Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Noniin elikkäs... jxlPkX - Image - Aijaa.com tuossa siis se kuivunut testi. En saanut kameralla tallennettua viivoja, mutta vaakaviiva siis haalistunut ja tuohon testiviivan vasemmalle puolelle tullut tositositosi haalea pystyviiva. Tuossa vaakaviivan ja haalean pystyviivan "risteyskohdassa" näkyy punertava pallukka... vähän niinkuin tuon testiviivan ja vaakaviivan risteyskohdassa.. vaikea selittää :confused:

Kun painaa tuota suurennuslasia niin kyllä siellä haamu näkyy!!!!!! Onko sulla mahdollista testata herkemmällä testillä?
 
Noniin elikkäs... jxlPkX - Image - Aijaa.com tuossa siis se kuivunut testi. En saanut kameralla tallennettua viivoja, mutta vaakaviiva siis haalistunut ja tuohon testiviivan vasemmalle puolelle tullut tositositosi haalea pystyviiva. Tuossa vaakaviivan ja haalean pystyviivan "risteyskohdassa" näkyy punertava pallukka... vähän niinkuin tuon testiviivan ja vaakaviivan risteyskohdassa.. vaikea selittää :confused:
MÄ NÄÄN HAAMUJEN HAAMUN!!! Onnea puuromarja!! :heart: :heart:
 
Yritystä jo pian puolitoista vuotta, tuloksena maaliskuun alussa yksi keskenmeno :'(
Et saa lannistua!!!!! Positiivistä että ainakin tärppi on mahdollinen! Bongaatko hyvin ovulaation? Ja älä nyt vielä luovuta, uutta dippausta vaan. Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Ja jos täti kurvaa kylään, niin toivoa pitää yllä niin pitkään kun on yritystäkin ja yritystä on niin pitkään kun sulla ja miehelläs peitot heiluu. Stemppiä!!!!!
 
Et saa lannistua!!!!! Positiivistä että ainakin tärppi on mahdollinen! Bongaatko hyvin ovulaation? Ja älä nyt vielä luovuta, uutta dippausta vaan. Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Ja jos täti kurvaa kylään, niin toivoa pitää yllä niin pitkään kun on yritystäkin ja yritystä on niin pitkään kun sulla ja miehelläs peitot heiluu. Stemppiä!!!!!
Kiitos Mamuska :heart: Ovulaatio tuntuu olevan varsin säännöllisesti kp14/15, riippuen onko 28 vai 29pv kierto, eli 14pv ennen tätiä... Toivottavasti nyt olisi sittenkin tärpännyt, ja täti tulisi vasta joskus piiiiiiitkän ajan päästä!!
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
aaaaaa, miten maltan odottaa huomiseen :D
Jos olet järkevä niin odotat huomiseen. Minä en ollut vaan kun olin hätähousujen kurahousu ja kiiruhdin ostamaan herkimmän testin minkä meidän pikku apteekista löysin (herkkyys oli 12,5). Sit piti yritä malttaa pidätellä pissiä ja tein samana päivänä tällä herkemmällä testillä ja sitä viivaa taas tihrustettiin täällä yhdessä porukalla :D Sitä se sit lähtikin, päivittäin piti dippailla, tais olla parhain tulos kolme testiä päivässä. Sit vaan kaikki testit veskin lattialle ja piti vertailla viivojen vahvuutta. Isäntä oli jo ihan valmis soittamaan alkotakkiset paikalle.
Mullakin siis eka testi oli sellanen että tuli toi poikkiviiva joka sit hävis kuivuessa. Ekana katoin että negahan se on vaan perhana sit alkokin jotain viivaa ilmestymään ja kun testi oli kuiva niin siellä perkules oikeasti näky jotain. Minäkin mietin että voiko sitä lukea haamuksiakaan, kun ei heti näkynyt. Mutta jostain luin että jos ei mitään viivaa tule ja sit yli puolen tunnin päästä ilmestyy, niin pitää varmistaa uudella testillä eli ei välttämättä ole plussa. Mutta peukutuksia sinulle että saat vahvemman viivan seuravaan testiin.

_Kenguru_ Mikä dpo sulla nyt on? Kovasri peukutuksia ettei täti tuu ja saat selkeen plussan :heart:
 
Vappuja kaikille!

Ihana käydä tihrustelemassa teitin testejä. Muistan kun itsekin olin oikein suurkuluttaja joidenkin vuosien ajan.

Testeistä olen jonnekin tuonne aiemmaksi kommentoinut. Eli on osoittautunut useampaan kertaan eri pinoissa, että pregcheck (n. 3 e 2 kpl) on varma ja lompakkoystävällisempi himotestaajille sekä tuo apteekin oma. Jonkin verran on tullut vääriä plussia ainakin sillä clearbluen plussa-testillä.

Itselläni oli Sofin OneStep (herkkyys 10) testejä jotka näyttivät huonommin kun tuo pc. Davidin 10-testeistä puhumattakaan (mielestäni sika huonoja). Sitten ostin apteekin oman ja sitten pariin otteeseen varmistelin hcg:n nousua cb:n viikkonäytöllisellä.

Tsemppiä kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Huh, päässä on pyörinyt kaikenlaisia ajatuksia tuosta (mahdollisesta) plussasta! En oo mikään mallimamma; reilusti ylipainoa, 2-tyypin diabetes, työtön jiiänee jiiänee... mutta lapsi on kyllä toivottu! :heart: Ja tuntuu muutenkin hassulta, eihän mulla oo ees minkäänlaisia raskausoireita.. Mahassa kyllä tuntuu oudolta.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Onnea plussille ja haamuille! :heart::flower:

Mun on kyllä pakko sanoo että oon saanut Pregcheckillä, apteekin omalla, Clearbluen plussalla ja one stepillä turhia haamuja.. Nyt kaksi kiertoa peräkkäin. + Vielä rfsu testillä (millä huono maine). Just punertavia ja selviä viivanpaikkoja jotka ei sitten ole vahvistuneet(täälläkin kuvia niistä). + ovistesti helotti täyttä punaisuuttaan viime kierron kp 30/31 Tai sitten on ollut yritystä, en tiedä.. :vampire:
T.Raskaustesteihin kyllästynyt!!!! :whistle::stick::vampire:

Kenguru älä vielä menetä toivoa, on niin alhaiset dpot! :rolleyes::hug:
 
Kiitos kenguru..mur-mur: ULkomailta nuo peräisin. Kummastelin tuossa kun pariin testiin tullut juuri ja juuri edes kontrolliviivaa. Käyn to hakemassa apteekin oman. Jos ei viiva vahvistu vieläkään niin sitten varmaan soitettava gynelle aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on one step raskaustesti ja tein niitä 2 kpl tänään.

Kierto on nyt ollut 29-22päivää kun vauva on vasta alle 6kk , en ole imettänny ja ekat menkatkin tuli tammikuussa jo.
Nyt siis viime kierto oli 22päivää ja tälläaen sain tänään kp 26 , dpo 11
Tikutin oviksen viimekierrossa joten siitä laskettuna olisi siis nyt dpo 11 menossa.

Päässä pyörii vaikka mitä....

Huh, mutta ihan tietoisesti kyllä ja riskillä:p.... jos tuo plussa on....... apua.....NÄÄTTEKÖ MITÄÄN NOISSA KUVISSA, KOITAN LAITTAA VIELÄ PAREMMAN KOHTA

OFAQwn - Image - Aijaa.com

7XrS9u - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä