riippuen tietenkin onko puskaa vai ei :xmas:parempi pitää vain oma puska kunnossa
riippuen tietenkin onko puskaa vai ei :xmas:parempi pitää vain oma puska kunnossa
Joo mutta ihan kivaa kuitenkin kun sai sit tota rentoo yhessäoloa ja juoruilua harrastaa Eniten rassaa noi ajomatkat,muutenkin pitkä työmatka ja nyt vielä pidempi.pitkä päivä kyllä
riippuen tietenkin onko puskaa vai ei :xmas:
Nyt me ei uskota että olet puskan koonaan ajanut pois..riippuen tietenkin onko puskaa vai ei :xmas:
onneksi asia on lapsellisen helppo näyttää toteen :saint:Nyt me ei uskota että olet puskan koonaan ajanut pois..
Kerro lisää?Pakko sanoa, että tänään näin ihan vilpitöntä pahoittelua ja katumusta, siihen ei tosin ollut niillä pojilla aihetta, mutta neljääkymppiä lähestyvän yh - isän sydäntä lämmitti
Veikkaan ettei tohi edes ysvinäonneksi asia on lapsellisen helppo näyttää toteen :saint:
kyllä mä tuossa yksi päivä puskaa leikkelin, oli jo liian villiintynytNyt me ei uskota että olet puskan koonaan ajanut pois..
eli asia jää ikuiseksi arvoitukseksiVeikkaan ettei tohi edes ysvinä
:flower:Veikkaan ettei tohi edes ysvinä
Eihän me miehet uskota ennenkuin nähdään..eli asia jää ikuiseksi arvoitukseksi
Vai tohitko?:flower:
Ehdit jo karata, mutta kerron.Kerro lisää?
enVai tohitko?
Aika vastuuntuntoisia oli pojatEhdit jo karata, mutta kerron.
Olin tuossa paikallisessa urheilumestassa poikaa hakemassa ja palailin parkkipaikalle, niin mun auton vieressä seisoi kolme yläaste-/lukion ykkös-ikäistä lakit kourassa, että nyt heidän frisbeensä karkasi mun auton kylkeen ja siihen tuli lommo, että miten maksetaan.
Voi poikien helpottuneita ilmeitä, kun kerroin, että olen itse huitaissut sen oven mökin seinään.
Ja niin vilpittömästi olivat heti vastuunsa kantamassa, kun luulivat olleensa syyllisiä. Pisteet pojille!
Voi sisälläkin ottaa kuvan vaikka pihalla puskan leikannutkin.en
enkä jaksa käydä ulkona ottamassa leikatusta puskasta kuvaa ja siellä on jo pimeäkin
No oli joo kyllä, oikein arvostukset pitää antaa. Mun autokin on jo yli 13 vuotta vanha, että pikku lommot ei siinä mitään tee, tosin tuo oli mun oma tekemäni.Aika vastuuntuntoisia oli pojat
Mun ex citikan kylkeen pakitti nuorukainen ja odotteli auton vieressä, mutta kun näki minun tulevan avaimet kädessä autolle niin juoksi karkuun ja soitti poliisit selvittämään tilannetta Jäi odottelemaan kuten kuuluukin, mutta poliisien kuullen naureskeli että oli kävässyt mielessä että nyt tuli turpaan ja pahasti joten päätti lähteä juosten paikalta ja jäi oma volvo citikan kylkeen
ei siitä puskastaVoi sisälläkin ottaa kuvan vaikka pihalla puskan leikannutkin.
Jaa sie olet naapurinpuskan trimmannut, ei kait sinäei siitä puskasta