Miltä sinusta tuntuis/ mitä ajattelisit jos miehesi kertois baarin ulkopuolella tapahtuneen seuraavaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiili"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hiili"

Vieras
N. 20 vuotias nainen, pukeutuneena minihameeseen ja paljastavaan toppiin tulee juttelemaan hänen kanssaan ja sanoo "oot niin komee et haluisin panna sua nyt heti", nostaa hameensa ja näyttää ettei ole alushousuja. Miehesi joka ei pidä minkäänlaista karvoitusta seksikkäänä kertoo myös, että nainen oli sheivattu posliiniksi, ja että hän oli kaikin puolin hyvännäköinen.

Niin, miten suhtautuisit ja miten luulisit miehesi toimineen tässä tilanteessa?

Miten mies itse väitti toimineensa tilanteessa?

Mä epäilisin, että mies on nähnyt unta :laugh: Ja oon kyllä itsekin kaikin puolin hyvännäköinen ja posliini (tosin jo vanha ämmä tuohon naiseen verrattuna, peräti 21-vuotias ;))

Nauraisin. Luulen, että mieskin olisi vaan naureskellut.
Ainakin näin kävi viimeksi, kun yksi tytsy kävi hänen housuetumukseen baarissa kiinni ja yritti raahata vessaan.... :D

Miten ap:n mies on toiminut ja miten hän on suhtautunut?

Mietin, että miten aikuinen mies voi tykätä posliinista. Mutta sitten tajusin, että jos tuo kuviteltu tyttö oli noin nuori niin ehkä poikakin on teini eikä mikään mies.

Huoriahan on aina ollut ja baarista tuleviahan ne mitä ilmeisemmin kyttäilee asiakkaiksi. Mies olisi varmaan naurahtanut, kiittänyt kiinnostuksesta ja sanonut että hänellä ei ole kiinnostusta ja kehoittanut tarjoamaan seuraavalle. Mennessään olisi kokeillut onko lompakko tallella. Miks mun pitäis tuohon jotenkin erikseen suhtautua.

No sanoisin, että olisit pyytänyt kimppaan. Tosin tämä ko. nainen olis saanut toimia alistettuna eli meidän pikkuisena seksiorjana :)

Joo, naurettais yhdessä tai joo... voitais olla pettyneitä, jos se ei kimppaan lähtiskään.

Minun miehelläni on niin tyly ilme, ettei yhtiömme pahin hutsukaan ole koskaan luonut häneen silmäystäkään. - Kerran nuorena ihmettelin sitä jäätävää sinistä katsetta, mutta se nyt on vain mieheni tapa :). Olen tajunnut, että hän rakastaa, vaikka hänen elekielensä tai sanansa eivät kerro hänen tunteidensa syvyydestä ja kestävyydestä.

Mies myönsi kiihottuneensa tästä, mutta kieltäyty kuitenkin...

Miks mua ei naurata? Varmaan ku tiiän et mies piti sitä 100 kertaa seksikkäämpänä ku mua.

Terveisin: Parisuhteet ei sovi mulle...

Nauraisin ja kysyisin et mitäs vastasit ja oliko hyvännäköinen edes. :D Eipä suuremmin hetkauttaisi, ei tuo posliinista ole koskaan innostunut.

Tosiasiassa kyllähän noita vonkaajia aina on liikenteessä. En ole jaksanut olla mitenkään mustasukkainen kun ei ole ollut tarvetta. Meillä on pelisäännöt selvät ja kumpikin tietää että jos vieraan mukaan lähtee, niin sille tielleen saa myös jäädä.

No aika epätoivoinen pitää ämmän olla, tai elluna kaasuissa, jos pitää tuntematon randomi pokata pillua vilauttamalla :laugh: Jos mun ukko tommoseen vilkaisiskaan, niin sais mennä sen matkassa heti. Jos siis on valmis kaiken tämän vaihtamaan epätoivoiseen satunnaispaneskeluun.

Mies myönsi kiihottuneensa tästä, mutta kieltäyty kuitenkin...

Miks mua ei naurata? Varmaan ku tiiän et mies piti sitä 100 kertaa seksikkäämpänä ku mua.

Terveisin: Parisuhteet ei sovi mulle...

Tämähän on pääasia. Ei sulla ole mitään huolehdittavaa. :hug: Maailmassa on ainakin miljoona sua seksikkäämpää naista, nyt ja aina. Varmastin on myös sun mielestä seksikkäämpiä miehiä olemassa kuin miehesi on. Mitä väliä? Eikö se ole pääasia että mies ei mene joka posliinin perään, vaan haluaa pitää kiinni sinusta ja parisuhteestanne?

Surettaisi että nuori nainen kokee kilpailun niin kovaksi ja seksuaalisuutensa ja arvonsa niin epävarmaksi että pitää mennä tyrkyttämään väkisin. Taitaa olla vain lisääntymään päin tämä nuorten naisten aulis asettuminen seksikoneiksi ja miellyttäjiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja oäih;24018257:
Surettaisi että nuori nainen kokee kilpailun niin kovaksi ja seksuaalisuutensa ja arvonsa niin epävarmaksi että pitää mennä tyrkyttämään väkisin. Taitaa olla vain lisääntymään päin tämä nuorten naisten aulis asettuminen seksikoneiksi ja miellyttäjiksi.

Niin, ja ikävästi tuntuu että se mitä nää nuoret naiset tarjoaa, kelpaa kyl useimmille miehille paremmin ku hyvin...

Suoraansanottuna ei musta tuntuisi yhtään mukavalta ajatella, että joku nainen vonkaa miestäni ja vilauttelee hänelle. Saattaisi käydä mielessä pahalta tuntuva ajatus, että olisikohan mies halunnut/meinannut lähteä toisen matkaan. Tiedän kyllä, että mies ei petä, rakastaa mua eikä ole kiinnostunut pylly paljaana kulkevista, epätoivoisista naisista, mutta olen silti ihan älyttömän epävarma itsestäni ja naurettavat jutut saattaa tuntua pahalta. Ääneen en mitään tällaista sanoisi, vaan naurettais yhdessä jutulle :).

Mä räjähtäisin heti jos mulle tultais noin kertomaan.

Voisin sanoa et nauraisin asialle mut todellisuudessa mua ainakin sieppais se et on jääny oikein katselemaan sinne hameen alle et ei ole karvoja. Täytyyhän siihen nyt ainakin kumartua ihmettelemään et sen saa hämärässä selville...

Yhteistyössä