Miten suhtautuisitte miehenne uuteen kumppaniin, jos saisitte tietää miehenne pettäneen hänen kanssa sua ennen eroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoisin suoraan miehelle että pidä se akkas musta hyvin kaukana, enkä suakaan halua nähdä/kuulla yhtään enempää kuin on lasten vuoksi pakko.

Pettäjät ja niiden petturikumppanit on yksi alhaisimpia matosia maailmassa, epärehellisyyttä ja juonimista en voi sietää.

Mulle kävi juurikin niin, että erottiin kun suhde kävi tosi hankalaksi ( naimisissa oltiin) ja kun olin muuttamassa yhdessäi rakennetusta talosta pois, miehen "uusi" nainen osti puolikkaani siitä. Heti kohta kuulin että olivat seurustelleet jo reilu puoli vuotta ennen kuin edes aloimme puhumaan erosta. En ollut millänsäkään vaikka sisällä kiehui. Nyt kelkka on kääntynyt, ex-miehelläni on suhde mun kanssa kun tämä "uusi" nainen odottaa kotona heidän yhteisen lapsen kanssa. Ja voin sanoa että exää en ottaisi takaisin, mutta mies on jo vuokseni eroamassa tästä naisesta. Kosto on NIIIIN suloinen :D

[QUOTE="LouLou";28447009]Mulle kävi juurikin niin, että erottiin kun suhde kävi tosi hankalaksi ( naimisissa oltiin) ja kun olin muuttamassa yhdessäi rakennetusta talosta pois, miehen "uusi" nainen osti puolikkaani siitä. Heti kohta kuulin että olivat seurustelleet jo reilu puoli vuotta ennen kuin edes aloimme puhumaan erosta. En ollut millänsäkään vaikka sisällä kiehui. Nyt kelkka on kääntynyt, ex-miehelläni on suhde mun kanssa kun tämä "uusi" nainen odottaa kotona heidän yhteisen lapsen kanssa. Ja voin sanoa että exää en ottaisi takaisin, mutta mies on jo vuokseni eroamassa tästä naisesta. Kosto on NIIIIN suloinen :D[/QUOTE]

Lisäkommenttina vielä, et voisin jopa maksaa pikkasen et näen sen naisen naaman kun kuulee et parisuhde on kaatunut mun vuoksi, hah! Sen jälkeen saa exäkin tuta kun jää ilman naista kokonaan :D

Kovin aikuista, "kypsää" kuvaa suhteen aloittaminen ennen edellisen loppumista ei kummastakaan uuden suhteen aloittajasta anna, mutta noin muuten en tiedä miksi uuteen kumpaniin pitäisi suhtautua jotenkin erityisesti. En tiedä miksi pitäisi erityisesti esittäytyä exn nyksälle mutta en ehkä näe mitään syytä vältelläkään häntä.

Yhteistyössä