The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En ny ehtiny lukassa uusia viestejä lävitte mutta vittu taas mikä päivä. Sovittiin eilen sen mun unohtaman perehdytettävän kanssa että soitan sille tänään tunnin varoajalla moneltako nähdään töissä. Kappas, olinko unohtanu tallentaa sen numeron (+heittänyt puhelimen eilen jorpakkoon = lokitiedot tyhjentyneet). No, tunnin varoajalla olin mp.n uudella kämpällä auttelemassa, ja soitin sitten pomolle josko lähettäis mulle sen numeron "joo joo, lähetän ihan heti." Laitoin sille viestin perään että olis vähän kiire, mutta ei siitä sit kuulunu niin paahdoin tuhatta ja sataa kotia tarkistamaan sen sähköpostista että saatoin soittaa sille :headwall:
Perrrrrr.........

Mutta nyt iltapalaksi uunileipiä ja munakasta + GoT.

En ny ehtiny lukassa uusia viestejä lävitte mutta vittu taas mikä päivä. Sovittiin eilen sen mun unohtaman perehdytettävän kanssa että soitan sille tänään tunnin varoajalla moneltako nähdään töissä. Kappas, olinko unohtanu tallentaa sen numeron (+heittänyt puhelimen eilen jorpakkoon = lokitiedot tyhjentyneet). No, tunnin varoajalla olin mp.n uudella kämpällä auttelemassa, ja soitin sitten pomolle josko lähettäis mulle sen numeron "joo joo, lähetän ihan heti." Laitoin sille viestin perään että olis vähän kiire, mutta ei siitä sit kuulunu niin paahdoin tuhatta ja sataa kotia tarkistamaan sen sähköpostista että saatoin soittaa sille :headwall:
Perrrrrr.........

Mutta nyt iltapalaksi uunileipiä ja munakasta + GoT.
:hug:
Tässä on havaittavissa pikkuhiljaa sellanen et sä kuljet PK:n jalanjäljissä:D joka päivä jotain koettelemusta ja vituiks menoa.

Täällä on sitten erokeskustelu ollut vielä vauhillaan tänäänkin. Hmm,pitäisikö siihen vielä jotain lisätä,noin yleisesti,oma mielipide. No jokanen tekee niinko parhaaksi itelle näkee,ei siihen muut voi vaikuttaa vaikka oman suunsa muuten avaisikin.
Mielestäni tää "tehnyt mielessä eroa jo kauan aikaa"(kuulostaa tekosyyltä jolla helpottaa omaa oloa)...must se on epäreilua,siis jos toinen osapuoli ei siitä tiedä,niin paljon pitäs osata edes feikata arvostavansa toista et kertoisi missä mennään.Jos taas yhdessä asia pohdinnassa ja tiedetään missä mennään niin asia ok.Tietysti jos lapsia mukana niin asia on monimutkaisempi mutta siltikin kummankin osapuolen tulisi olla samalla viivalla . Siltikin olen sitä mieltä et vaikka se ero olisi omassa päässä jo valmis niin pitäisi osata olla itekseen hetki ja katsella ja miettiä ja kuunnella itseään eikä heti rynniä virittämään mitään,oli sitten mikä tahansa jättäjä tai jätetty tai yhdessä päätetty. Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnostaisi edes alkaa tapailee ketään joka on juuri lähtenyt edellisestä suhteesta aika suurella todennäköisyydellä kun siinä on sitten se laastari vaara kuitenkin siis et olet sitten se laastari tälle toiselle.

Tässä kohtaa pitäs saada aikaan sellanen hymiö jolla nousee savu korvista.
ei ole tekosyy enkä helpota sillä mieltäni/oloani

molemmat miettineet asiaa omissa päissään pitkään kun asiasta keskusteltiin
ja kun toisen tuntee, huomaa myös käyttäytymisestä jotain, molemmat siis

eipä sekään kiva ole jos on jotain sanaharkkaa tai pientä riitaa on että mies heti heittää ilmaan sanat "ei tätä kauan enää kestä" jolla tarkoittaa saman katon alla olemista tai "en tässä enää kauan asu" tai "olis varmaan parempi erota" yms

mä ehdin kyllä miettiin omaa elämääni silloin kun olen lapsien kanssa
ovathan he mulla melkein aina eikä aikaa jää pahemmin tapailuun
joka on hyvä asia tässä vaiheessa

laastarisuhdetta en ikinä tekisi ja tuo tuttavuus sen myös tietää
paljon ehdittiin jutella kun nähtiin ja soiteltu on ja tekstareita laiteltu
kyllä niistäkin saa toisen ajatuksista jotain selvyyttä

mutta tämä asia oli nyt mun puolelta tässä

jokainen elää elämänsä siten miten elää ja ajattelee asiat miten haluaa
kaikkea ei vaan voi aina ennalta suunnitella tai tietää
ja yllätyksiä voi eteen tulla, niin hyvässä kuin pahassa

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
kahvikirahvi
Giraffendaaleni lähtee ny nukuksimaan, puuduttava päivä. Päiväkotia, katsastuskonttorireissua, kotona kokkailua, mp.n uudella kodilla auttelua, kiirestress, ja töitä. Nyt oon kyllä kauneusuneni ansainnut, mutta en luultavasti saa nukkua koskaan niin kauan että niistä unosista mitään apua ois :D

Mutta hyvää yötä kaikille :kiss:

• Tykkää
Reactions: famipala
ei ole tekosyy enkä helpota sillä mieltäni/oloani

molemmat miettineet asiaa omissa päissään pitkään kun asiasta keskusteltiin
ja kun toisen tuntee, huomaa myös käyttäytymisestä jotain, molemmat siis

eipä sekään kiva ole jos on jotain sanaharkkaa tai pientä riitaa on että mies heti heittää ilmaan sanat "ei tätä kauan enää kestä" jolla tarkoittaa saman katon alla olemista tai "en tässä enää kauan asu" tai "olis varmaan parempi erota" yms

mä ehdin kyllä miettiin omaa elämääni silloin kun olen lapsien kanssa
ovathan he mulla melkein aina eikä aikaa jää pahemmin tapailuun
joka on hyvä asia tässä vaiheessa

laastarisuhdetta en ikinä tekisi ja tuo tuttavuus sen myös tietää
paljon ehdittiin jutella kun nähtiin ja soiteltu on ja tekstareita laiteltu
kyllä niistäkin saa toisen ajatuksista jotain selvyyttä

mutta tämä asia oli nyt mun puolelta tässä

jokainen elää elämänsä siten miten elää ja ajattelee asiat miten haluaa
kaikkea ei vaan voi aina ennalta suunnitella tai tietää
ja yllätyksiä voi eteen tulla, niin hyvässä kuin pahassa
Tiedän kyllä mistä puhun. En kohdistanut tekstiä vain sulle vaan ihan yleisesti. Mulle on ihan yks lysti miten muut tekee,mä tiedän mitä itse tekisin tai en tekisi. Olen tuota mieltä mitä kirjotin ja anteeksi en sitä pyytele jokaisella kun saa ja pitää olla ne omat mielipiteet,siis ihan kaikilla.
Kannattaa varmaan muistaa että kaikkea ei täällä ehkä pidä kertoa jos ei ole valmis ottamaan kaikenlaisia vastauksia vastaan,ihan jokaisessa asiassa.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä