Yritystä jo pian puolitoista vuotta, tuloksena maaliskuun alussa yksi keskenmeno :'(Kenguru kauan teillä on yritystä takana? Älä vielä luovu toivosta!
Yritystä jo pian puolitoista vuotta, tuloksena maaliskuun alussa yksi keskenmeno :'(Kenguru kauan teillä on yritystä takana? Älä vielä luovu toivosta!
Noniin elikkäs... jxlPkX - Image - Aijaa.com tuossa siis se kuivunut testi. En saanut kameralla tallennettua viivoja, mutta vaakaviiva siis haalistunut ja tuohon testiviivan vasemmalle puolelle tullut tositositosi haalea pystyviiva. Tuossa vaakaviivan ja haalean pystyviivan "risteyskohdassa" näkyy punertava pallukka... vähän niinkuin tuon testiviivan ja vaakaviivan risteyskohdassa.. vaikea selittää
MÄ NÄÄN HAAMUJEN HAAMUN!!! Onnea puuromarja!! :heart: :heart:Noniin elikkäs... jxlPkX - Image - Aijaa.com tuossa siis se kuivunut testi. En saanut kameralla tallennettua viivoja, mutta vaakaviiva siis haalistunut ja tuohon testiviivan vasemmalle puolelle tullut tositositosi haalea pystyviiva. Tuossa vaakaviivan ja haalean pystyviivan "risteyskohdassa" näkyy punertava pallukka... vähän niinkuin tuon testiviivan ja vaakaviivan risteyskohdassa.. vaikea selittää
On se siellä! KAKSI VIIVAA ONNEA!!Yritin toisesta kuvasta muokkaamalla saada nuo viivat näkyviin... 2nGPOH - Image - Aijaa.com
Käytin herkemmän testin viikonloppuna.. se oli nega.. On mulla toinen tuollainen apteekin testi.Kun painaa tuota suurennuslasia niin kyllä siellä haamu näkyy!!!!!! Onko sulla mahdollista testata herkemmällä testillä?
Jos tää on ollu plussa, niin miksei viivoja enää tuu
Et saa lannistua!!!!! Positiivistä että ainakin tärppi on mahdollinen! Bongaatko hyvin ovulaation? Ja älä nyt vielä luovuta, uutta dippausta vaan. Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Ja jos täti kurvaa kylään, niin toivoa pitää yllä niin pitkään kun on yritystäkin ja yritystä on niin pitkään kun sulla ja miehelläs peitot heiluu. Stemppiä!!!!!Yritystä jo pian puolitoista vuotta, tuloksena maaliskuun alussa yksi keskenmeno :'(
mutta jos/kun tuo "plussaviiva" on tullu testiajan ulkopuolella...?On se siellä! KAKSI VIIVAA ONNEA!!
Ainakin Apteekin omat ja ClearBlue käsittääkseni ovat "takuuvarmasti" luotettaviaJos tää on ollu plussa, niin miksei viivoja enää tuu
Tosin toi on niitä kuulemma huonoja david-testejä, et kannattasko mun ostaa joku muun merkkinen? :attn:
No katso Mamuskan viesti samanlaisesta tapauksesta Tee testi huomenna tai ylihuomenna uudelleen, varmaan räpsähtää kaksiviivainen jo testiajalla :heart:mutta jos/kun tuo "plussaviiva" on tullu testiajan ulkopuolella...?
Kiitos Mamuska :heart: Ovulaatio tuntuu olevan varsin säännöllisesti kp14/15, riippuen onko 28 vai 29pv kierto, eli 14pv ennen tätiä... Toivottavasti nyt olisi sittenkin tärpännyt, ja täti tulisi vasta joskus piiiiiiitkän ajan päästä!!Et saa lannistua!!!!! Positiivistä että ainakin tärppi on mahdollinen! Bongaatko hyvin ovulaation? Ja älä nyt vielä luovuta, uutta dippausta vaan. Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Ja jos täti kurvaa kylään, niin toivoa pitää yllä niin pitkään kun on yritystäkin ja yritystä on niin pitkään kun sulla ja miehelläs peitot heiluu. Stemppiä!!!!!
aaaaaa, miten maltan odottaa huomiseenNo katso Mamuskan viesti samanlaisesta tapauksesta Tee testi huomenna tai ylihuomenna uudelleen, varmaan räpsähtää kaksiviivainen jo testiajalla :heart:
Jos olet järkevä niin odotat huomiseen. Minä en ollut vaan kun olin hätähousujen kurahousu ja kiiruhdin ostamaan herkimmän testin minkä meidän pikku apteekista löysin (herkkyys oli 12,5). Sit piti yritä malttaa pidätellä pissiä ja tein samana päivänä tällä herkemmällä testillä ja sitä viivaa taas tihrustettiin täällä yhdessä porukalla Sitä se sit lähtikin, päivittäin piti dippailla, tais olla parhain tulos kolme testiä päivässä. Sit vaan kaikki testit veskin lattialle ja piti vertailla viivojen vahvuutta. Isäntä oli jo ihan valmis soittamaan alkotakkiset paikalle.aaaaaa, miten maltan odottaa huomiseen
Ja Hymypallo, piti vielä sanomani että kyllä mä näen tuossa kuvassa toisenkin viivan, ihan testikohdallaan.Ainakin Apteekin omat ja ClearBlue käsittääkseni ovat "takuuvarmasti" luotettavia