Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Todellakin se on harmi ja se oli siinä kokoajan. Olen silti näkevinäni siinä hiukan sitä testiviivaa... Toivon todella että olisi mahdollisuus nyt ja hormonit vaan olisi hitaasti nousussa, olo on ihan sellainen että olisi tärpännyt, kaikki pahat olot ja närästykset ja jano ja nälkä, suuta kuivaa, nenä tukossa ja alkaa helposti tihkuttaan verta kun niistää ja "hassu" tunne alamahalla...

Liuskan kuivuttua näin hiukan selkeämmin haamujen esiäidin, mutta vielä en ihan täysin riemuitse... odotetaan vahvistumista...(toivotaan ainakin kauheasti)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos YAW ja mur-mur tuosta muokkauksesta. Nyt vain odottelen uusien testien saapumista kun ei eilen tullut, että saan testata uudestaan ja katsoa miten vahvistuu. Tänä aamuna löi kyllä kunnon olot päälle, heti kun heräsin alkoi särkeä päätä ja paha olo iski ihan nurkan takaa aiemmin kuin muina aamuina... Toivottavasti tämä olisi nyt sitä itseänsä ja saisimme vihdoin pikkuisen kasvamaan.
 
Onko kellään kokemusta First signal nimisestä testistä (apteekin)? Jos on niin mikä siinä tulkitaan testiajaksi, kun ohje menee jotenkin niin että tulos näkyy kolmessa minuutissa ja voit sitten odottaa vielä minuutin ja testiä ei voi tulkita enään 10 minuutin jälkeen. Mikä on siis mielestänne se aika jolloin testi joutaa roskiin? Onko roskishaamut niitä jotka tulee 10min jälkeen vai kolmen minuutin jälkeen? Auttakaa naista mäessä kun en ymmärrä :(. Mikäli kokemusta löytyy ko. testistä niin miten sitten viivanpaikka eli tuleeko se 3-10 minuutissa vai vasta "roskiksessa"? Vai tuleeko tähän testiin viivanpaikkaa ollenkaan kokemustenne mukaan?
 
Kiitos taas muokkauksista ja kannustuksista, mutta tämä eilinen ja aamullinen apteekin oman haamut muuttuivat kemialliseksi TAAS ja nyt odotan ensi viikon lääkäriä ja kerään itseni tästä...


Piti muuten kysyä noista perhosen testeistä, tuleeko niihin turhaan haamujen haamua/ viivanpaikkaa/ haamua joka ei tarkoita mitään????? Tein sellaisen kun ne oli tänään tullut ja siinä alkoi heti näkymään haaleaa viivaa, mutta kun punaväri alkoi haihtua se jäi todella haaleana näkyviin siihen. (kestää muuten aika kauan että on kokotesti "puhdas"), mutta tämä jäi sen 3-4min. sisään siihen näkymään. Vuotoa on jonkin verran ja menkkajomotukset, mutta testaan silti että noi haamutkin katoaa...
 
Viimeksi muokattu:
Toisille nuo herkät testit voivat näyttää selkeää viivanpaikkaa aina (vaalea, ehkä hieman harmahtava..)
..ja loppukierron koholla oleva LH saattaa myöskin vaikuttaa niin, että herkkä 10mIU/ml testi siihen reagoi.(osalla naisistahan tulee loppukierrollahin O-testiinkin hyvin vahva testiviivanen)

..mutta kyllä jos tärppi on käynyt, näyttää tuo herkkä testikin viimeistään kierron lopulla sen plussan.:)

Plussatuulosia!:heart::heart::heart:
 
Minulle tuli noita ihan tavallisia liuskatestejä, en halunnut tilata niitä herkkiä... No tämä minun viivanpaikka eilen oli kuitenkin ihan haaleasti vaal.pun. mutta ei se mitään enään kun kuitenkin hanat on auennut kunnolla :( No ens viikolla lekurille ja toivon lähetettä jatkotutkimuksiin. Mieskin oli eilen että pakko jotain niiden on tehdä kun kokoajan alkanut raskaus ei jatku alkua pidemmälle ja ei kaikki testit voi olla väärässä. Olen nyt testannut erimerkkisillä ettei voi sanoa että testi näyttää väärin. Yksi testi antaa haamunkin niin toisen teen kanssa. Nyt on laatikossa odottamassa (jos tarvii joskus) ainakin 2 erimerkkistä testiä ja kun niihin jotain tulee niin haen kaupasta pregcheckin vielä, mutta se vasta kun sen aika joskus tulee. Nyt vain potutusta ja lääkärin odottelua!!!
 
Minulle tuli noita ihan tavallisia liuskatestejä, en halunnut tilata niitä herkkiä... No tämä minun viivanpaikka eilen oli kuitenkin ihan haaleasti vaal.pun. mutta ei se mitään enään kun kuitenkin hanat on auennut kunnolla :( No ens viikolla lekurille ja toivon lähetettä jatkotutkimuksiin. Mieskin oli eilen että pakko jotain niiden on tehdä kun kokoajan alkanut raskaus ei jatku alkua pidemmälle ja ei kaikki testit voi olla väärässä. Olen nyt testannut erimerkkisillä ettei voi sanoa että testi näyttää väärin. Yksi testi antaa haamunkin niin toisen teen kanssa. Nyt on laatikossa odottamassa (jos tarvii joskus) ainakin 2 erimerkkistä testiä ja kun niihin jotain tulee niin haen kaupasta pregcheckin vielä, mutta se vasta kun sen aika joskus tulee. Nyt vain potutusta ja lääkärin odottelua!!!
Jaksuja kovasti:hug::heart:
 
Tein eilen pari testiä, toinen aamulla (cb) ja toinen iltapäivällä 6 tunnin pidätyksellä (pregcheck). Ja toi pregcheck anto silmin nähtävän haamujen haamun, cb näytti niin haaleeta, ettei voi edes tulkita (ainakaan kuvassa, kun on ollut jo monta tuntia). Näkeekö joku muukin viivan? Kuvassa ei näy yhtä selkeenä, mutta kaverikin näki sen kun eilen kävi :)

[/URL][/IMG]

M7ITrg - Aijaa.com

Dpo 10 oli eilen eli edelleen testaan liian aikasin :D
 
Na-dene Onnea onnea plussasta!! :heart::flower: Tulkaapas laitteleen tänne lisää haamuviivoja, niitä on niin ihana katsella! =)

Täällä mennään dpo6, olo on ihan normaali eipä mitään erityistä.. Enkä ajatellut tällä kertaa edes testailla ollenkaan ellei menkat jostain syystä satu myöhästymään.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene

Yhteistyössä