Sano sinä ku oot sähkömies :xmas:Puolan johdossa jotain vikaa?
Haudi :wave:Moro :wave:
no nyt perestoikan aikana sen jo tohtii sanoaSano sinä ku oot sähkömies :xmas:
Ihan selvästi oli piuhat väärinJospa joku piuha oli yhdistetty väärin
mä kävin juuriTää poistuu nyt suihkuun. :wave:
hiljaa siellä nyt:kieh:no sentään mäkään en ihan mitä tahansa usko :stick:
moi sinä säteilevä naarasMOOOI :saint:
Terppa:wave:MOOOI :saint:
:hug:En ny ehtiny lukassa uusia viestejä lävitte mutta vittu taas mikä päivä. Sovittiin eilen sen mun unohtaman perehdytettävän kanssa että soitan sille tänään tunnin varoajalla moneltako nähdään töissä. Kappas, olinko unohtanu tallentaa sen numeron (+heittänyt puhelimen eilen jorpakkoon = lokitiedot tyhjentyneet). No, tunnin varoajalla olin mp.n uudella kämpällä auttelemassa, ja soitin sitten pomolle josko lähettäis mulle sen numeron "joo joo, lähetän ihan heti." Laitoin sille viestin perään että olis vähän kiire, mutta ei siitä sit kuulunu niin paahdoin tuhatta ja sataa kotia tarkistamaan sen sähköpostista että saatoin soittaa sille :headwall:
Perrrrrr.........
Mutta nyt iltapalaksi uunileipiä ja munakasta + GoT.
:kiss:moi sinä säteilevä naaras
Totta munassa tiedän :heart: Olikin jo kova kova ikävä :saint:Terppa:wave:
kai tiesit et mäkkäri palaa ens viikolla kottiin
ei ole tekosyy enkä helpota sillä mieltäni/oloaniTäällä on sitten erokeskustelu ollut vielä vauhillaan tänäänkin. Hmm,pitäisikö siihen vielä jotain lisätä,noin yleisesti,oma mielipide. No jokanen tekee niinko parhaaksi itelle näkee,ei siihen muut voi vaikuttaa vaikka oman suunsa muuten avaisikin.
Mielestäni tää "tehnyt mielessä eroa jo kauan aikaa"(kuulostaa tekosyyltä jolla helpottaa omaa oloa)...must se on epäreilua,siis jos toinen osapuoli ei siitä tiedä,niin paljon pitäs osata edes feikata arvostavansa toista et kertoisi missä mennään.Jos taas yhdessä asia pohdinnassa ja tiedetään missä mennään niin asia ok.Tietysti jos lapsia mukana niin asia on monimutkaisempi mutta siltikin kummankin osapuolen tulisi olla samalla viivalla . Siltikin olen sitä mieltä et vaikka se ero olisi omassa päässä jo valmis niin pitäisi osata olla itekseen hetki ja katsella ja miettiä ja kuunnella itseään eikä heti rynniä virittämään mitään,oli sitten mikä tahansa jättäjä tai jätetty tai yhdessä päätetty. Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnostaisi edes alkaa tapailee ketään joka on juuri lähtenyt edellisestä suhteesta aika suurella todennäköisyydellä kun siinä on sitten se laastari vaara kuitenkin siis et olet sitten se laastari tälle toiselle.
Tässä kohtaa pitäs saada aikaan sellanen hymiö jolla nousee savu korvista.
anteeks että sanon näin mutta mitä ilmeisimmin sun jutussa oli jotain vikaa
sähkömiesten huumorintajussa se vika ei vaan voi olla :saint:
Ei sentään, huomenna ilmoittelu on sen vastuulla, ja mulla on vielä sen numero tallessa:hug:
Tässä on havaittavissa pikkuhiljaa sellanen et sä kuljet PK:n jalanjäljissä joka päivä jotain koettelemusta ja vituiks menoa.
öitä :kiss:Giraffendaaleni lähtee ny nukuksimaan, puuduttava päivä. Päiväkotia, katsastuskonttorireissua, kotona kokkailua, mp.n uudella kodilla auttelua, kiirestress, ja töitä. Nyt oon kyllä kauneusuneni ansainnut, mutta en luultavasti saa nukkua koskaan niin kauan että niistä unosista mitään apua ois
Mutta hyvää yötä kaikille :kiss:
Tiedän kyllä mistä puhun. En kohdistanut tekstiä vain sulle vaan ihan yleisesti. Mulle on ihan yks lysti miten muut tekee,mä tiedän mitä itse tekisin tai en tekisi. Olen tuota mieltä mitä kirjotin ja anteeksi en sitä pyytele jokaisella kun saa ja pitää olla ne omat mielipiteet,siis ihan kaikilla.ei ole tekosyy enkä helpota sillä mieltäni/oloani
molemmat miettineet asiaa omissa päissään pitkään kun asiasta keskusteltiin
ja kun toisen tuntee, huomaa myös käyttäytymisestä jotain, molemmat siis
eipä sekään kiva ole jos on jotain sanaharkkaa tai pientä riitaa on että mies heti heittää ilmaan sanat "ei tätä kauan enää kestä" jolla tarkoittaa saman katon alla olemista tai "en tässä enää kauan asu" tai "olis varmaan parempi erota" yms
mä ehdin kyllä miettiin omaa elämääni silloin kun olen lapsien kanssa
ovathan he mulla melkein aina eikä aikaa jää pahemmin tapailuun
joka on hyvä asia tässä vaiheessa
laastarisuhdetta en ikinä tekisi ja tuo tuttavuus sen myös tietää
paljon ehdittiin jutella kun nähtiin ja soiteltu on ja tekstareita laiteltu
kyllä niistäkin saa toisen ajatuksista jotain selvyyttä
mutta tämä asia oli nyt mun puolelta tässä
jokainen elää elämänsä siten miten elää ja ajattelee asiat miten haluaa
kaikkea ei vaan voi aina ennalta suunnitella tai tietää
ja yllätyksiä voi eteen tulla, niin hyvässä kuin pahassa
eiks voitais jo vaihtaa puheenaihetta
empä tiiä kun en gummituppea tolohoni päälle venytä
Öh,eikö täällä saa koskaan puhua "vakavia"?eiks voitais jo vaihtaa puheenaihetta