tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Keskimmäinen lapsenlapsi jo kävelee "tukevasti" :)

]

Teillä on sitten useampia pieniä "mummoteltavina". :)

Meillä tuo nuorin on 6kk ja puhuin juuri muutama tunti sitten äitini kanssa joka oli hoitamassa veljeni 4kk ikäistä poikaa. Siskolla on huomenna käynnistys edessä ja toiselle veljelle odotellaan perheenlisäystä syksyksi. Lisäksi serkuskaartiin kuuluu 2kpl tuollaisia 2,5v ikäisiä ja yksi 1,5v ikäinen. :D

Viimeksi muokattu:
Peyote
[QUOTE="vieras";28535634]Jos lainaa tekstiä niin olis kohteliasta poistaa se kuvalinkki! Joku ehkä haluaa poistaa kuvansa jonkun ajan kuluttua. Sinä et nyt mahdollista sitä!!![/QUOTE]

Aijaaseen kannattaa rekisteröityä, niin omien kuvien poistaminen käy helposti. Jos ei ole rekisteröitynyt, voi myös painaa siitä kun on se ilmoita asiaton kuva ja selittää siinä, että kuva on oma laittama, mutta että haluaisi todella, että se poistetaan. Minun yksi kuva poistettiin silleen, kuulemma ne näki mun ip:n jne.

[QUOTE="vieras";28535634]Jos lainaa tekstiä niin olis kohteliasta poistaa se kuvalinkki! Joku ehkä haluaa poistaa kuvansa jonkun ajan kuluttua. Sinä et nyt mahdollista sitä!!![/QUOTE]

Kiitos kohteliaasta huomautuksesta, olin ajattelematon. :)

Jos ei halua kuvansa jäävän nettiin, ei sitä sinne kannata laittaa lainkaan.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä