkaa jonkilainen ghettowiba (ei pahassa mielessä), eikä pelkästään noiden korvisten vuoksi,vaan kokonaisesti.
Oon mä vuoden aikana jotain 5kg.Oletko lihonnut?
Kiitos.Wau, oot nätti.
Susta hohkaa jonkilainen ghettowiba (ei pahassa mielessä), eikä pelkästään noiden korvisten vuoksi,vaan kokonaisesti.
Noi hiukset ja korvikset minusta antaa vaikutelman ghettovibasta. Kaunis aikuinen nainen.Wau, oot nätti.
Ei se haittaa. Tai riippuu millasta ghettowibaa tässä nyt tarkoitetaan. Ehkä en halua kuulla selitystä.Mitä sinä höliset? Fortunatesta on ghettowiba kaukana, menisit vaikka Itikseen katselemaan oikeita ghettopimuja.
No mielipiteitä on monia, eikä tuo tainnut olla pahalla sanottu. Mä ottaisin hyvällä, oikeasti!Mitä sinä höliset? Fortunatesta on ghettowiba kaukana, menisit vaikka Itikseen katselemaan oikeita ghettopimuja.