maalaisjuntitar
Niin.. Millaiset kengät laitetaan jalkaan kun lähdetään käymään baarissa? Ihan oikeesti, minä en tiiä... Olen kotoisin maalta enkä ole käynyt kuin kylän räkälässä ja sinne voi mennä vaikka kumpparit jalassa. Nyt olen asunut tämmöisessä keskikokoisessa kaupungissa viitisen vuotta ja minua pyydettiin illanviettoon. Aion rohkaistua ja mennä.. Ainoat kenkäni on tavalliset lenkkarit (parit erilaiset mutta lenkkareita ne on kaikki), kumisaappaat ja yhdet kukalliset kangaskengät jotka nekin tosin jo aika likaiset ja kuluneet. Voisiko semmoisiakaan laittaa vaikka olisivat ihan uudetkin..? Plääh... Pitäisi lähteä ostamaan jotkut. Korkkareissa en osaa kävellä joten niitä ei. Jotkut semmoiset ballerinat? Katselin netistä ja semmoiset jotkut nätit yksinkertaiset voisi olla kivat? Sopiiko ne baariin? Niin, ja vaatteetkin pitäisi ostaa... Pyhäfarkut löytyy ja semmoinen nätimpi napitettava ruutupaita, aioin laittaa ne mutta pitäisikö sittenkin olla jotain juhlavampaa...? Pelottaa että ihan nolaan itseni.