The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäs täyttää se hemmetin varolappunen,en oo vieläkään saanut aikaseks vaikka oon pyörittänyt sitä lappua eessäni useesti.En vaan tajua tätä uutta systeemiä,miten se täyteään?! Mitä siihhen ppkk-ppkk laitetaan? päivää ja kuukautta kai tarkoittaa joo mutta mikä ihmeen ppkk?! ja miltä ajlta ne laitetaan? Sunnuntaina pitäs lappu olla valmis,ei taida onnistua.

Pitäs täyttää se hemmetin varolappunen,en oo vieläkään saanut aikaseks vaikka oon pyörittänyt sitä lappua eessäni useesti.En vaan tajua tätä uutta systeemiä,miten se täyteään?! Mitä siihhen ppkk-ppkk laitetaan? päivää ja kuukautta kai tarkoittaa joo mutta mikä ihmeen ppkk?! ja miltä ajlta ne laitetaan? Sunnuntaina pitäs lappu olla valmis,ei taida onnistua.
ppkk-ppkk on täyspäisellä duunarilla 0101-3112

ppkk-ppkk on täyspäisellä duunarilla 0101-3112
ei siihen mitään vuotta tarvii laittaa? kun sehän on viime vuoden ... entäs lasketaanko se 20 vai 22päivän mukaan ,kun olen saanut nyt kahta eri neuvoa ja en nyt tiedä kumpi on oikea? Tunnen itteni ihan tyhmäks,kyllähän viime vuonnakin osasin laskee matkakulut mutta se oli ihan erin näkönen lappunen ainakin matkakulujen kohalla.

ei siihen mitään vuotta tarvii laittaa? kun sehän on viime vuoden ... entäs lasketaanko se 20 vai 22päivän mukaan ,kun olen saanut nyt kahta eri neuvoa ja en nyt tiedä kumpi on oikea? Tunnen itteni ihan tyhmäks,kyllähän viime vuonnakin osasin laskee matkakulut mutta se oli ihan erin näkönen lappunen ainakin matkakulujen kohalla.
vuosi on tietysti 2012 mutta jos sitä kysyttäis niin muoto olis ppkkvvvv

52*5/12 tekee 21,7 joten laskisin 22pv mukaan

vuosi on tietysti 2012 mutta jos sitä kysyttäis niin muoto olis ppkkvvvv

52*5/12 tekee 21,7 joten laskisin 22pv mukaan
Jeps täytyypä sitten laskee sen mukaan.Jotenkin nyt tunnen itteni ihan tyhmäks,tosin olen laskenut matkakulut ite vaan 2krt aiemmin kun yleensä se on laskettu toimistossa.Ex joskus neuvo muttei sekään mikään nero näissä ollut joten oon vienyt sen sitten laskettavaks toimistooon kun siitähän niiille maksetaan.

Muoks. mut niin,eikös se lasketa 11kk mukaan kun lomakk ei lasketa siihen?

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä