Jos miehesi olisi joskus ennen sinua käynyt maksullisella naisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkaessamme tapailla mieheni kertoi ihan avoimesti maksaneensa joskus seksistä tai siis käyneensä huorissa. Silloin asia ei hetkauttanut mitenkään, mutta myöhemmin on ällöttänyt ja muutaman kerran saanut tehtyä aiheesta riidankin... Mies matkustaa jokseenkin paljon ulkomailla ja epäilys herää usein, että josko se haluaa taas etsiä maksullista lempeä. Ääh, mitä vähemmän tietäisi niin helpompi olisi olla.

Mä en ole periaatteessa maksullisia vastaan. Kunhan nainen tekee sen omasta tahdostaan eikä jonkun muun pakottamana. Ennemmin mä ne hyväksyn kun raiskaukset. Mulle ei kuulu mitä mieheni on tehnyt ennen kun on mut tavannut mutta täytyy sanoa että ihmettelisin suuresti koska ei vaan ole sen tyyppinen... tai no mistäs minä sen voin tietää vaikka olisi käynytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä jos;28381277:
Jos miehesi olisi joskus ennen sinua käynyt maksullisella naisella, niin miten suhtautuisit siihen tietoon nyt, jos saisit sen tietää nyt?

Pitäisin hämmästyttävän yllättävänä sattumana. Vai olisiko kyseessä sama maksullinen nainen, jolla hän olisi käynyt ennen minua?

[QUOTE="vaimoke";28381803]Mä en ole periaatteessa maksullisia vastaan. Kunhan nainen tekee sen omasta tahdostaan eikä jonkun muun pakottamana. Ennemmin mä ne hyväksyn kun raiskaukset. Mulle ei kuulu mitä mieheni on tehnyt ennen kun on mut tavannut mutta täytyy sanoa että ihmettelisin suuresti koska ei vaan ole sen tyyppinen... tai no mistäs minä sen voin tietää vaikka olisi käynytkin.[/QUOTE]

Tuo juuri on sitä harmaata aluetta, että onko se vapaaehtoista. Etenkin köyhissä maissa se voi olla olosuhteiden pakkoa ja minua ainakin ällöttää ajatus miehestä, joka lähtee ulkomaille käymään maksullisissa.

Tuskin siitä isoa numeroa tulisi. Mielummin en haluaisi edes tietää..en oikein halua tietää miehen menneistä seksijutuista muutenkaan kun jään niitä helposti mielessäni miettimään tai koen mustasukkaisuutta niistä. En vaan halua ajatella miestäni muiden kanssa.
Ja kuitenkin mennyt on mennyttä..eipä niille enää mitään voi.

Jos miehellä on ollut hurja naishistoria ja on ollut oikein seksipeto naistenmies, niin sen saattaisi voida kääntää mielessään niin että sehän vasta on mies. Mutta tota huorajuttua mä en vois kääntää miksikään hienoksi vaan mä alkaisin pitää miestä ressukkana. Epäinnostavaa.

Ei haittaisi yhtään. Ei ne ole sen ihmeellisempiä kun maksuttomatkaan naiset. Enkä pidä huorissa käymistä mitenkään "epätoivoisena". Itestäkin ois hauska kokeilla maksullista miestä tai naista jos en olis parisuhteessa.

Kyllä mun mies on käyny maksullisella (ei panemassa, mutta käsihoidossa). Kokeilumielessä kaverinsa kanssa ja ihan avoimesti siitä kaikille kertoivat. Itsellenikin tämä paljastui ihan seurustelun alkuaikoina, enkä tajunnut, että olisin asiasta voinut suuttua. :) Ja siitä olen varma, että epätoivosta ei kyse ollut. Molemmille sitä seuraa olisi löytynyt varmasti ilmaiseksikin. :D

Mulle tuo olisi ehkä pahempi kuin esim. se, että mies olisi pettänyt jossain edellisessä suhteessaan.

Mä taas aattelen, et aiempi pettäminen olis monin verroin pahempi. Jos on jo pettänyt, mikä estää pettämästä uudelleen?

Kun taas maksullisen naisen luona käynti saattaisi hyvin olla kännisekoilua, poikien kanssa lyöty veto tms. Ei todellakaan mieltä ilahduttava tieto, mut ei nyt niin kauheetakaan. Toki asian tarkemmat yksityiskohdat ratkaisisivat, mitä siitä ajattelisin.

Suuttuisin varmaan, koska mies on varmasti alusta asti tiennyt että tuo asia ällöttäisi minua, ja mun mielestä se olisi pitänyt kertoa heti suhteen alkumetreillä (jotta voin päättää haluanko silti olla miehen kanssa) tai jättää sitten tässä vaiheessa kertomatta. Nyt kertominen aiheuttaisi vain pahaa mieltä.

Yhteistyössä