Kiitti,mä oon alkanut keräillä aurinkolaseja tän kesä alussa.Kivat lasit röppö Olen aurinkolasidiggari.
Kiitti,mä oon alkanut keräillä aurinkolaseja tän kesä alussa.Kivat lasit röppö Olen aurinkolasidiggari.
Kamala! Yöööks
Ootsä hoikistunut hiukan?
Puusilmä.täh? ei tytsin kuvassa silmät sairasta
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28484080:
:/ Ikävä kuulla. Lapsen viaton hymy on kyllä jotain ihanaa katsottavaa.Lapseni jaksaa hymyillä. Menetettiin eilen sekä emä että varsa synnytyksessä.
Minä istuin tänä aamuna pitkään petini reunalla ja itkin.
Tyttönikin tuumas, että tästä katastrofista selvitään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28484104::/ Ikävä kuulla. Lapsen viaton hymy on kyllä jotain ihanaa katsottavaa.
Niin kiire ei kuitenkaan ollut sinne kauppaan juosta, ettei olis ehtinyt kameralle poseerata? Ukkosiko räpsäisi vai lapsi?Minä meikittömänä aamulla kun piti juosta kauppaan...
Tuota ehh... Oletko naismainen mies vai miesmäinen nainen?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28484080:
Jaa, poseeratakkin pitäisi vielä? Mies otti juuAlkuperäinen kirjoittaja kiirepä kiire;28484193:Niin kiire ei kuitenkaan ollut sinne kauppaan juosta, ettei olis ehtinyt kameralle poseerata? Ukkosiko räpsäisi vai lapsi?
Mä oon just sitä, mitä sä haluut mun olevanTuota ehh... Oletko naismainen mies vai miesmäinen nainen?
Ihan asiallisen näköinen! Nois aikaisemmis kuvis tosi asiallisen...
Fiksu tyttöTyttönikin tuumas, että tästä katastrofista selvitään.
Näytät mielestäni kuin Egyptiläiseltä kuningattarelta. Sellaiselta ylväältä ja oman avonsa tietävältä, mutta kuitenkin lempeältä ja hyväsydämiseltä. Olet kaunis!
Komia otus