Oletteko koskaan pahoittaneet mieltänne (itkeneet) tämän palstan kommenttien takia?

Kyllä tuli todella paha mieli silloon ku jotkut oli sitä mieltä, että aiva oikeen mulle että sain keskenmenon. Sairasta touhua, mutta jotkut paskahousut on sitä mieltä, että he vain kertovat mielipiteensä.

säpäle harmaana
Itse en ole varmaankaan koskaan pahasti pahoittanut mieltäni näiden kommenttien vuoksi. Harmaat huutelut on helppo ohittaa, varsinkin kun ne pahimmat huutelut tulee selkeästi silloin, kun ei vain osata vastata ihan asiallisiin kommentteihin. No ehkä muutama yhteenotto erään palstalta poistuneen henkilön kanssa sai turhautumaan erittäin voimakkaasti. Kipeistä asioista kerron myös vain harmaana ja niin aion tehdä tästä eteenpäinkin. En halua, että palstalla minusta muistetaan henkilökohtaisia asioita.

Palstalla kyllä useinkin liikutun, mutta en pahassa mielessä, vaan olen oikeasti kiitollinen niistä ihanista ihmisistä ja kommenteista joita täällä on.

Ja minusta ap on todella sympaattinen palstailija, joten en tajua, miksi hänen mieltään kukaan haluaisi pahoittaa.

Kyllä tuli todella paha mieli silloon ku jotkut oli sitä mieltä, että aiva oikeen mulle että sain keskenmenon. Sairasta touhua, mutta jotkut paskahousut on sitä mieltä, että he vain kertovat mielipiteensä.
Voi ei! En tiennyt.. Tuo on hyvä esimerkki asiasta, jossa kannattais itseensä vittuuntuneiden (sori) ihmisten pitää matalaa profiilia. Tai ainakin olla hiljaa.

[QUOTE="vieras";28392156]Kenen kanssa sä flirttailit?[/QUOTE]

muutaman päättömän megaketjun ja theketjun mustan kanssa on saattanut vähän tulla veisteltyä, vastapuolet kyllä tietää että se on vaan viihdettä mutta sivulliset on siitä ottaneet kierroksia

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
Mulle tulee joskus paha mieli kun näen, että palstalla naiset ja äidit ilkeilee toisilleen, koittavat oikein kaivaa jotain millä saisi toisen näyttämään huonolta ja itsensä paremmalta. Jollain on vaikka joku ongelma vauvanhoidon kanssa, niin annetaan ymmärtää et itsellä on niin paljon taitoa ja kokemusta et tollanen ei olisi mikään ongelma, mutta jätetään kuitenkin ne käytänön neuvot antamatta ja haukutaan sitä apua pyytänyttä. En vaan voi käsittää.

Mulle jäi mieleen, kun sama nimimerkki kommentoi mulle joskus eri ketjuissa, eri aikoina, ei tietenkään voinut tietää että olin sama tyyppi molemmilla kerroilla. Ensin sanoi että olen itsekäs ja huono äiti koska en ota vauvaa sylissäni mukaan vessaan kun käyn paskalla, ja toisessa ketjussa syytti että olen itse "opettanut" vauvan itkuiseksi kun pidän liikaa sylissä... :D Oli vielä tosi ilkeään ja syyllistävään sävyyn kirjoittanut molemmat kommentit, ilmeisesti piti vaan päästä haukkumaan toista äitiä, tekipä sitten miten päin vain ;)

Imetysjutuista tulee usein paha mieli, koska ihan oikeasti yritin mutta en onnistunut imettämään niin pitkään kuin olisin halunnut. Kukaan ammattilainenkaan ei osannut auttaa, palstan neuvoista ei ollut apua, imetyksen loppuminen ei ollut mun vika. On arka paikka niin tulee joidenkin ääliöiden kommenteista paha mieili vieläkin, vaikka enää en ole asian suhteen niin herkkä kuin ennen. En yleensä edes avaa imetyskeskusteluja, ellei ne ole sellasia että voin koittaa auttaa/kannustaa jotain samojen ongelmien kanssa kamppailevaa.

En oo itkenyt palstan takia sentään.

Juuri tätä tarkoitin.

Ja muistan tapauksen jossa eräs musta nikki kirjoitti ongelmista parisuhteessaan- aloitti harmaana mutta mustui vahingossa. Siitä alkoi ihan järkyttävä loan heitto, niin että ko. nikki lähti kokonaan palstalta. Toivottavasti on täällä edelleen, oli sen verran ihana persoona. :(
Täältä on saatu systemaattisella kiusaamisella ja nujertamisella tosiaan monia nikkejä häipymään.

Kirjoituksella on vaikutusta aina, sitä ei voi kiistää.
Sanat ovat kaikkein voimaikkain ase.
Minua ilahduttaa ne mustat nikit, jotka pysyvät tälläkin palstalla kuitenkin, vaikka pärskärpäset yrittävät pontevasti heitä pois ajaa.

Mutta niinkuin tässä ketjussa on ollutkin jo, moni pitää palstataukoja. Sama teho silläkin on varmaan, jos palstailee vähän vähemmän, välttyy siltä pahalta energialta, joka täällä aina *hmmm - nyrpistää nenäänsä* leijailee.

Peyote
[QUOTE="vieras";28392216]Tosiaankin "aika ajoin" :whistle: Sulla ne nikit ei taida olla laskettavissa ees kahden käden sormin...[/QUOTE]

Jaajaa, löysithän sä tähänkin. Tiiätkö, toi on niin naurettavaa, nimittäin aivan kuka vain saa esiintyä täällä millä nikillä tahansa. Kenelläkään ei ole minkäänlaista velvollisuutta selitellä nikkiään tai muutenkaan palstailuaan. Naurettavinta on se, että kritisoija itse on aina nimimerkillä vieras, eli ei tunnistettava.

Njääh. Kerran oli lähellä että jokin tunne olisi heilahtanut mutta en enää edes muista aihetta. Täällä kyllä saa olla paksu nahka, se elämäsi pahin loukkaus saattaa hypät silmille ketjussa "punainen vai valkoinen aita?" :D

"harmaana"
Olen pahoittanut mieleni, mutta en itkenyt.

Olen ollut rekisteröityneenä jäsenenä monella perheaiheisella keskustelupalstalla ja vieläkin jaksaa ihmetyttää kuinka tämä palsta on täynnä järkyttävän inhottavia ihmisiä. En tiedä sitten ovatko toisia äitejä vai kenties joitakin koulupoikia leikispäissään, mutta joka tapauksessa en ymmärrä sitä toisille ilkeilyä alkuunsakkaan. Siksi en olekkaan tänne rekisteröitynyt, vaan kirjoitan aina eri nimimerkeillä anonyymisti.

Voi kun löytyisikin joku mukava suljettu palsta, jossa kuitenkin on yhtä paljon keskustelua kuin täällä. Suljetuilla palstoilla ilkeilyä on todella paljon vähemmän, mutta harmi kun ne ovat yleensä niin hiljaisia.

En ole itkenyt tai pahoittanut mieltäni mutta useasti tämä palsta saa hämmästyksen valtaan, pääosin negatiivisesti. Jotkut koettavat joka ikisestä kommentista tai aloituksesta saada väännettyä jotain negatiivista tai päiviteltävää; ihan kuin tänne kirjoittamisen itseisarvo olisi vaan piikittely tai ilkeily.
Ja mitä kärkkäimmät mielipiteet ja paksumpi nahka niin sitä parempi palstailija.

Ensimmäistä kertaa kirjoitin tänne reilu pari vuotta sitten ja tein aloituksen jossa kyselin mistä kannattaisi etsiä tietyn kokoisia bodeja vauvalle, selitin että ostan aina seuraavia kokoja varuiksi niin on aina sopivan kokoista päälle puettavaa. Niin siinä eräs samalla nimimerkillä edelleen kirjoittava henkilö veti johtopäätökset etten osaa hoitaa tai pukea vauvaani kun etsin sen kokoisia bodeja ja vauvani joutuu olemaan väärän kokoisissa vaatteissa.
Piti ihan hetki miettiä kummalla meillä oli aamulääkkeet ottamatta ja miten ihmeessä kysymyksestäni pystyi vetämään johtopäätöksen että olisin ns.epäkelpo vanhempi mutta naurahdin sitten sillekin ja ajattelin jonkun vaan omaavan "paremman" mielikuvituksen.

Kun odotin viimeisilläni esikoistani niin ystäväni sanoi että mitä tahansa teetkin niin älä mene kaksplus palstalle lukemaan juttuja. En tiennyt silloin mikä kaksplus palsta on mutta nyt kun tiedän niin ystävän neuvosta olisi kannattanut aikanaan ottaa vaarin.

Mulle saattaa tulla paha mieli ikävästä kommentista, joka kohdistuu asiaan joka on mulle merkityksellinen, vaikka en itse olisi edes mukana keskustelemassa. Itkenyt en ole, mutta en juuri itkeskele muutenkaan.

Henkilökohtaisuuksiin menevistä en juuri edes loukkaannu kun menevät yleensä niin överiksi =)

Mulle saattaa tulla paha mieli ikävästä kommentista, joka kohdistuu asiaan joka on mulle merkityksellinen, vaikka en itse olisi edes mukana keskustelemassa. Itkenyt en ole, mutta en juuri itkeskele muutenkaan.

Henkilökohtaisuuksiin menevistä en juuri edes loukkaannu kun menevät yleensä niin överiksi =)
Minuun kohdistuvat kiusoittelut koskevat lähinnä miehisyyttäni. Sellainen ei haittaa ollenkaan, koska kommentit osoittavat että olen onnistunut kehittämään itseäni haluamaani suuntaan. Toisaalta olen mielelläni laaja-alainen, joten eräjormaksi kutsuminenkaan ei haittaa, kunhan en leimaannu yksinomaan sellaiseksi :p

Minuun kohdistuvat kiusoittelut koskevat lähinnä miehisyyttäni. Sellainen ei haittaa ollenkaan, koska kommentit osoittavat että olen onnistunut kehittämään itseäni haluamaani suuntaan. Toisaalta olen mielelläni laaja-alainen, joten eräjormaksi kutsuminenkaan ei haittaa, kunhan en leimaannu yksinomaan sellaiseksi :p
Joo mua ei kans haittaa henkilööni kohdistuvat kommentit niinkään kuin jotkut loukkaavat yleistykset ryhmistä joihin identifioidun.

Tuo "eräjorma" on ollut musta aina jotenki superkoominen :LOL:

"vieras"
En ole itkenyt, mutta olen kyllä ärsyyntynyt, loukkaantunut ja harmistunut. Nettipalstoilla harjoitetaan hyvin runsaissa määrin sellaista nöyryyttämiseen tähtäävää kierto**ttuilua, johon on vaikea tarttua ja jonka edessä on avuton. Ja tämä palsta on minusta erityisen ansioitunut siinä lajissa. Siksi yritänkin pysyä poissa täältä, vaihtelevalla menestyksellä :) Tyhmimmät kysymyksensä on kuitenkin kiva kysyä anonyymisti.

Noi joukkolynkkaukset on välillä vähän pelottavaa luettavaa. Hyvänä esimerkkinä noi pettämis- ja toinen nainen-ketjut tai imetysketjut. Jos yhdellä elämän osa-alueella ei elä kuten yleisesti on hyväksyttyä, leimataan täysin paskaksi, empatiakyvyttömäksi jolta pitäisi ottaa lapset pois ja antaa potkut töistä

"Hmm"
No tuleehan sinulta välillä aika vittumaisia kommentteja, mutta tuskin kukaan niiden tähden on itkenyt. Jos joku itkee tuntemattoman juttujen tähden, on elämässä yleensä muutakin itkunaihetta ja siksi ehkä yliherkkä.

....
En ole itkenyt. Alkuaikoina ehkä vähän harmistunut joihinkin kommentteihin, mutta nyt on jo tämä palstan tyyli tullut tutuksi. Onpahan täällä oppinut tappelemaankin ihan kivasti, en ole ennen oikein osannut näitä naisten tapoja olla ilkeä :D

En tosin käytä mustaa nickiä muuta kuin tuolla asiallisemmilla palstoilla, en halua että nuo haaskalinnut saavat pistettyä mitään minun elämästäni tiimari-vihkoihinsa.

"vieras"
Olen hoitovapaalla sellaisesta työstä, jossa paksu nahka on elinehto. Käyn täällä kasvattamassa nahkaani. Toimii hyvin siihen tarkoitukseen. Pahemmin en ole mieltäni pahoittanut, mutta ärsyyntynyt ja turhautunut olen usein. Se ei kylläkään haittaa. Tylsää täällä on juuri silloin, kun mitään tunteita herättävää ketjua ei ole meneillään.

"vieras"
Tuota mitä tarkoitat tuolla "eräjormalla"?

Yhteistyössä