..siis toihan on ihan öy nöy- tilanne, että ne tärkeät paperit on jossain Pisan tornia muistuttavassa klassisen kauniissa mutta niin eteerisen hauraassa muodostelmassa...:xmas:..että siis kun yleensähän se Murphyn mukaan on sitten ihan siellä alimmaisena se juuri tarvitsema paperi...:saint:....ja mä en puhu ollenkaan sitten kokemuksen syvällä ja kumisevalla rintaäänellä....sillä mun tärkeät paperit ovat ripoteltuna pitkin torppaa siisteissä n. 8cm paksuisissa pinoissa
:snotty:
:headwall:
Mulla on kyllä tommonen kätevä kodinkansio- tsydeemi, oikein kaksin kappaleinkin, mutta olen onnistunut laittamaan ne eteenpäin jälkipolvilleni...säilyttävät niissä lego- kokoamisohjeitansa :snotty:...ja miehelleni olen hienovaraisesti vihjannut, josko tekisi sen kaikkia niin kovin hyödyttävän lisäsiiven (=siis minua), missä saisin vapaasti sitten toteuttaa itseäni ihan kaikella tapaa - voisin myös päästää sisäisen sihteerikköni estottomasti valloilleen
...
Mutta joo. En osaa auttaa. Kun se on mulla ensin etsimistä, etsimistä, etsimistä ja tonkimista..ja yhtä küfüriä :snotty:...