The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenia vaan!
Mulla ois puoli tuntia aikaa saada kahvit ryystettyä ja valkata kaapista vaatteet ja pukea. Mahdoton tehtävä, vaatteiden valitseminen on ihan hirveetä. Sitä paitsi heräsin jo kahdeksalta, mutta kun tuli muumitkin telkusta niin.... :snotty:

IhanaValo
Moips taas kaikille :wave: ..just pääsin kotiin ja mies käski ruuanlaittoon |O
No, ite se oli saanut akvaarion siivottua tänään kotona ollessaan..

Ihana aurinko, hirveen kuuma ilma, kaamee hiki..viileeseen suihkuun tekis vaan mieli mut kai se on painuttava keittiöön ensin.

Päivää päivää päivää:wave:

mun jalat huutaa hoosiannaa!! oon niin poikki kun ihminen vaan voi olla.

älyttömän hieno ilma ulkona ja hävettää ihan ettei jaksa lähtee ulos mutta kun ei jalollaan kärsi olla:|

Sangria
Kesä on tullu, kämppään tulee murkkui, hämppiksii ja nyt äsken meidän olkkarissa maleksi etana :Dtäs meneeki koko kesä vissiin kanniskellessa elukoita takas ulos :Donneks en sentäs astunu pääl, hämyri varsinkin rusahtaa sillee kivasti jalan alla :x

Lady Gardenea
Kesä on tullu, kämppään tulee murkkui, hämppiksii ja nyt äsken meidän olkkarissa maleksi etana :Dtäs meneeki koko kesä vissiin kanniskellessa elukoita takas ulos :Donneks en sentäs astunu pääl, hämyri varsinkin rusahtaa sillee kivasti jalan alla :x
Aamulla mä astuin parin etanan päälle. Kuulu vain rusahdus kuoresta. Niitä oli niin paljon polulla. :|

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä