mun ruotukaveri oli pestattuna parhaan kaverini häihin solistiksi ja hän raapaisi tän keikkansa viimeisenä piisinä
saatto siinä mullai silimännurkka kostua kun mg:n kanssa tätä laahattiin ja laulettiin mukana
mun ruotukaveri oli pestattuna parhaan kaverini häihin solistiksi ja hän raapaisi tän keikkansa viimeisenä piisinä
Voi kun kiva *lähtee pakkaamaan laukkua ja tekemään muuttokuormaa*Tänään iltapäivällä oli pikaiset treffit Truebloodin kanssa. Kävimme kahvilassa. :xmas:
Varmaan migreeni. Ota särkylääke.Huih, tänään innostuin stepperillekin..en kovinkaan pitkäks aikaa mut jospa se tästä lähtis Sen jälkeen suihkuun ja jaksoin jalatkin rasvata, ärsyttää kun iho kuivuu mutten ikinä meinaa muistaa/jaksaa alkaa enää rasvailee..
Jaaha, onkohan sitten tulossa migreeniä vai niskajumia, tuntuu että puolet kirjaimista on kadonnut jonnekin näppikseltä ja näyttökin näyttää oudolta.: /
Voi kun kiva *lähtee pakkaamaan laukkua ja tekemään muuttokuormaa*
tuohan voi olla toisaalta hyväkin juttu ainakin silloin jos joku heistä on jäänyt mieleenYllättävän paljon tuota tehdään että uusi peti on jo valmiiksi pedattuna kun suhteen lopettaa. Toisaalta kun sinkuksi "jää" niin nopeasti alkaa vanhat tuttavuudet lähestymään ja sen kautta sitten voi uusi kuvio syntyä hyvinkin nopeasti.Ite huomasin että kun erosin ja se tuli julkiseksi jossainvaiheessa, niin alkoi sitten facebookin kautta tulemaan kaverikutsuja henkilöiltä joiden kanssa joskus liikkunut nuorenpana ja naimisissa ollessa jäänyt yhteyden pito sitten kokonaan pois.
ja mä eilenHuih, tänään innostuin stepperillekin..en kovinkaan pitkäks aikaa mut jospa se tästä lähtis Sen jälkeen suihkuun ja jaksoin jalatkin rasvata, ärsyttää kun iho kuivuu mutten ikinä meinaa muistaa/jaksaa alkaa enää rasvailee..
Jaaha, onkohan sitten tulossa migreeniä vai niskajumia, tuntuu että puolet kirjaimista on kadonnut jonnekin näppikseltä ja näyttökin näyttää oudolta.: /
hienoa että pp viihtyi ja tädit oli mukaviaHelou! Pk.ssa oli mukavia tätejä, pp ei olis halunnu lähteä edes pois sieltä Perjantaina mennään uudemman kerran, ja maanantai on harkinnassa Kohta pitäis lähteä viemään lippulappuja katsastusasemalle.
Tänää oli töissä silmän ruokaa. Nuoria hyvän näköisiä miehiä. Rassasivat ilmastointiputkia.
:hug:...hyvä kun olotila helpotti, toivottavasti onkin menossa jo poispäin koko kohtaus.Miulla ei kovinkaan montaa kertaa oo migreenikohtausta tullu, yleensä päänsärky on tosi lievää mut muut oireet pahempia..just näköhäiriöt, puutumiset etenkin sormissa, pään "puuroutuminen", tuntuu siis ettei ajatus kulje ollenkaan enkä osaa ees sanoa tai kirjoittaa mitään älyllistä.
Eniten säikäytti esikkoa odottaessa kun näiden em. oireiden lisäksi tuntu että päässä humisee enkä edes kuule kunnolla mitään. Tuntui että kaikki aistit ois viety.
Äsken tuntui just ettei ajatuksista saa mitään tolkkua, en osaa sanoa mitään tai kirjoittaa, sanat unohtui..vähän helpotti kun lepäilin ja söin vähän.
meilläkin on nyt pyörinyt yks sähkömies nurkissa ja sitä siinä sivussa vähän sitä olen kurkistellut:snotty: se oli vaan aika urpo kun heitin sille vitsiks yhen jutun kun pyys mua tekee yhen jutun niin ei se tajunnut,otti ihan tosissaan vissiin sen mun laukasun ja oli vaan et ai jaa...piti sitten sanoo sille et no se oli vitsi. Pikkusen tuli itellekin hönö olo,joko mun juttu oli niin tyhmä tai sitten se oli vaan niin urpo ettei tajunnut.Tänää oli töissä silmän ruokaa. Nuoria hyvän näköisiä miehiä. Rassasivat ilmastointiputkia.
Heitä oli 3kpl.No hittolainen, ja vielä monikossa :O ...ihan epistä...*jupisee ja manailee huonoa onneansa*
...mutta mäpä oon tohunnu tuon kotimetsurin kanssa ulkona lähes koko päivän ...ihan oli vermeet ja kypärät ja saappaat ja kaikki!!...ja nuapurin vanhaisäntääkin jututtanna...hän on aivan ihana ihminen :heart:, meijän muksutkin tykkäävät ja hänellä on aivan hurmaavat ja jopa seksikkäät naururypyt silmäkulmissansa :heart:...että lälläs lää ! Ja - mäpä en sitten saakaan näärännäppyrypästä kun ei tullut ihan hyökkimällä silmille moinen satsi kuten eräillä ...(yrittää jotenkin latistaa hekumansa keskellä olevaa LG:tä laihoilla tuloksilla :snotty: ...)
anteeks että sanon näin mutta mitä ilmeisimmin sun jutussa oli jotain vikaa...Pikkusen tuli itellekin hönö olo,joko mun juttu oli niin tyhmä tai sitten se oli vaan niin urpo ettei tajunnut.
:stick:anteeks että sanon näin mutta mitä ilmeisimmin sun jutussa oli jotain vikaa
sähkömiesten huumorintajussa se vika ei vaan voi olla :saint:
no sentään mäkään en ihan mitä tahansa usko :stick::stick:
...se oli vaan urpo eikä tajunnut nih!
Jospa joku piuha oli yhdistetty väärinanteeks että sanon näin mutta mitä ilmeisimmin sun jutussa oli jotain vikaa
sähkömiesten huumorintajussa se vika ei vaan voi olla :saint:
Puolan johdossa jotain vikaa?Jospa joku piuha oli yhdistetty väärin
Maadoitus ollut kohdillaanJospa joku piuha oli yhdistetty väärin