tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

"Vieras"
Meillä on harkinta-aika. Siis onko riidoissa eroaminen ainoa oikea tapa erota?
Mä mitään riidasta puhunut? Olin ymmärtänyt että muutitte erillee, mut nyt ukkos paistaa lettuja. Ajattelin onko tilanne muuttunut kun en kahteen vko o käyny täällä. Vähän toivoin koska minusta ero on surullista...en enempää arvostelematta ja tietämättä, se on vain surullista

[QUOTE="Vieras";28523994]Mä mitään riidasta puhunut? Olin ymmärtänyt että muutitte erillee, mut nyt ukkos paistaa lettuja. Ajattelin onko tilanne muuttunut kun en kahteen vko o käyny täällä. Vähän toivoin koska minusta ero on surullista...en enempää arvostelematta ja tietämättä, se on vain surullista[/QUOTE]

Kyllä me asutaan ihan samassa osoitteessa edelleen. Viikon hän oli toisessa soitteessa. Harkinta-aika siis päällä.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28524016:
Mitäs tanssitte? :) Meillä oli sellainen saidi/baladi tyyppinen, hauska flirttijuttu tänä vuonna.
Mä en osaa sanoa mitään tyylisuuntaa näille. Molemmat oli kuitenkin sellaisia missä paljon mentiin piirissä, nopeita ja vaihdikkaita tansseja joissa tulee ihan kuuma. Meidän ope sekoittelee vissiin aika paljon tyylejä. Yleensä oman tanssin lisäkS on ollut alotus ja lopetustanssi, johon osallistuu yleensä kaikki (ei ehkä ihan pienimmät tytöt) mut tänä vuonna me ei keretty opetella alotustanssia, kun tässä oli tanssitalon 10 vuotisjuhlatkin.

Ja lopetustanssi oli Shakiran biisiin tehty. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Mä en osaa sanoa mitään tyylisuuntaa näille. Molemmat oli kuitenkin sellaisia missä paljon mentiin piirissä, nopeita ja vaihdikkaita tansseja joissa tulee ihan kuuma. Meidän ope sekoittelee vissiin aika paljon tyylejä. Yleensä oman tanssin lisäkS on ollut alotus ja lopetustanssi, johon osallistuu yleensä kaikki (ei ehkä ihan pienimmät tytöt) mut tänä vuonna me ei keretty opetella alotustanssia, kun tässä oli tanssitalon 10 vuotisjuhlatkin.
Kuulostaa kivalta. Tytöllä oli kanssa sellainen lopputanssi/biletys ohjelmassa mihin tuli kaikki esiintyjät ja opettajakin oli mukana.
Nyt onkin sitten tanssit tanssittu syksyyn asti... Ikävä kyllä.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28524039:
Kuulostaa kivalta. Tytöllä oli kanssa sellainen lopputanssi/biletys ohjelmassa mihin tuli kaikki esiintyjät ja opettajakin oli mukana.
Nyt onkin sitten tanssit tanssittu syksyyn asti... Ikävä kyllä.
Mulla on vielä huomenna ja sut joudunkin tanssia yksin varmaan kesällä omassa pihassa.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28524074:
Mä ihmestytin rusakon keväällä kun harjoittelin estradia takapihalla. :D Ehkä säkin saat uteliasta yleisöä.
Tarkotus ois kyl rakentaa aita. :D joskus vahingossa kaupassa saattaa alkaa kävellä häkkäläaskelilla tai rullailla vatsaa. Vatsanrullailu varsinkin on nykyisin semmoinen ajanviete mitä tekee vähän vahingossakin. Mitenköhän toi häkkälä vai mikä lie edes kirjotetaan...

Tarkotus ois kyl rakentaa aita. :D joskus vahingossa kaupassa saattaa alkaa kävellä häkkäläaskelilla tai rullailla vatsaa. Vatsanrullailu varsinkin on nykyisin semmoinen ajanviete mitä tekee vähän vahingossakin. Mitenköhän toi häkkälä vai mikä lie edes kirjotetaan...
Häggälä joo, olen kuullut sanottavan. :D Mä teen talvella aina värinöitä (shimmyjä) kun palelen pakkasessa.
Taisi olla haggala meidän showssakin yhtenä numerona, naisilla oli sellaiset valkeat kaksikerroksiset essu-hässäkät.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28524152:
hahaa, en olekkaan pärstääni tänne palstalle tunkenut moneen kuukauteen, joten korjataan nyt sekin asia :D

Voi, kyllä olet kaunis! :) Oletko tehnyt mallinhommia tms. koskaan? Luulisi töitä riittävän!

Yhteistyössä