The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En tiiä ikärajasta, eikös se oo perinteisesti menny jo siinä 25 korvalla? Mää vaan tulin tossa pari vuotta sitten siihen tulokseen että tunnen itseni pikemminkin vanhaksipiiaksi kuin sinkuksi.

Olen siis 39v itsejulistautunut vanhapiika :saint:
Ja höpö höpö sun kanssas :kiss:...sää mikään vanaha piika oo, vaan itsellinen itsenäinen simpsakka nainen :heart:!

..ja just tommosen julistautumisen jälkeen mua vietiin silloin aikanaan...:D :heart:...joten nevö sei nevö!
 
Ja höpö höpö sun kanssas :kiss:...sää mikään vanaha piika oo, vaan itsellinen itsenäinen simpsakka nainen :heart:!

..ja just tommosen julistautumisen jälkeen mua vietiin silloin aikanaan...:D :heart:...joten nevö sei nevö!
Juu juu, ei se vanhapiikuus estä olemasta simpsakka :D Ja mun julistautumisesta on tosiaan jo muutamia vuosia eikä oo vielä viety mihinkään suuntaan...

Mutta eihän sitä koskaan tiiä, eikä oikeestaan nytkään :p
 
Heippatirallaa pitkästä aikaa! Flunssa ja työkiireet on pitänyt viime aikoina niin vauhdissa, että palstailu on jäänyt kokonaan. Nyt ainakin ensi viikolla pitäisi helpottua vähän, että ehtii tässäkin kunnostautua. ;)

Tämä päivä meni pääkaupunkiseudulla, kun vietiin sussun Seatti sinne lainaan ja haettiin sussun Corolla sieltä tänne - ainakin puoli vuotta nyt Seat lainassa. Sussulla on kaksi autoa ja toinen aina vuorotellen veljellään lainassa. :D
Kyllä muuten herää pikkupojan henki, kun 18 vuotta vanhalla piristellyllä Corolla saa ajella...

Mitäs muille tänne ?
 
Milloin sitten on keski-ikäinen? Jos olettaa että eläisi seitenkymppiseksi, niin tuo 35 on aika laille keskivaiheilla :) Mutta tieten tuo ilmaisu tarkoittaa enemmänkin tuohon 40-55 ikävuoden välille sijoittuvaa ikää.
Mää oon ajatellu et keski-ikä ois se aikuisvuosien keskellä oleva aika. Eli jos elämä olis 20+30v+30v niin keski-ikä ois siinä viienkympin kohalla ja molemmin puolin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Heippatirallaa pitkästä aikaa! Flunssa ja työkiireet on pitänyt viime aikoina niin vauhdissa, että palstailu on jäänyt kokonaan. Nyt ainakin ensi viikolla pitäisi helpottua vähän, että ehtii tässäkin kunnostautua. ;)

Tämä päivä meni pääkaupunkiseudulla, kun vietiin sussun Seatti sinne lainaan ja haettiin sussun Corolla sieltä tänne - ainakin puoli vuotta nyt Seat lainassa. Sussulla on kaksi autoa ja toinen aina vuorotellen veljellään lainassa. :D
Kyllä muuten herää pikkupojan henki, kun 18 vuotta vanhalla piristellyllä Corolla saa ajella...

Mitäs muille tänne ?
Moro moro mhdm pitkästä aikaa:hug: !
Eipä ole miestä kommelluksineen paljon juu näkynyt,hyvä kun vielä muistat meidätkin:)
 
Lady Gardenea
Heippatirallaa pitkästä aikaa! Flunssa ja työkiireet on pitänyt viime aikoina niin vauhdissa, että palstailu on jäänyt kokonaan. Nyt ainakin ensi viikolla pitäisi helpottua vähän, että ehtii tässäkin kunnostautua. ;)

Tämä päivä meni pääkaupunkiseudulla, kun vietiin sussun Seatti sinne lainaan ja haettiin sussun Corolla sieltä tänne - ainakin puoli vuotta nyt Seat lainassa. Sussulla on kaksi autoa ja toinen aina vuorotellen veljellään lainassa. :D
Kyllä muuten herää pikkupojan henki, kun 18 vuotta vanhalla piristellyllä Corolla saa ajella...

Mitäs muille tänne ?
Hello
Yksinäisyyden valittamista vaihteeks ja minä alan olemaan valmis nukkumaan.
 
Tässä sitten vielä mitään hätää ole, kun kerta vielä nuori ja vetreä :D
nuori aikuinen :)

Nuoruus on ikäkausi, joka on – kuten ikäkaudet yleensäkin – vaikea määritellä. Joskus nuoruuden katsotaan alkavan jo murrosiän alussa, joskus vasta sen päättyessä. Suomalaisen Lääkäriseura Duodecimin konsensuslausuman mukaan nuoruusikä ajoitetaan yleisesti ikävuosiin 13–22. Murrosikäisiä on sanottu myös varhaisnuoriksi. Nuoruuden loppua on sijoitettu milloin 21:n, milloin 24:n vuoden ikään. Tyypillisin määritelmä on määritellä se ihmisen toiseksi kaksitoistavuotiskaudeksi. Eli näin nuoruus alkaisi 13-vuotiaasta ja päättyisi 24-vuotiaana. Noin 20–35-vuotiaita kutsutaan joskus nuoriksi aikuisiksi.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Heippatirallaa pitkästä aikaa! Flunssa ja työkiireet on pitänyt viime aikoina niin vauhdissa, että palstailu on jäänyt kokonaan. Nyt ainakin ensi viikolla pitäisi helpottua vähän, että ehtii tässäkin kunnostautua. ;)

Tämä päivä meni pääkaupunkiseudulla, kun vietiin sussun Seatti sinne lainaan ja haettiin sussun Corolla sieltä tänne - ainakin puoli vuotta nyt Seat lainassa. Sussulla on kaksi autoa ja toinen aina vuorotellen veljellään lainassa. :D
Kyllä muuten herää pikkupojan henki, kun 18 vuotta vanhalla piristellyllä Corolla saa ajella...

Mitäs muille tänne ?
Meikä on sinkku, alotan huomenna koulun ja arvon herra pp aloittaa huomenna tarhan :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä