[QUOTE="vieras";28475301]Ihan huvikseni minä aina katson, että kuinka pitkään sinä jaksat jankuttaa ja sinä vaan porskutat... Viihdettä se on tämäkin, kun vauveli nukkuu.
Ja toisekseen olet kyllä sanonut moniakin huonoksi äidiksi, mutta et toki suoraan vaan kierrellen ja kaarrellen. Esimerkiksi sellaisia, joita ei vaan huvita imettää, tai jotka jättää 3kk-ikäiset lapset kerran viikossa yökylään.[/QUOTE]
En ole sanonut. Jos esim. ei imetä, se ei tee mielestäni koko ihmistä huonoksi äidiksi vaan kyseessä on joskus huono valinta. Miten se voi olla noin vaikea ymmärtää? Jos sanon yleisesti keskustelussa, että lapsiaan hakkaavat äidit ryhmänä ovat huonoja äitejä niin sinustako se on sama asia kuin, jos joku suoraan haukkuu minua ketjussa tyhmäksi? Ei ole ihan normaalia ajatella noin. En minäkään loukkaannu siitä, jos joku ihmettelee, miten joku voi juoda epäterveellisiä juomia, mutta olisi eri asia, jos joku toteaisi minulle, että olet tyhmä ihminen, kun juot limsaa. Ehkä mulla sitten vaan on sen verran hyvä itsetunto, etten loukkaannu, jos joku pitää joitain valintojani huonoina. Eihän täällä ylipäänsä voisi elellä, jos ei kestäisi eriäviä mielipiteitä. Haukkuminen ja yleisesti mielipiteen kertominen ketjussa on kaksi eri asiaa.