Millaiset kengät laitetaan viihteelle eli baariin?

• Viestiketjun aloittaja maalaisjuntitar
  • Ensimmäinen viesti
maalaisjuntitar
Niin.. Millaiset kengät laitetaan jalkaan kun lähdetään käymään baarissa? Ihan oikeesti, minä en tiiä... Olen kotoisin maalta enkä ole käynyt kuin kylän räkälässä ja sinne voi mennä vaikka kumpparit jalassa. Nyt olen asunut tämmöisessä keskikokoisessa kaupungissa viitisen vuotta ja minua pyydettiin illanviettoon. Aion rohkaistua ja mennä.. Ainoat kenkäni on tavalliset lenkkarit (parit erilaiset mutta lenkkareita ne on kaikki), kumisaappaat ja yhdet kukalliset kangaskengät jotka nekin tosin jo aika likaiset ja kuluneet. Voisiko semmoisiakaan laittaa vaikka olisivat ihan uudetkin..? Plääh... Pitäisi lähteä ostamaan jotkut. Korkkareissa en osaa kävellä joten niitä ei. Jotkut semmoiset ballerinat? Katselin netistä ja semmoiset jotkut nätit yksinkertaiset voisi olla kivat? Sopiiko ne baariin? Niin, ja vaatteetkin pitäisi ostaa... Pyhäfarkut löytyy ja semmoinen nätimpi napitettava ruutupaita, aioin laittaa ne mutta pitäisikö sittenkin olla jotain juhlavampaa...? Pelottaa että ihan nolaan itseni.

"Mie"
Jos mä meen ihan jonnekkin perus hämyiseem pikkuiseen baariin niin menen niissä vaatteissa jotka nyt sattuu olemaan päällä, eli Iham vaikka tennareissa. Mut jos mä meen jonnekkin yökerhoon esim.Onnela niin sillon yritän vähän panostaa :D

maalaisjuntitar
[QUOTE="Et oo tosissas";28441523]Pyhäfarkut ja napitettava ruutupaita :p[/QUOTE]

Ai.. Siis eivät vissiin passaa? :D

Farkut varmaan kuitenkin sopii..? Se ruutupaita on semmoinen pidempi ja vyötäröltä kapeampi, mielestäni ihan nätti. Mutta pitäisi siis olla jotain vielä nätimpää.? Hitto. :D

Laittakaa vaikka joku jotain kuvaa mitä sinne sopisi laittaa päälle ja jalkaan? Ei oo ketään kaveriakaan jota kehtaisin kaupoille avuksi pyytää.. :/

maalaisjuntitar
Niin ja nyt siis ollaan menossa hienompiinkin paikkoihin, täällä on se Onnelakin ja sinnehän ne muut tahtoo mennä... :(

Hävettää. Ikää on 24 ja en ole koskaan käynyt kunnolla juhlimassa.

maalaisjuntitar
Voi apua! :D Mä en kestä! Pyhäfarkut?! :D Anteeks....

Mee vaikka vero modaan tai vilaan ja pyydä myyjää etsimään bilevaatteet.
Hehhhee.. :D Minä sanon noita pyhäfarkuiksi, parhaat pöksyt mitkä mulla on. Semmoset pillilahkeiset tiukat. :D

Minä olen vähän myöhään herännyt näihin ulkonäköjuttuihin, aloin värjätä tukkaanikin vasta kun muutin tänne isoon kaupunkiin. Ja leikkauttaa sitä johonkin muotoon. Oon aika hiiri kaikissa vanhoissa kuvissa.. Tai en oikeestaan ihan hiirikään, semmonen juntti. :D

Parempi kuitenkin myöhään kun ei milloinkaan, vai mitä. :D

Toimii aina
Hankit mustan istuvan kotelomekon, mustat korkkarit (hillityillä koroilla ja harjoittelet niillä ennen h-hetkeä), ja sun kasvojen väriin sopivan huivin. Lisäksi tukka hyvin esim nutturalle ja hillitty meikki. Korvikset saa olla isot.

Suosittelen Vilaa, Zaraa tai Mangoa.

hhhh
Niin ja nyt siis ollaan menossa hienompiinkin paikkoihin, täällä on se Onnelakin ja sinnehän ne muut tahtoo mennä... :(

No äläs nyt! Jos mekot sopii, niin osta joku ihana kesäinen mekko j a vaikka ne ballerinat. :) Eikä se onnela ole mikään ihmeellinen. Ihan tavallinen baari muiden joukossa täynnä tavallisia ihmisiä.

maalaisjuntitar
Hankit mustan istuvan kotelomekon, mustat korkkarit (hillityillä koroilla ja harjoittelet niillä ennen h-hetkeä), ja sun kasvojen väriin sopivan huivin. Lisäksi tukka hyvin esim nutturalle ja hillitty meikki. Korvikset saa olla isot.

Suosittelen Vilaa, Zaraa tai Mangoa.
Älä naurata... :D Pari olutta ja ne kahdenkin sentin korot kiidättää minut suoraan ensiapuun. :D Enkä mitään mekkoa osaa kyllä ikinä laittaa. :D Ja tukka on niin ohut ja lyhyt ettei siitä mitään nutturaa kiskota. :D

Korvanlehdissä on kyllä reiät, että korvikset voin kyllä laittaa... :)

maalaisjuntitar
No äläs nyt! Jos mekot sopii, niin osta joku ihana kesäinen mekko j a vaikka ne ballerinat. :) Eikä se onnela ole mikään ihmeellinen. Ihan tavallinen baari muiden joukossa täynnä tavallisia ihmisiä.
Kiitos! Ehkä minä kokeilen jotain kesämekkosta, semmoisen voisin kyllä laittaa... Ne lyhyet kotelojutut ei oo ihan mun juttu. :) Ja sitten ne ballerinat. Ne taidan ostaa. :)

Minä..
Älä naurata... :D Pari olutta ja ne kahdenkin sentin korot kiidättää minut suoraan ensiapuun. :D Enkä mitään mekkoa osaa kyllä ikinä laittaa. :D Ja tukka on niin ohut ja lyhyt ettei siitä mitään nutturaa kiskota. :D

Korvanlehdissä on kyllä reiät, että korvikset voin kyllä laittaa... :)
Ok :D Balleriinat sitten.

Olisko sitten korkeavyötäröinen hame ja joku kevyt paita hameen alle? Ja onhan niitä hiuslisäkkeitä olemassa.

hhhh

hhhh
Kiilakoroilla on oikeasti helppo kävellä. Sukista voi rullata ison donitsin ja kun sitä käyttää valkkina saa ohuistakin hiuksista muhkean ja näyttävän nutturan. Pillifarkutkin menee jonkun nätin topin kanssa ja mun kaveripiirissä on ainakin kysellä muiden pukeutumista ja miettiä niitä yhdessä. Sitten kukaan ei ole ylu tai alipukeutunut kaveriporykassa. :):)

hhhh
Kiilakoroilla on oikeasti helppo kävellä. Sukista voi rullata ison donitsin ja kun sitä käyttää valkkina saa ohuistakin hiuksista muhkean ja näyttävän nutturan. Pillifarkutkin menee jonkun nätin topin kanssa ja mun kaveripiirissä on ainakin kysellä muiden pukeutumista ja miettiä niitä yhdessä. Sitten kukaan ei ole ylu tai alipukeutunut kaveriporykassa. :):)
Kännykällä on vaikea kirjoittaa ajatuksiaan oikein...

Farkutkin käy
No lapsen saannin jälkeen en pariin vuoteen ole baarissa käynyt, mutta tuskin meiniki on hirveästi muuttunut. Jos mekko ei tunnu luontevalta niin laita ihmeessä ne pyhäfarkut. Onnelassa oli pukeutuminen naisilla ihan laidasta laitaan, ehkä nyt villapaidassa ei kannata mennä, mutta ei mikään seiskablondin tissivakoesitelmäkään tarvi olla. Farkuissa aina kävin baarissa ja niin näkyy moni muukin nainen. Kenkinä voi olla ihan hyvin jotkut siistit lenkkarit mallia muodikas eikä maratoni. Tai sitten jotkut matakorkoiset saappaat jos ei halua keikkua ylhäällä. Jos haluaa hienommin pukeuta niin laittaisin ruutupaidan sijaan jonkun perustopin. 80 prosenttia naisista on pukeutunut mustaan toppiin joten sillä on helppo sopeutua massaan. Sitten kun ura on auki niin voi alkaa miettiä mikä on oma tyyli. Minut yllätti se miten arkisesti noihin perusbaareihin (Onnela, se joku iso baari Jumbossa tai Omenassa jonka nimeä en maalaisena muista ja muut keskustan nämä perustunnetut) ihmiset pukeutuvat. Täällä Itä-Suomessa laitetaan enemmän blingblingia ja tissivakoa esiin.

Tärkeintä on laittaa jotain jossa tunnet olosi kotoisaksi ja voit kantaa itsesi ryhdillä. Lenkkareista ja farkku-toppi yhdistelmästä lähdin itse liikkeelle kun päälle parikymppisenä baariin lähdin ekaa kertaa. Hyvin se menee, ei se Onnela sen kummempi paikka.

• Tykkää
Reactions: hippimamma
sullahan on jo ne kukkatennarit, laita ne pyykkikoneeseen niin ne on kuin uudet ;) tai sitten ne ballerinat. Kukkamekko tai muu kesämekko ja seuraksi nahkatakki tai jakku :) Ja jos vielä laitat säihkyvät sukkahousut ja isot korvikset... Jos löytyy niin musta näyttävä nahkavyö koristeeksi mekon päälle :)

relax
Tsori mut en tajua näitä jotka on tyrkyttämässä mustaa kotelomekkoa joka rakoon. Eikö jotkut tajua ettei sellainen tyyli vain sovi kaikille???
Jos sulla ap on kivat farkut joissa viihdyt, voit ihan hyvin laittaa ne ja panostaa sitten juhlavampaan toppiin / tunikaan / paitaan. Joku kiva koru ja korvikset, tukka kivasti plus meikkiä. Sitten vielä siistit kengät jotka voi olla tyyliä rennot, vaikka tennarit jos tyyliin sopii. Ei oo pakko olla korkkareita bilettämässä. Kivoilla tennareilla on paras tanssia. Voit vaikka ostaa halvat sellaiset kimaltavat strassitennarit, ne ainakin sopii bilettämiseen ;)

Toimii aina
Tsori mut en tajua näitä jotka on tyrkyttämässä mustaa kotelomekkoa joka rakoon. Eikö jotkut tajua ettei sellainen tyyli vain sovi kaikille???
Jos sulla ap on kivat farkut joissa viihdyt, voit ihan hyvin laittaa ne ja panostaa sitten juhlavampaan toppiin / tunikaan / paitaan. Joku kiva koru ja korvikset, tukka kivasti plus meikkiä. Sitten vielä siistit kengät jotka voi olla tyyliä rennot, vaikka tennarit jos tyyliin sopii. Ei oo pakko olla korkkareita bilettämässä. Kivoilla tennareilla on paras tanssia. Voit vaikka ostaa halvat sellaiset kimaltavat strassitennarit, ne ainakin sopii bilettämiseen ;)
Ei kai se sulta pois ole jos ehdottaa pikkumustaa ;)

Vai harmittaako sua kun et koskaan farkkujesi ja strassitennariesi kanssa pääse niiden suositumpien joukkoon?

Yhteistyössä