The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kävin pikana kaupassa:) mitään ideaa ollu pestä autoa kun se on taas ihan kurassa,perkula kun noita vesilutakoita on jokapuolella ja vaikka kuinka yrittää madella niistä ni kura roiskuu:kieh: no pakko se oli pestä kun oli jo niin likanen et ikkunasta nähnyt ja kattoa myöden paskassa.

...johan tulikin naatiskeltua ja lotrattua :wave:!

Kyllä tuolla saunalla on vaan niin ihmeellisen ihana vaikutus kaikella tapaa...sinne löylyihin häviää niin kaikki kivistykset ja kolotukset, mielikin rauhoittuu ja seesteistyy...mä niiiiiin tykkään! Voi juku, vielä kun olis saunavasta, niin a vot - se kruunais kyllä löylyhetken!

IhanaValo - äkkiä lääkitystä kehiin, kun kerta etukäteen noinkin jo varoittelee!! Mullakin, jos on kiltillä tuulella, toi migi lähettelee noita varoituksia - puutuu sormenpäät ja kieli takeltelee mutta tätä nykyä onkin sitten sen verran ittumainen, että hyökkää heti päällensä :kieh:...siinä ei sitten ehdin mitään tekemään kuin rukoilemaan, että joskus kohtauksesta tokeentuisi ja kourallinen lääkkeitä lähtis toimimaan...

Lady Gardenea
Huih, tänään innostuin stepperillekin..en kovinkaan pitkäks aikaa mut jospa se tästä lähtis :) Sen jälkeen suihkuun ja jaksoin jalatkin rasvata, ärsyttää kun iho kuivuu mutten ikinä meinaa muistaa/jaksaa alkaa enää rasvailee..
Jaaha, onkohan sitten tulossa migreeniä vai niskajumia, tuntuu että puolet kirjaimista on kadonnut jonnekin näppikseltä ja näyttökin näyttää oudolta.: /
Varmaan migreeni. Ota särkylääke.

Yllättävän paljon tuota tehdään että uusi peti on jo valmiiksi pedattuna kun suhteen lopettaa. Toisaalta kun sinkuksi "jää" niin nopeasti alkaa vanhat tuttavuudet lähestymään ja sen kautta sitten voi uusi kuvio syntyä hyvinkin nopeasti.Ite huomasin että kun erosin ja se tuli julkiseksi jossainvaiheessa, niin alkoi sitten facebookin kautta tulemaan kaverikutsuja henkilöiltä joiden kanssa joskus liikkunut nuorenpana ja naimisissa ollessa jäänyt yhteyden pito sitten kokonaan pois.
tuohan voi olla toisaalta hyväkin juttu ainakin silloin jos joku heistä on jäänyt mieleen :)
eihän sitä koskaan tiedä vaikka niistä jotakin kehkeytyisi :)
riippuen tietysti siitä alkaako pitämään yhteyttä vai ei :)

Huih, tänään innostuin stepperillekin..en kovinkaan pitkäks aikaa mut jospa se tästä lähtis :) Sen jälkeen suihkuun ja jaksoin jalatkin rasvata, ärsyttää kun iho kuivuu mutten ikinä meinaa muistaa/jaksaa alkaa enää rasvailee..
Jaaha, onkohan sitten tulossa migreeniä vai niskajumia, tuntuu että puolet kirjaimista on kadonnut jonnekin näppikseltä ja näyttökin näyttää oudolta.: /
ja mä eilen :)
eka 150 ja myöhemmin 100 :D
tosi iso määrä juu mutta vähitellen lisää :D

jos taas sitten illalla vähän kokeilisi

Helou! Pk.ssa oli mukavia tätejä, pp ei olis halunnu lähteä edes pois sieltä :D Perjantaina mennään uudemman kerran, ja maanantai on harkinnassa :) Kohta pitäis lähteä viemään lippulappuja katsastusasemalle.
hienoa että pp viihtyi ja tädit oli mukavia:)
tai sitten vain esitti olevansa mukavia :D
kauanko olitte tutustumassa?
mä tein aikoinaan niin että ekalla kerralla mentiin aamulla ja lähdettiin pois kun alkoivat ruokaileen, toisella kerralla ruokaili muiden kanssa ja kolmannella kerralla nukkui päiväunetkin :)

IhanaValo
Miulla ei kovinkaan montaa kertaa oo migreenikohtausta tullu, yleensä päänsärky on tosi lievää mut muut oireet pahempia..just näköhäiriöt, puutumiset etenkin sormissa, pään "puuroutuminen", tuntuu siis ettei ajatus kulje ollenkaan enkä osaa ees sanoa tai kirjoittaa mitään älyllistä.
Eniten säikäytti esikkoa odottaessa kun näiden em. oireiden lisäksi tuntu että päässä humisee enkä edes kuule kunnolla mitään. Tuntui että kaikki aistit ois viety.

Äsken tuntui just ettei ajatuksista saa mitään tolkkua, en osaa sanoa mitään tai kirjoittaa, sanat unohtui..vähän helpotti kun lepäilin ja söin vähän.

Nyt on pakastin täynnä ruokaa,omia tekeleitä ja nyt sit pakastin muiden tekemiä:) ei pitäs ihan heti loppua.Mä syön niin vähän nykysin ja vielä vähemmän vaivaudun itelleni mitään tekee vaikka tykkäänkin ruuanlaitosta,vaikken mikää gurmee kokki olekkaa niin nyt ei tarvii nähdä kun sulattamisen vaivan:) ja joihinkin ehkä joku esim.riisin keitto tms. kesällä helppoa kun popsii vaan salaattia:p

Tänää oli töissä silmän ruokaa. Nuoria hyvän näköisiä miehiä. Rassasivat ilmastointiputkia. :whistle: :p

No hittolainen, ja vielä monikossa :O :p...ihan epistä...*jupisee ja manailee huonoa onneansa*

...mutta mäpä oon tohunnu tuon kotimetsurin kanssa ulkona lähes koko päivän :p...ihan oli vermeet ja kypärät ja saappaat ja kaikki!!...ja nuapurin vanhaisäntääkin jututtanna...hän on aivan ihana ihminen :heart:, meijän muksutkin tykkäävät ja hänellä on aivan hurmaavat ja jopa seksikkäät naururypyt silmäkulmissansa :) :heart:...että lälläs lää :D! Ja - mäpä en sitten saakaan näärännäppyrypästä kun ei tullut ihan hyökkimällä silmille moinen satsi kuten eräillä :rolleyes: :p...(yrittää jotenkin latistaa hekumansa keskellä olevaa LG:tä laihoilla tuloksilla :snotty: :D...)

• Tykkää
Reactions: famipala
Miulla ei kovinkaan montaa kertaa oo migreenikohtausta tullu, yleensä päänsärky on tosi lievää mut muut oireet pahempia..just näköhäiriöt, puutumiset etenkin sormissa, pään "puuroutuminen", tuntuu siis ettei ajatus kulje ollenkaan enkä osaa ees sanoa tai kirjoittaa mitään älyllistä.
Eniten säikäytti esikkoa odottaessa kun näiden em. oireiden lisäksi tuntu että päässä humisee enkä edes kuule kunnolla mitään. Tuntui että kaikki aistit ois viety.

Äsken tuntui just ettei ajatuksista saa mitään tolkkua, en osaa sanoa mitään tai kirjoittaa, sanat unohtui..vähän helpotti kun lepäilin ja söin vähän.
:hug:...hyvä kun olotila helpotti, toivottavasti onkin menossa jo poispäin koko kohtaus.

Tänää oli töissä silmän ruokaa. Nuoria hyvän näköisiä miehiä. Rassasivat ilmastointiputkia. :whistle: :p
meilläkin on nyt pyörinyt yks sähkömies nurkissa ja sitä siinä sivussa vähän sitä olen kurkistellut:snotty: se oli vaan aika urpo kun heitin sille vitsiks yhen jutun kun pyys mua tekee yhen jutun niin ei se tajunnut,otti ihan tosissaan vissiin sen mun laukasun ja oli vaan et ai jaa...piti sitten sanoo sille et no se oli vitsi. Pikkusen tuli itellekin hönö olo,joko mun juttu oli niin tyhmä tai sitten se oli vaan niin urpo ettei tajunnut.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Lady Gardenea
No hittolainen, ja vielä monikossa :O :p...ihan epistä...*jupisee ja manailee huonoa onneansa*

...mutta mäpä oon tohunnu tuon kotimetsurin kanssa ulkona lähes koko päivän :p...ihan oli vermeet ja kypärät ja saappaat ja kaikki!!...ja nuapurin vanhaisäntääkin jututtanna...hän on aivan ihana ihminen :heart:, meijän muksutkin tykkäävät ja hänellä on aivan hurmaavat ja jopa seksikkäät naururypyt silmäkulmissansa :) :heart:...että lälläs lää :D! Ja - mäpä en sitten saakaan näärännäppyrypästä kun ei tullut ihan hyökkimällä silmille moinen satsi kuten eräillä :rolleyes: :p...(yrittää jotenkin latistaa hekumansa keskellä olevaa LG:tä laihoilla tuloksilla :snotty: :D...)
Heitä oli 3kpl. :D

Ja oleppa "normaalina" kun mies seisoo jakkaralla ja kurkottaa kattoon. Ihan siinä nenän edessä. :rolleyes:

• Tykkää
Mulle tuli nyt kauhee mieli lähteä terassille! Mutta eihän ne oo auki vielä pitkään aikaan|O
Ihan vaan istumaan ja seurustelemaan tai sitten ihan vaan itekseen istumaan ja nauttimaan ihanasta ilmasta ja katselemaan ihmisiä. Täällä ei oo talvisin mitään mutta kesällä sitäkin enemmän joten sitä ootellessa:) Ehkä kesälomalla pääsee jonnekkin muuallekin katselemaan millasia terasseja muualla on:cool: Ja juu,se terassilla istuminen ei tarkota et pitäs mitään lärvejä vetää.

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä