Dippaa vaan, tämä pino ON hätäpöksyjä varten..muista laittaa kuvasta myös!:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28292969:*mur-mur* Mä näen sun testeissä kuule taas pientä viivasta! Mikä tilanne nyt??
Mä kun päätin etten testaa paitsi jos menkat myöhässä.. Pystynkö mä pitään pääni. Kumminkin se on vaan nega taas.. Nyt mennään dpo 8-9.. :kieh:
Voisko muka näkyä dpo8-9 PC:llä mitään? herkkyys 25.. Mä en tiedä uskallanko byää.. Se pelkkä kontrolliviiva on niin surullinen näky! :kieh:Dippaa vaan, tämä pino ON hätäpöksyjä varten..muista laittaa kuvasta myös!:wave:
Voi olla että näkyisi jotain haamun esiäitiä..tai sitten vain viivanpaikka..riippuu aivan omasta HCG:n noususta, sekin niin tapauskohtaista.=)Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28293346:Voisko muka näkyä dpo8-9 PC:llä mitään? herkkyys 25.. Mä en tiedä uskallanko byää.. Se pelkkä kontrolliviiva on niin surullinen näky! :kieh:
HAAMU..HAAAAMUUUU näkyy miun näytöllä!!!=):heart:Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28294911:*mur-mur* voih, vikasta kuvasta nään selvästi jo punertavaa!! :heart: Toivotaan että jatkaa vahvistumistaan!! :heart:
Mun oli ihan pakko kanssa testata, kun täällä teidän testejä oon tiiraillut. Eli alla olisi PregCheck 25miu dpo 8-9 opcorn::stick:
dpo8-9 - Aijaa.com
Kiitos ihunaHei hyvät himotestaajat! Auttakaa!
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Testasin eilen (dpo 12 tai mahdollisesti vasta dpo 8) haalean, mutta selvän plussan joka tuli heti testiajalla. Rinnat ovat olleet pari päivää todella kipeät ja pari repäisykipua ollut, joten olin vähän aavistellut sen suuntaista. MUTTA, tänään tein odotukset korkealla tuplapakkauksen toisen testin, eikä toista viivaa tullutkaan?? Eilisessä testissä kontrolliviiva oli todella voimakkaan punainen, tämänpäiväisessä sen tuleminen kesti tosi kauan ja oli lopulta aivan haalean punainen... Mietin jo, onko testi viallinen kunnes kontrolliviiva alkoi hitaasti piirtyä jääden ihan hailukaksi. Voikohan se vaikuttaa tulokseen? Siis, voiko sama testi mutta eri versio olla kuitenkin herkkyydeltään erilainen?
No, pianhan se selviää, mutta kun ei jaksaisi odottaa!!!
Kaikille plussatuulia. Erityisesti Mur-murille, joka aina jaksaa tsemppailla muita!