Ota vaan, saat lähtee mun kans tsihittelemään kaupungille. Ja voidaan tuhota ne sun viinivarastot mitä jemmaatLoma meni jo ja seuraava on sitten heinäkuun puolella ja sillon ne pihat on jo valmiit kaikilla.Pitääks mun ottaa nyt sit jotain lisävapaata että lähen teille hortonomiks
haluut mun seuraan vaan siks et saisit juua mun viinit:stick:Ota vaan, saat lähtee mun kans tsihittelemään kaupungille. Ja voidaan tuhota ne sun viinivarastot mitä jemmaat
Mie taas oon tyytyväinen ettei meil oo mitään pihaa..en oo mikään multasormi, ei kasvit kukoista meillä ku onnistun tappamaan kaikki : /Mää haluun kans tehä pihatöitä,oikeita sellasii eikä mitään muka pihaa parvekkeelle!
:OOot sinä sirahvi kiltti, siistiny oman puutarhan ja nyt lupasit auttaa muitakin :snotty:
No mutta nuudelithan on kevyitä ja pieniäHei, ei siitä nuudeliviestistä saanu tykätä :O Se oli ihan liikaa kun kevyt pieni iltapala piti vaan ottaa..
Onhan ne...:snotty:No mutta nuudelithan on kevyitä ja pieniä
sama täälläLakaksi mää niitä oon sanonu. Lakkahilloa.
Tinkuhan se lupas niistä puutarhoista huolehtia, ja ottaa lomaakin sitä varten.Oot sinä sirahvi kiltti, siistiny oman puutarhan ja nyt lupasit auttaa muitakin :snotty:
:wave:Hei ,eiks kukaan nyt lähe nukkuu mun kanssa,mää oon ihan sippi! Ollut piiitkä päivä!
hyvin suunniteltu on puoliksi tehtyOta vaan, saat lähtee mun kans tsihittelemään kaupungille. Ja voidaan tuhota ne sun viinivarastot mitä jemmaat
mulla oli töissä 7 tunnin päivä mutta tuntui ainakin 10 tunnin päivältä : /Hei ,eiks kukaan nyt lähe nukkuu mun kanssa,mää oon ihan sippi! Ollut piiitkä päivä!
Jei! mää syön tän leivän ja käyn pesee legot ja kömmin sitten viekkuun:xmas::wave:
Tinkun luontoretket osa 1Tinkuhan se lupas niistä puutarhoista huolehtia, ja ottaa lomaakin sitä varten.
no mulla oli kaiken kaikkiaan 13h +n2h ajomatkoja eli päivälle tuli pituutta sellaset reilu 15h tosin tosta oli 5h sitä leppoisaa yhessäoloa.Kaikki liittyi työhön.mulla oli töissä 7 tunnin päivä mutta tuntui ainakin 10 tunnin päivältä : /
parempi pitää vain oma puska kunnossaMä taijankin huolehtia vaan omasta puutarhasta:xmas:
pitkä päivä kylläno mulla oli kaiken kaikkiaan 13h +n2h ajomatkoja eli päivälle tuli pituutta sellaset reilu 15h tosin tosta oli 5h sitä leppoisaa yhessäoloa.Kaikki liittyi työhön.