The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kerro lisää?
Ehdit jo karata, mutta kerron.
Olin tuossa paikallisessa urheilumestassa poikaa hakemassa ja palailin parkkipaikalle, niin mun auton vieressä seisoi kolme yläaste-/lukion ykkös-ikäistä lakit kourassa, että nyt heidän frisbeensä karkasi mun auton kylkeen ja siihen tuli lommo, että miten maksetaan.
Voi poikien helpottuneita ilmeitä, kun kerroin, että olen itse huitaissut sen oven mökin seinään. :D
Ja niin vilpittömästi olivat heti vastuunsa kantamassa, kun luulivat olleensa syyllisiä. Pisteet pojille!

• Tykkää
Reactions: famipala ja moona81
Aries 78
Ehdit jo karata, mutta kerron.
Olin tuossa paikallisessa urheilumestassa poikaa hakemassa ja palailin parkkipaikalle, niin mun auton vieressä seisoi kolme yläaste-/lukion ykkös-ikäistä lakit kourassa, että nyt heidän frisbeensä karkasi mun auton kylkeen ja siihen tuli lommo, että miten maksetaan.
Voi poikien helpottuneita ilmeitä, kun kerroin, että olen itse huitaissut sen oven mökin seinään. :D
Ja niin vilpittömästi olivat heti vastuunsa kantamassa, kun luulivat olleensa syyllisiä. Pisteet pojille!
Aika vastuuntuntoisia oli pojat :)

Mun ex citikan kylkeen pakitti nuorukainen ja odotteli auton vieressä, mutta kun näki minun tulevan avaimet kädessä autolle niin juoksi karkuun ja soitti poliisit selvittämään tilannetta :) Jäi odottelemaan kuten kuuluukin, mutta poliisien kuullen naureskeli että oli kävässyt mielessä että nyt tuli turpaan ja pahasti joten päätti lähteä juosten paikalta ja jäi oma volvo citikan kylkeen :D

Aika vastuuntuntoisia oli pojat :)

Mun ex citikan kylkeen pakitti nuorukainen ja odotteli auton vieressä, mutta kun näki minun tulevan avaimet kädessä autolle niin juoksi karkuun ja soitti poliisit selvittämään tilannetta :) Jäi odottelemaan kuten kuuluukin, mutta poliisien kuullen naureskeli että oli kävässyt mielessä että nyt tuli turpaan ja pahasti joten päätti lähteä juosten paikalta ja jäi oma volvo citikan kylkeen :D
No oli joo kyllä, oikein arvostukset pitää antaa. Mun autokin on jo yli 13 vuotta vanha, että pikku lommot ei siinä mitään tee, tosin tuo oli mun oma tekemäni.
Harvassa noita, mutta hyvä, että edes jossain :) !

Sillon kun asuttiin rivitalossa joskus kun lapset oli tosi pieniä, naapurin ukko peruutti mun silloin uuden 850 Volvon perään ja ite istuin ihan piruuttaan autossa, enkä noussut sieltä heti, niin ukko vaan vilkaisi ovesta, että jahas osui ja lähti kaasuttamaan pois.
Ei muuta kun itte perään ja oli äijä vähän nolona kun huomasi, että olin ollut siellä autossa. :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä