tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Kiitos :) Itseki tykkään kyllä, vaikka vasta viime aikoina oon yrittänyt "opetella" käyttämään värikkäämpiä vaatteita. Niin monia vuosia tuli pukeuduttua lähinnä mustaan :)
Väri ainakin sopii sinulle hyvin. Itse olen todellinen mekkofriikki. tässä mun uusimmat ja tällä hetkellä mun ihan ykköset VillaNanna: Karkkimekko ja vähän muutakin ompelua
VillaNanna: Ihana kesä
Olen eilen saanut yhden mekon lisää valmiiksi mutta se on valmiskaavasta eikä yhtään mun tyyppinen mutta oli kokeiltava :)

Väri ainakin sopii sinulle hyvin. Itse olen todellinen mekkofriikki. tässä mun uusimmat ja tällä hetkellä mun ihan ykköset VillaNanna: Karkkimekko ja vähän muutakin ompelua
VillaNanna: Ihana kesä
Olen eilen saanut yhden mekon lisää valmiiksi mutta se on valmiskaavasta eikä yhtään mun tyyppinen mutta oli kokeiltava :)
Oonkin sun blogia silloin tällöin selaillut. Kadehdittavaa käsityötaitoa! :) Eikä tuu samanlaisia mekkoja kadulla vastaan, kun itse suunnittelee ja tekee :)

Oonkin sun blogia silloin tällöin selaillut. Kadehdittavaa käsityötaitoa! :) Eikä tuu samanlaisia mekkoja kadulla vastaan, kun itse suunnittelee ja tekee :)
Juu, ei tule :) Harmittaa vaan ettei ole tuota sovitusnukkea olemassa...olisi niin paljon helpompi toteuttaa noita ajatuksiaan sen kanssa. Nyt on aina vähän yllätys, että mitä on tehnyt :)

Peyote
[QUOTE="vieras";28524214]Peyote, miten teet tuollaiset loivat kiharat? Pysyykö hyvin? =) Haluaisin itsekin oppia, mulla liukkaat hiukset niin meinaa mennä kaikki yritykset aina persielleen..[/QUOTE]

Mä laitan kosteen pinneillä ne rullille. Nut ne ei pysynyt kovin hyvin kun mulla tuli aamulla niin kiire.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä