öitä :kiss:Ja nyt pitää mennä nukkuu, öitä. :kiss:
Kauniita unia :kiss:Ja nyt pitää mennä nukkuu, öitä. :kiss:
Aika vähän on tullut kohellettua viime aikoinaMoro moro mhdm pitkästä aikaa:hug: !
Eipä ole miestä kommelluksineen paljon juu näkynyt,hyvä kun vielä muistat meidätkin
Oho, onnea? Mitäs meinaat opiskella?Meikä on sinkku, alotan huomenna koulun ja arvon herra pp aloittaa huomenna tarhan
onko ollut paljon ylämäkiä?Aika vähän on tullut kohellettua viime aikoina
Jatkan mun keskenjäänyttä maalarihommaani..Oho, onnea? Mitäs meinaat opiskella?
Tulee mieleen ku aikasemmin illalla houkuttelin 4v:tä pois pallomerestä että "Tule tänne pikku palleroiseni"Nyt nukkumaan. Hyvää yötä palleroiset:kiss:
saa liittyä seuraan:xmas:
Milles tommonen maistuuaika hyvää tämä kurko sombrero :xmas:
1 pikkutsihi vain
onMilles tommonen maistuu
Mites sun kotiasiat?:wave:
sitä sun tätä kuuluu
Noh, onnea opintielle! =) Musta ei enää varmaan olis...Jatkan mun keskenjäänyttä maalarihommaani..
mies lähti viikko sittenMites sun kotiasiat?
No, vajaa vuosi menee vaikka päällä seisoenNoh, onnea opintielle! =) Musta ei enää varmaan olis...
Tell me moremies lähti viikko sitten
mutta samana viikonloppuna tuli eteen jotain mitä ei osannut yhtään odottaa tapahtuvan :snotty: opcorn:
No juu, totta tuokin. Silti olen sitä mieltä itse, että olen kouluni käynyt. Ei tähän päähän enää mitään sovi.No, vajaa vuosi menee vaikka päällä seisoen
elämänkoulua on vieläNo juu, totta tuokin. Silti olen sitä mieltä itse, että olen kouluni käynyt. Ei tähän päähän enää mitään sovi.