*Esikoista yrittämään 2013!*

Heilanga todellakin, mulla on niin peukut ja varpaat pystyssä meidän ketjun piinailijoiden kanssa! :heart::heart::heart: mahtavaa jos sulla jo siellä piirtyy haamulaista testiin :) :) mulla kanssa tota paineen tunnetta, mutta alavatsalla, tuntu etenkin makuultaan...vatta on kyllä niin turpea että huhhelihuijaa. Voi jospa... :heart:
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Evangelina271910/2011
Mmaria211809/2011
Clavel2412/2011
Nea86 2601/2012
tarana251303/2012
*Stiina241203/2012
miss_piggy31902/2012
Future Mum3105/2012
Mary Ann29808/2012
Minttu-Lilja27809/2012
jjennaa- 218
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33708/2012
Memmo26708/2012
mamiksi 217
Lauriska27609/2012
Milya 21610/2012
ralliruutu2310/2012
Alexandra89 23401/2013
kukkurukuu 23308/2012
pikkupingviini 29312/2012
pienitiikeri 26312/2012
Heilanga30301/2013
annab31301/2013
Helena201328302/2013
pippuri85 283
annsuli233
Paloma84 282
Neyski2001/2013
Laruu20101/2013
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Mopsukka21103/2013
Meewi28103/2013
Yksinkaksin251



Plussanneet:
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Alexandra89
 
Mää kans jännitän täällä piinailijoiden puolesta! Ainakin oireet kuulostaa lupaavilta :cool: Mulla on ollu tuota painontunnetta alavatsassa, kun oon sen hetkisen aikaa ollu raskaana. Varsinkin urheillessa tuntui se! Mut jokos piinailijat ootte testanneet? Vahvistuko Heilangan haamu? Millon LilyAlice ja annsuli meinaa testailla?

Mullakin alkoi piinapäivät, mutta ne on vasta niin alussa, ettei saa omaa tilannetta jännäillä. Ovistestiplussa tuli perjantaina kp 17, niin kuin parissa edellisessäkin kierrossa. Siitä kyllä oon iloinen, että kierto on näköjään säännöllinen :) Jospa sitä tulostakin joskus tulis!

Viikonloppuna pääsen katsomaan muutaman viikon ikäistä vauvaa. Kaverini synnytti vasta, ja olin tosi iloinen hänen puolestaan silloin kun sain kuulla raskausuutisen viime syksynä. Raskautuminen ei heille ollut mikään itsestäänselvyys. Vieläkin olen onnellinen heidän puolestaan, mutta hiukan olen kyllä myös kateellinen. Aattelin viimesyksyisen keskenmenon jälkeen, että varmasti olen uudestaan raskaana ennen kun kaverin vauva syntyy, mutta enpä ole vieläkään..
 
miss_piggy
Lauriska: Mullakin tuli perjantaina se ovistesti-plussa (kp41), joten samoilla päivillä jännäillään :) Ja täällähän siis takana se keskeytynyt keskenmeno helmikuulta.
 
Hätähousu ilmoittautuu negatiivisen testin kanssa! :( Tosin en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon. Ihmettelin tässä, kun on tullut vaaleanruskeaa/vaal.pun vuotoa hitusen ja menkkojen alkamispäivä olisi vasta perjantaina. Tai siis rusehtavan vuoton alkupäivä perjantai. Mitähän lie. Elättelen toiveita. :whistle:

Mutta osaatteko suositella jotain hyvää raskaustestiä netistä, mikä ja mistä? En kehtaisi käydä kaupasta hakemassa, kun pienellä kunnalla kuitenkin joku tuttu sattuu samaan aikaan kauppaan. Sitä en halua. En tässä vaiheessa.
 
Alkoikin jänskättää! Tein sen testi ihan tuossa hetki sitten. Äsken, edellisen kommentin jälkeen menin testiä tutkimaan lisää ja tarkasti katsottuna se ehkä yrittää tehdä siihen toista viivaa, jos oikein katsoo. Voikohan se olla mahdollista. Loppuviikosta tein RFSUn testejä, jotka nekin yrittivät viivaa tehdä, mutta niihin nyt en luota, kun olen lukenut niin paljon huonoa niistä..
 
MissPiggy, kiva jännäillä yhdessä :) Aattelin olla tämän jännäilyni kanssa jämynä ja testailla vasta, jos menkat on kunnolla myöhässä. Tammikuussa mulla oli kemiallinen, jonka takia siis menkat alko viisi päivää myöhässä ja testiinkin sain haamun. Nyt en halua innostua ennen aikojani. Mutta saapa pystynkö olemaan testailematta :)

Toivottavasti annsuli testi tosiaan ois haamu! Itse oon tilaillut testejä mammaksilta.
 
Täällä negat testit takana. En sitten uskonut aamuista testiä ja tein illalla uuden...kummatkin negoja. :(
Ovistestikin oli aavistuksen haalistunut..nyt kyllä masentaa joko taas joutuu pettymään?
Anteeksi omanapailu, mutta nyt masentaa sen verran, että en oikein jaksa kommentoida. :ashamed:
 
Heilangalle pahoittelut ja voimahalit!

Täällä mennään nyt kp32... eikä menkkoja kuulu... Odottelen saapuvaksi varmaan viikon loppuun ja testailen sit uudelleen...
Laivalla mä en paljoo juonu, ja menin aika aikaisin nukkumaankin. Yöllä heräsin jäätävään pahaanoloon, melkein oksu oli käymässä ja huono olo seuras seuraavanakin päivänä. Sen voi kyl pistää myös matkapahoinvoinnin piikkiin, sillä mulla yleensäkin tulee huono olo laivalla jos oon selvinpäin (humalassa en tunne huonovointisuutta...).
Tänään kyl koulussa kyl meinasin hetken lähtee vessaan halaa posliinii ennen ruokailuu, mut veden juominen helpotti oloa...
 
Heilanga elähän nyt vielä luovuta murunen :heart: sulla on vielä kovin aikaa testien vahvistua, sullahan on pienemmät dpot kuin mulla :heart: pissan vahvuuskin vaikuttaa ja hitsi vie, toisilla näkyy plussa vasta verikokeessa - aina on mahkuja kun menkkoja ei näy :hug:

annsulille tsemppiä, täällä on hyviä ideoita jo nettikaupoista, ja täytyy vielä yhtä kehua, kun oli niin älyttömän nopea toimitus Perhoset.fi:stä, to-iltana tilasin ja tänään oli postilaatikossa testit, pakattu niin litteeksi kun mahdollista, että varmaan mahtuu luukusta, eikä tartte hakea postista :D hyvät ohjeet ja herkkyydet kerrottuna ym. Katotaan saako niillä plussan, sittenhän ne vasta hyviä testejä onkin :LOL:

Lauriska ja Mary Ann ootte kyllä melko partiolaisia jos maltatte olla testaamatta :D ihailen!

ON: pallokala-turvotus jatkuu, ja painon tunne, todella outo olo masussa, ihan ku nipistelis...huomenna uudet testit kehiin :D
 
LilyAlice :LOL: no hermona ollaan kyllä molemmat tääl miehen kanssa. yritän rauhoitella itseäni ja yrittää pitää ajatukset koossa. onhan menkat ollu ennenkin myöhässä sen viikon, joten siitä oppineena koetan olla juoksematta raskaustestiostoksille ennen viikonloppua. saapi nähdä miten tämä pitää.
 
miss_piggy
Hui helvetti, toivottavasti ei menkat ala, tuli nääs punertavaa valkovuotoa :mad: Ei tarttis alkaa, muuten ei se kiinnittyminen ehdi tapahtua tästä oviksesta, jos ois kiinnittyäkseen.
 
Hui helvetti, toivottavasti ei menkat ala, tuli nääs punertavaa valkovuotoa :mad: Ei tarttis alkaa, muuten ei se kiinnittyminen ehdi tapahtua tästä oviksesta, jos ois kiinnittyäkseen.
Miss-piggy: Mulla kans saattaa joissakin kierroissa tulla oviksen aikaan vaaleanpunaista vuotoa. Viime kierrossa tuli ihan kunnolla verta. GYneltä joskus asiasta kysäsin ja se sano ,että kuuluu asiaan. JOskus naisilta saattaa munasolun irrottua tulla vähän vuotoa joka sekoittuu siihen valkovuotoon. Toisilta saattaa tulla ihan kirkasta vertakin.
 
miss_piggy
Mulla oli se ovis nyt siis viime perjantaina kp 41 kkm:n jälkeen, joten sinänsä ei ois ihme vaikka ne menkat nyt puskis päälle. Mulla kun ei oo vielä kertaakaan sen helmikuisen tyhjennyksen j älkeen kuukautisia tosiaan tullu. No, katellaan miten käy, ei kai sitte muuta ku uuteen yritykseen jos hanat aukeaa :)
 
Toivottavasti Miss_piggy toi enteilee vaan sitä, että sulla oli onnistunut ovis, koska jos tohon nyt menkat pärähtäis niin oisin vähän kummissani.

Ei kannata pissata ovistestiin työpaikan vessassa ilman kuppia. Kusin nimittäin kädelleni ja testin päälle miten sattuu, joten testi meni aivan pilalle, ei näyttänyt mitään.

Mies oli sitä mieltä että pupuilua ei kande enää yrittää ja mun mielestä se oli turhan hätiköivä. Sen tiedän et tänään ei tulla pupuilee mut ehkä ke tai to..
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Hassua, mulla ei kävisi mielessäkään tehdä testejä työpaikan vessassa. :D Ovistesti ei niin "kauhea", mutta eei puhettakaan, että raskaustesti. Menisi kai päivä ihan sekaisin, etenkin jos sieltä plussa pamahtas. :D Pitäisi malttaa olla hiljaa, ei onnistu!
 
Mulla ei näy olevan YA-merkintää, joten sen voi sinne laittaa eli YA 1/2013

Mä oon tilannut raskauskeijusta (jäi vähän huono maku, kun ei ensin tullut tilausvahvistusta eikä tuotteita alkanut tulla, mutta kun otin yhteyttä, tuotteet tuli sit nopeeta..) ja nyt tilasin kotitesti.fi, kun siellä halvin&nopein toimitus :) Tiiä sitten testien luotettavuudesta.. Katellaan :)
 
Täällä omaa napaa tujjotellen kirjailen! ÄÄH. Siis eilen ku oli dpo8 oli koko päivän aivan suunnattoman kuvottava olo, ei ruoka menny alas yms. Nenäki meni tukkoon ja aivastelin kovasti päivällä ja tää jatkuu edelleen. Tänään dpo9 tein innoissani sitten testin joka näytti negaa :( mut olin ehkä turhan innokas :DD Tänään sit edelleen nenätukossa, lisäks päänsärkyä ja menkkajuiluntaa ja pari kertaa alavatsasta juilinu liikkuessa. Maha on myös ihan sekasi. Lisäks ÄLLÖVAROITUS: miun valkkari on lisääntyny huomattavasti ja on nyt semmosta paksua ja valkosta! iyyy. Ehkä hyvä merkki? :D Menkkojen pitäs alkaa viikonlopun aikana. Voiskohan nää olla merkkejä tulevasta?? :333 Ps. IHANIA PLUSSIA KAIKILLEEEE :heart: +++++++
 
Mopsukka kyllähän nuo lupaavilta oireilta kuulostaa :D

Mary Ann ot sie sissi kun et oo testannu, hemmetti kun omais itsekkin moisen itsekurin :D Plussatuulia phuuuh sulle!

ON: kärty kiukku itkuherkkyys. Huokaus. Mut ei auta ko potkia etteenpäin. Ensviikolla onneks kuiten se poliaika niin jotain ees tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice

Yhteistyössä