"vieras"
Kenen kanssa sä flirttailit?ovat epäilleet että pikku palstaflirttailu jotenkin kuvastais mun käyttäytymistä IRL
Kenen kanssa sä flirttailit?ovat epäilleet että pikku palstaflirttailu jotenkin kuvastais mun käyttäytymistä IRL
Voi ei! En tiennyt.. Tuo on hyvä esimerkki asiasta, jossa kannattais itseensä vittuuntuneiden (sori) ihmisten pitää matalaa profiilia. Tai ainakin olla hiljaa.Kyllä tuli todella paha mieli silloon ku jotkut oli sitä mieltä, että aiva oikeen mulle että sain keskenmenon. Sairasta touhua, mutta jotkut paskahousut on sitä mieltä, että he vain kertovat mielipiteensä.
Ihana, tyypillinen pikkutyttöNo voi ei! Mun lapsenlapseni on just tuommonen: "Kato täti, miten ihanat hanskat mulla on! Niissä on timantteja!!"
Täältä on saatu systemaattisella kiusaamisella ja nujertamisella tosiaan monia nikkejä häipymään.Juuri tätä tarkoitin.
Ja muistan tapauksen jossa eräs musta nikki kirjoitti ongelmista parisuhteessaan- aloitti harmaana mutta mustui vahingossa. Siitä alkoi ihan järkyttävä loan heitto, niin että ko. nikki lähti kokonaan palstalta. Toivottavasti on täällä edelleen, oli sen verran ihana persoona.
Tosiaankin "aika ajoin" Sulla ne nikit ei taida olla laskettavissa ees kahden käden sormin...Nimen vaihtaminen aina aika-ajoin estää ainakin osaa semmosista "seurailijoista". Ne ei välttämättä sitten kaikki muista enää.
Minuun kohdistuvat kiusoittelut koskevat lähinnä miehisyyttäni. Sellainen ei haittaa ollenkaan, koska kommentit osoittavat että olen onnistunut kehittämään itseäni haluamaani suuntaan. Toisaalta olen mielelläni laaja-alainen, joten eräjormaksi kutsuminenkaan ei haittaa, kunhan en leimaannu yksinomaan sellaiseksiMulle saattaa tulla paha mieli ikävästä kommentista, joka kohdistuu asiaan joka on mulle merkityksellinen, vaikka en itse olisi edes mukana keskustelemassa. Itkenyt en ole, mutta en juuri itkeskele muutenkaan.
Henkilökohtaisuuksiin menevistä en juuri edes loukkaannu kun menevät yleensä niin överiksi =)
Joo mua ei kans haittaa henkilööni kohdistuvat kommentit niinkään kuin jotkut loukkaavat yleistykset ryhmistä joihin identifioidun.Minuun kohdistuvat kiusoittelut koskevat lähinnä miehisyyttäni. Sellainen ei haittaa ollenkaan, koska kommentit osoittavat että olen onnistunut kehittämään itseäni haluamaani suuntaan. Toisaalta olen mielelläni laaja-alainen, joten eräjormaksi kutsuminenkaan ei haittaa, kunhan en leimaannu yksinomaan sellaiseksi
Ihan rehellisesti, kävikö tämä ikinä mielessäsi silloin, kun palstailit vielä "Marilii"-nikillä ja olit välillä todella ilkeä tietyille ihmisille?No niinhän mullakin on ihan oikea elämä, mutta näiden kommenttien takana on kumminkin myös oikeita ihmisiä.
Tuota mitä tarkoitat tuolla "eräjormalla"?Minuun kohdistuvat kiusoittelut koskevat lähinnä miehisyyttäni. Sellainen ei haittaa ollenkaan, koska kommentit osoittavat että olen onnistunut kehittämään itseäni haluamaani suuntaan. Toisaalta olen mielelläni laaja-alainen, joten eräjormaksi kutsuminenkaan ei haittaa, kunhan en leimaannu yksinomaan sellaiseksi