Jos miehesi olisi joskus ennen sinua käynyt maksullisella naisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, enpä siitä sen kummemmin mitään ajattelisi. itse olen periaatteessa ollut "maksullinen nainen" ennen avioliittoamme joten enpä olisi mikään siitä sanomaan.

Olisin todella yllättynyt, vaikea uskoa hänestä. Mutta ymmärtäisin kokeilunhalun, vaikeampaa olisi sulattaa jatkuva käyminen maksullisissa. Ei se mikään syy erota ole kuitenkaan, vaikka olisinkin hieman pettynyt.

Olisin todella yllättynyt. Haluaisin tietää, onko kaikki tapahtunut ulkomailla vai Suomessa ja jos saisin kuulla, että tapahtumapaikkana olisi tyyliin Pattaya ja naisen iästäkään ei olisi täyttä varmuutta, olisin hyvin pettynyt.

Tavallaanhan ei mulle kuuluis se mitä sinkkuna on hommaillut. Mutta ihmiskauppa varmaan jäytäisi minua ajatuksena, että oliko se nainen oikeasti vapaasta tahdostaan alalla yms.? Olen myös mustasukkainen ja jokainen nainen on liikaa mikä on ollut ennen minua!

Eli teille tulisi avioero, koska toisen kunnioittaminenhan on yksi avioliiton kulmakivistä.

Täytyy olla kyllä sitten puolison täydellinen ihminen.

Ei se vaadi täydellisyyttä jos ei käy maksullisissa. Se maksullisten käyttäminen ihan missä tahansa olosuhteissa ois vaan mulle sellainen asia joka tekee miehestä mun silmissä käyttökelvottoman ja kuvottavan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olisi kyllä ällöttävä uutinen. :| Minusta kertoisi huonoa miehen arvomaailmasta ym. En ymmärtäisi ollenkaan, miten voi ajatella seksistä niin rumasti ja vääristyneesti. Asiaa pahentaisi, jos se olisi tapahtunut tyyliin Thaimaassa. Suomessakin tapahtuneena mietityttäisi, olisiko ko. maksullisella naisella ollut jotain mt-ongelmia, hyväksikäyttötaustaa tms. En haluaisi miestä, jolle nuo asiat eivät olisi tulleet mieleen. Näin hypoteettisena ajatuksena siis. En tiedä, miten reagoisin ja toimisin tuossa tilanteessa. Huono uutinen se olisi joka tapauksessa, en pitäisi pikkujuttuna.

Tuollainen virhe kyllä nollaisi. Näköjään vastasin väärin sun makuus, mutta näin se on.

Piikit piiloon, siili.
Mielenkiintoni oli ihan vilpitöntä. Itse kokisin vaikeaksi unohtaa kaiken hyvän suhteessa, vaikka jotain arvojeni vastaista ilmenisikin, niin paljon on jo takana ja lähes sataprosenttisesti onnea.

Minulla on omat muista ehkä hölmöltä tuntuvat kipukohtani.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips

Yhteistyössä