Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Maura Sulla on just samanlainen haamu ku mulla eilen. Itellä siis oli eilen kp 27/28-30 ja dpo 11 :) Tänään ei ainakaan viiva ollu vahvistunu itellä enkä sitä odottanutkaan. Tein äsken huvikseni ovistestin ja aika vahva viiva tuli, joten tuhlaan jälleen huomenaamuna yhen r-testin jos olis vahvistunu. Niin ja mulla on samat one stepin liuskatestit käytössä, ku sullaki :)
 
Kolibrinkukka - Ite tein myös ovistestin tänään ja siihen tuli melko vahvako viiva , meinaan viime raskaudessa testasin myös ovistestillä ja kunnon viivahan siihen tuli samoin digi ovistesti näytti hymynaamaa joten omasta kokemuksesta ainakin mulla ovistesti on näyttänyt raskauden.
 
Ylhäältä alas seuraavat:

O-testi kp 25/28-30 dpo 9 (aamu)
O-testi kp 28 dpo 12 (ilta)

R-testi kp 27 dpo 11 (aamu)
R-testi kp 28 dpo 12(aamu)



Näköjään kuvan laatu kärsii, joten ei tossa taida niitä haamuja r-testeissä edes näkyä : / Tän päivänen oli minusta vieläpä heikompi kuin eilinen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: YAW ja mamuska7
Yritystä jo pian puolitoista vuotta, tuloksena maaliskuun alussa yksi keskenmeno :'(
_Kenguru_, meillä yritystä ja hermojen kiristystä 17 vuotta, tuloksena yksi tuulimuna, yksi kemiallinen ja yksi tuplakeskenmeno rv18+ ja silti vaan jaksan yrittää. Ollaan toki hoidoissa ja nyt vaideään melkovarmasti viimestä kiekkaa tai ainakin toisiks viimestä :p Eilen just saatiin kyytiin yksi alkio ja voinet varmaan arvata kuinka vahvasti täällä pettymystä odotellaan mutta silti toivotaan :)
Jaksuja sulle, toivottavasti et joudu yhtä kauaa kiristelemään :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Oijjoi...täällä on taas ihania haamulaisia, vahvistuvia plussia :heart:

Tilasin viikonloppuna lisää ovis ja r-testejä mutta ilmeisesti mammaksi-kaupassa on hitaampi toimitusaika kuin mistä aikaisemmin tilasin. En siis pääse testaamaan kuin vasta vapun jälkeen seuraavan kerran :kieh:
Eilen ei ollut tosiaan mitään raskauteen viittaavia tuntemuksia,tänään on taas ollut ajoittaista paineentunnetta/menkkamaista ihme juilua. Dpo 11.
Lämmöt 36.8 ja nännit edelleen kipeät.
Eilen oli hermottodella kireällä...tuntui siis erittäis selvältä pms ärtyisyydeltä. Tänään hitusen seesteisempi olo.

Kysytäänpä nyt vielä niinkin ihanaa asiaa kuin, onko kukaan tutkiskellut kohdunnipukan käyttäytymistä ja millainen se on ennen menkkoja/raskautuessa?:whistle:
 
Mulla on one step raskaustesti ja tein niitä 2 kpl tänään.

Kierto on nyt ollut 29-22päivää kun vauva on vasta alle 6kk , en ole imettänny ja ekat menkatkin tuli tammikuussa jo.
Nyt siis viime kierto oli 22päivää ja tälläaen sain tänään kp 26 , dpo 11
Tikutin oviksen viimekierrossa joten siitä laskettuna olisi siis nyt dpo 11 menossa.

Päässä pyörii vaikka mitä....

Huh, mutta ihan tietoisesti kyllä ja riskillä:p.... jos tuo plussa on....... apua.....NÄÄTTEKÖ MITÄÄN NOISSA KUVISSA, KOITAN LAITTAA VIELÄ PAREMMAN KOHTA

OFAQwn - Image - Aijaa.com

7XrS9u - Image - Aijaa.com


Tässä parempi kuva nyt , ja kyllä siinä tosiaan näkyy haamu.
vihreä on ovistesti jota käytin raskaustestinä, vuosin tikutuksella omassa kierrossa oviksen jälkeen viiva vaalenee kierron loppua kohti mutta ei kokonaan häviä mutta ei myöskään ole koskaan noin tumma.



0BkLFL - Image - Aijaa.com

Ei mulla vauvakuumetta ole kun on vauva tuossa nyt, mutta jos nyt on OIKEESTI tärppi
käynny niin kiitolisena pakkaus vastaan otetaan, tuleekin sitten huima 1v1kk ikäero. Huh.
 
Tuosta kohdunnapukan ronkkimisesta...

Mä käytin kuukuppia monta vuotta ja siitä syystä on tullut tunnusteltua kohdunnapukkaakin. Jostain myös luin, että sitä on ihan hyvä kokeilla silloin tällöin, tuntuuko polyyppeja tai jotain ja multahan sitten löytyi sellainen siitä kohdunnapukasta, ei kuitenkaan sellainen että vaatisi toimenpiteitä. Olen kuitenkin tunnustelemalla seurannut, onko polyyppi kasvanut tai alkanut kipuilla.

Siitä ronkkimisesta oli kyl hyötyäkin, pari päivää ennen dpo 14 saatua plussaa mä huomasin, että kohdunnapukka oli kovettunut ihan kivikovaksi. Siitä mä osasin alkaa odottelemaan haamuja/plussaa, koska tunsin paikkani niin hyvin :D

Kun huolehtii käsihygieniasta, niin ei tule mitään tulehduksiakaan...
 
Hei ihunat!

Kyllä jokaisen on hyvä oma napukka sieltä alakerrasta löytää - tutkimaan rohkeasti vaan!;)
..ja kunnon käsien saippuapesu ennen tutkiskelua riittää..t o s i n, pitkät kunnet/rakennekynnet saattaa kyllä haitata tutkiskelua:whistle:..

..ja lääkäri on höpäjäny nyt hieman ihunalle omiaan, kyllä sitä Kohdunnapukkaa voi jokainen ihuna itse tutkia, itse siitä aavistelen esim. oviksen tulon(nousee korkealle ja tunnen limathin hyvin)

Itsekin napukkain vasta löysin ihan tämän kuumeilun aloittaessani 2009:)

Itse tärppiä siitä on kyllä vaikiampi arvuutella, napukka kun jokaisella käyttäytyy omalla tavallaan..m u t t a..jos olet omaa napukkaasi kierron eri vaiheissa tutkinut, saatat tärpinhin sen asennosta/sijainnista aavistaa:rolleyes:

(itselläni yhdessä raskaudessa roikuskeli t o s i alhaalla ja muissa enempi ylhäällä)

Synnyttäneellä napukan keskusta on sellainen aukinaisempi, ei synnyttäneellä enempi supussa.
Ulkolaisilla sivustoilla napukasta tärpin tullen: Napukka on kypsän luumuun tuntuinen.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä parempi kuva nyt , ja kyllä siinä tosiaan näkyy haamu.
vihreä on ovistesti jota käytin raskaustestinä, vuosin tikutuksella omassa kierrossa oviksen jälkeen viiva vaalenee kierron loppua kohti mutta ei kokonaan häviä mutta ei myöskään ole koskaan noin tumma.



0BkLFL - Image - Aijaa.com

Ei mulla vauvakuumetta ole kun on vauva tuossa nyt, mutta jos nyt on OIKEESTI tärppi
käynny niin kiitolisena pakkaus vastaan otetaan, tuleekin sitten huima 1v1kk ikäero. Huh.
Miulla ja siskollani ikäeroa hulppeat - 10kk ja 8vrk;)
 
..ja lääkäri on höpäjäny nyt hieman ihunalle omiaan, kyllä sitä Kohdunnapukkaa voi jokainen ihuna itse tutkia, itse siitä aavistelen esim. oviksen tulon(nousee korkealle ja tunnen limathin hyvin)
Samaa asiaa itsekin olen seurannut, itselläkin nousee hieman oviksen aikaan, mutta ei joka kierrossa yhtä selvästi ;) Mutta komppailen kyllä *mur-mur*:ia täysin, on ihan hyvä tuntea itsensä myös Sieltä, huomaa sitten paremmin jos tulee muutoksia (sekä toivottuja että ei-toivottuja) :)
 
Eipä liity testaamiseen saati haamuviivoihin mutta *mur-mur* ja ralliruutu, teiltä kehtaa kysyä koska tunnustelette kohdunnapukkaa. Eli sanokaa nyt mistä mä sen löydän :D Olen yrittänyt sitä löytää, ts. sinne vaan ja syvälle, mutta kun ei sormissa pituus riitä. Gynekin on joskus joutunut vaihtamaan pidempinokkaisen spekulan kun normi ei riittänyt. Voiko olla etten yllä? Ei siellä kyllä mitään nenänpään tuntuista ole vastaan tullut... :D
 
Hei himotestailijat ;)

Osaiskos kukaan vastata...
Tämmöinen tuli tänään aamusella. Taitaa olla viivanpaikka? Testinä apteekin oma testi. Muistaakseni noihin tulee tosi usein viivanpaikka, kun testi on kuivunut.
Voihan se olla et silmät sirittää näin vapun kunniaksi :whistle:
Näkeekö kukaan muu mitään?

Q1ix78 - Image - Aijaa.com
Mun mielestä ei oo mikään viivanpaikka vaan plussa se on (ainakin haamu) Mutta väriäkin näkyy aavistus!!!!! Onnea!!!!! Ja tervetuloa tammikuisiin :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä