te jotka torjutte seksuaalisesti puolisoa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija venus
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs sun mielestä pitäs tehdä kun toinen ei peseydy? Tajuatko että likaisuus on inhottavaa? Taidat olla itse tuollainen likaisena viihtyjä.
Jotenkin hassua ajatella, että ihminen, joka peseytyy kerran päivässä on likainen.
Tietysti miehen työ varmasti vaikuttaa asiaan, mutta mä kyllä ehdottaisin, että jos työ on fyysisesti rankkaa, niin suihkuttelu kannattaa siirtää työpäivän jälkeen aamun sijaan.

Mutta siis toi hampaiden pesemättömyys on kyllä ällöä...
 
Jotenkin hassua ajatella, että ihminen, joka peseytyy kerran päivässä on likainen.
Tietysti miehen työ varmasti vaikuttaa asiaan, mutta mä kyllä ehdottaisin, että jos työ on fyysisesti rankkaa, niin suihkuttelu kannattaa siirtää työpäivän jälkeen aamun sijaan.

Mutta siis toi hampaiden pesemättömyys on kyllä ällöä...
Siis riippuu niin paljon mitä työtä tekee, mutta jos jotain ns. Miesten työtä tekee, niin kyllä on töistä tullessa likainen. Ja kun kerta puhtaat lakanatkin aina vaihdetaan, niin ei ole järkeä sitten niissä pyöriä jos ei ole itse suht puhdas.
 
Siis riippuu niin paljon mitä työtä tekee, mutta jos jotain ns. Miesten työtä tekee, niin kyllä on töistä tullessa likainen. Ja kun kerta puhtaat lakanatkin aina vaihdetaan, niin ei ole järkeä sitten niissä pyöriä jos ei ole itse suht puhdas.
Samaa mieltä siitä että jos tekee raskaita töitä ei oo varmaan järkeä käydä aamulla suihkussa ja mennä siitä suoraan likastamaan varsinkin jos haluaa käydä pesulla vaan kerran päivässä.

Kuulemma moni ei pese edes vempeleitään ennen seksiä, se on kyllä inhaa mielestäni.
 
Siis riippuu niin paljon mitä työtä tekee, mutta jos jotain ns. Miesten työtä tekee, niin kyllä on töistä tullessa likainen. Ja kun kerta puhtaat lakanatkin aina vaihdetaan, niin ei ole järkeä sitten niissä pyöriä jos ei ole itse suht puhdas.
Totta.
Mutta siis mun mielestä outoa, että jos tekee likaista työtä, niin miksi ihmeessä käy pesulla aamulla ennen töihinlähtöä. Eikö se olisi kaikinpuolin järkevämpää tehdä töistä tultuaan?
 
viera.s
Tuosta likaisuudesta. Jos kyse on vaan miehen omista yhden päivän aikana kertyneistä eritteistä, eikä siitä että hän olisi yltäpäältä paskassa tai teurasjätteissä, koen rakastamani ihmisen tuoksun vain kiihottavana. Eikös ne ihmisen ominaishajut juuri sitä varten ole, että niiden perusteella valkataan geneettisesti sopiva kumppani ja tällaisen ihmisen haju miellyttää? Ainakin tällaisista teorioista olen kuullut ja omakohtaisesti todennut paikkansapitäviksi. Rajansa kaikella, mutta jos yhden päivän fyysisessä toiminnassa syntynyt hiki ällöttää, veikkaisin ensi sijassa, että kemiat ei nyt vaan alkujaankaan kohtaa.

Ennen dödöjä ja suihkuja kaikki haisi ja oli likaisia, mutta ihmiset silti kiihottui toisistaan sopivan kumppanin kanssa.

Ei hienhaju huonompina aikoina seksielämäämme pelastanut, mies harvoin hieltä edes haisee, enkä silloin sitä paitsi edes mielelläni päästänyt niin lähelle että olisin mitään haistanut. Hyvinä aikoina ei kuitenkaan mitenkään haittaa, jos mies on hikinen vaan ennemminkin päinvastoin.
 
Samaa mieltä siitä että jos tekee raskaita töitä ei oo varmaan järkeä käydä aamulla suihkussa ja mennä siitä suoraan likastamaan varsinkin jos haluaa käydä pesulla vaan kerran päivässä.

Kuulemma moni ei pese edes vempeleitään ennen seksiä, se on kyllä inhaa mielestäni.
No mutta jos on sellanen tosi intohimoinen ja pikainen hetki, niin eihän sitä voi sillä sössiä, että alkaa nipottaa vehkeitten pesemisestä :)
 
Tuosta likaisuudesta. Jos kyse on vaan miehen omista yhden päivän aikana kertyneistä eritteistä, eikä siitä että hän olisi yltäpäältä paskassa tai teurasjätteissä, koen rakastamani ihmisen tuoksun vain kiihottavana. Eikös ne ihmisen ominaishajut juuri sitä varten ole, että niiden perusteella valkataan geneettisesti sopiva kumppani ja tällaisen ihmisen haju miellyttää? Ainakin tällaisista teorioista olen kuullut ja omakohtaisesti todennut paikkansapitäviksi. Rajansa kaikella, mutta jos yhden päivän fyysisessä toiminnassa syntynyt hiki ällöttää, veikkaisin ensi sijassa, että kemiat ei nyt vaan alkujaankaan kohtaa.

Ennen dödöjä ja suihkuja kaikki haisi ja oli likaisia, mutta ihmiset silti kiihottui toisistaan sopivan kumppanin kanssa.

Ei hienhaju huonompina aikoina seksielämäämme pelastanut, mies harvoin hieltä edes haisee, enkä silloin sitä paitsi edes mielelläni päästänyt niin lähelle että olisin mitään haistanut. Hyvinä aikoina ei kuitenkaan mitenkään haittaa, jos mies on hikinen vaan ennemminkin päinvastoin.
Mietin samaa. En koe epäviehättävänä miehessäni pientä hienhajua... mutta likaisuus on kyllä turnoff.
 
Tuosta likaisuudesta. Jos kyse on vaan miehen omista yhden päivän aikana kertyneistä eritteistä, eikä siitä että hän olisi yltäpäältä paskassa tai teurasjätteissä, koen rakastamani ihmisen tuoksun vain kiihottavana. Eikös ne ihmisen ominaishajut juuri sitä varten ole, että niiden perusteella valkataan geneettisesti sopiva kumppani ja tällaisen ihmisen haju miellyttää? Ainakin tällaisista teorioista olen kuullut ja omakohtaisesti todennut paikkansapitäviksi. Rajansa kaikella, mutta jos yhden päivän fyysisessä toiminnassa syntynyt hiki ällöttää, veikkaisin ensi sijassa, että kemiat ei nyt vaan alkujaankaan kohtaa.

Ennen dödöjä ja suihkuja kaikki haisi ja oli likaisia, mutta ihmiset silti kiihottui toisistaan sopivan kumppanin kanssa.

Ei hienhaju huonompina aikoina seksielämäämme pelastanut, mies harvoin hieltä edes haisee, enkä silloin sitä paitsi edes mielelläni päästänyt niin lähelle että olisin mitään haistanut. Hyvinä aikoina ei kuitenkaan mitenkään haittaa, jos mies on hikinen vaan ennemminkin päinvastoin.
Meinaatko että joku huoltomies haisee vain omalle hielleen päivän päätteeksi? Mun mies ei edes likaisena halua halata mua, se on kunnioitusta.
 
Pitää olla vaihteluu. Mutta mulla on tosi herkkä nenä ja en kyllä mitään likasta voi viedä nenän alle. Kainalohiki on miellyttävä, mutta pöksyissä hautuneet jutut ei. :D mulla on kyllä myös taustalla trauma joka tekee mut herkäksi hajuille ja lialle.
No joo.. haudutetut munat ei levitä ympäristöönsä sitä kaikkein miellyttävintä tuoksua. Luojan kiitos, mulla on huono hajuaisti.
 
viera.s
Meinaatko että joku huoltomies haisee vain omalle hielleen päivän päätteeksi? Mun mies ei edes likaisena halua halata mua, se on kunnioitusta.
Toivottavasti ei ainakaan kenenkään muun hielle, silloin voisi jo epäilykset huoltohommien sisällöstä herätä. o_O

Mutta en oikeasti tiedä, miltä huoltomies haisee työpäivän jälkeen ja mitä vieraita aromeja työssä tarttuu, riippuu varmaan työnkuvasta. Oma mies on ollut hikinen lähinnä urheiluharrastusten tai viimeisen parin vuoden aikana raksahommien jälkeen. Sillä perusteella päättelisin, että ainakaan rakennushommissa ei tartu muita hajuja. Tai jos tarttuu puun hajua, niin sehän on vaan miellyttävä lisä.
 
Toivottavasti ei ainakaan kenenkään muun hielle, silloin voisi jo epäilykset huoltohommien sisällöstä herätä. o_O

Mutta en oikeasti tiedä, miltä huoltomies haisee työpäivän jälkeen ja mitä vieraita aromeja työssä tarttuu, riippuu varmaan työnkuvasta. Oma mies on ollut hikinen lähinnä urheiluharrastusten tai viimeisen parin vuoden aikana raksahommien jälkeen. Sillä perusteella päättelisin, että ainakaan rakennushommissa ei tartu muita hajuja. Tai jos tarttuu puun hajua, niin sehän on vaan miellyttävä lisä.
No kun avaa viemäreitä, käy eri hajuisissa asunnoissa, kantaa mukanaan avaimia, ajaa ruohoa, pesee jätehuoneita, hikoilee koko päivän, niin ei kyllä hyvälle haise. Tosin mielestäni suurin osa ihmisistä esim. ihan kaupassa haisee pahalle, että mulla on tosi tarkka nenä myös.
 
vierailija
Toivottavasti ei ainakaan kenenkään muun hielle, silloin voisi jo epäilykset huoltohommien sisällöstä herätä. o_O

Mutta en oikeasti tiedä, miltä huoltomies haisee työpäivän jälkeen ja mitä vieraita aromeja työssä tarttuu, riippuu varmaan työnkuvasta. Oma mies on ollut hikinen lähinnä urheiluharrastusten tai viimeisen parin vuoden aikana raksahommien jälkeen. Sillä perusteella päättelisin, että ainakaan rakennushommissa ei tartu muita hajuja. Tai jos tarttuu puun hajua, niin sehän on vaan miellyttävä lisä.
Kyllä minäkin tykkään puun hajusta, mutta en silti halua sänkyyni puun hajuista, hikistä, pölyistä, hiekkaista, sukkanöyhtäistä miestä. Kyllä se vaan on niin että jos tekee jotain muuta kuin perus siistiä sisätyötä, niin on ihan suotavaa käydä suihkussa ennenkuin saastuttaa koko kotia kaikella ällöllö mitä sieltä työpaikalta on mukaan tarttunu - ihan sama onko se koiran karvoja, puupölyä, hiekkaa, kuraa, rasvaa, verta, multaa, bakteereja esineistä joita tuhannet ihmiset ovat koskeneet jne jne jne.
 
Hattaraksi
Aika äärilaidalle kääntyi tämä keskustelu... siis kyse oli seksuaalisesta torjumisesta ja yhdellä (raukalla) on miehenä joku vitun maahaninen, pesua välttelevä mörökölli. No jauhetaan sitten siitä miten kuvottavaa se on seuraavat parikymmentä viestiä. Joo se on iljettävää!!

Mutta väitän ettei 99% seksuaalisuuteen liittyvässä torjunnassa ole kyse siitä, että puoliso haisee hielle, paskalle ja pureskelee varpaankynsistään kynsisientä irti juuri ennen petiin menoa.

Ylipainokin on omalla tavallaan naurettava. Toki se voi viedä haluja, mutta kattokaa nyt vaikka Nicke Lignelliä. Se jaksaa toitottaa olevansa niin umpirakastunut puolisoonsa Rakel Lignelliin jokaisessa haastattelussa. Ja kyiseinen nainen, jos ette ole huomanneet, on välillä ollut tosi pullea ja toisena hetkenä hoikka. Ei rakkauden ja fyysisen vetovoiman pitäisi ollakaan niin paljon kiloista kiinni. Jos toista haluaa, sitä haluaa oli sillä jenkkakahvat tai ei.

Seksuaalisen vieraantumisen tielle minun käsittääkseni lähdetään usein lasten tultua kuvioihin. Puolisot ikään kuin erkanevat toisistaan, tai kuten jopa kliseisesti voisi sanoa: kasvavat erilleen. Siihen vaikuttaa jatkuva kiire töissä ja kotona. Lapset vievät huomion, jota ei ehkä enää sitten riitä puolisolle.

Pahinta on juuri se, että lapsi nukkuu vanhempien välissä vuosia. Tai jos ei välttämättä nukukaan, niin lapsi on opetettu menemään petiin vasta joskus klo 22, jolloin ei seksiä jaksa päivän touhujen jälkeen enää miettiä.

Silloin harvoin kun tilaisuus seksiin sitten avautuukin, niin seksi on sitä "pikapanoa" peiton alla. Nainen ei ehdi edes kissaa sanoa, kun kissa on jo käynyt kolossa. Miehellekin suoritus on enemmän paineen purku painekattilasta, kun mikään varsinainen seksisessio; orgia.

Mitä tilanteelle sitten on tehtävissä? No pyhitä aikaa parisuhteelle. Illat kuuluvat vanhemmille ja lapset opetetaan nukkumaan omassa huoneessaan. On järjestettävä yön yli vapaita vanhemmille jonain viikonloppuina ja se vapaa-aika tulee käyttää tieten tahtoen parisuhteeseen - vaikka aluksi tuntuisikin siltä ettei jaksa. Yön yli vapaa ei kuitenkaan varsinaisesti paranna parisuhdetta, jos se käytetään vain viinipullon juomiseen ja nukkumiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailijatartar
Omasta kokemuksesta sanoisin, että jos ei halua seksiä niin vika on parisuhteessa. Miksi niin monelle on vaikeaa myöntää ettei se toinen enää vaan kiinnosta sillä tavalla? Musta on ihan luonnollista ettei kaikkien seksuaalinen vetovoima kestä ikuisesti. Mulla on ollu kolme pitkää suhdetta. Ekassa pantiin alusta loppuun asti kuin puput, toisessa seksi vähentyi kerta viikko meininkiin alkuhuuman jälkeen, mutta suhde oli muuten kyllä hyvä, kolmanessa intohimoa on vaikka arki painaa päälle. Ja tokan suhteen lopetin juuri sen takia, koska halusin suhteen jossa sitä intohimoa ja kiihkoa riittää loppuun asti.
 

Yhteistyössä