Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

*mur-mur* Mä näen sun testeissä kuule taas pientä viivasta! Mikä tilanne nyt?? :rolleyes: :D

Mä kun päätin etten testaa paitsi jos menkat myöhässä.. Pystynkö mä pitään pääni. Kumminkin se on vaan nega taas.. Nyt mennään dpo 8-9.. :p :kieh:
 
Tässä ISO kuvanen..kuvattu 1h dippaamisen jälkeen..

..ja hieman pienempi, josta sitten ei juurikaan sitä viivasta näe(katso hieman alaviistosta)


..ja alla kuvanen n. 15min dippaamisesta..
Viivanpaikkaa himmeää näkyi tulkitsemisajalla jo..näissä testeissäni taitaa se tulkitsemiaika olla 5min kun ovat herkkiä 15mIU/ml testejä..

..joten ei mitään merkkaa oikiasti jos 1h päästä punertaa.

Suuremman(ylemmän)kuvan valoisuutta muokkaisin hieman - en värejä ja kun kansiossani kuvaa kääntelin, tarkkuus kärsi hieman:|..itse näen kumminhin aavistuksen haaleaa haaleaa tänään dpo7(dpo9?)..
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28292969:
*mur-mur* Mä näen sun testeissä kuule taas pientä viivasta! Mikä tilanne nyt?? :rolleyes: :D

Mä kun päätin etten testaa paitsi jos menkat myöhässä.. Pystynkö mä pitään pääni. Kumminkin se on vaan nega taas.. Nyt mennään dpo 8-9.. :p :kieh:
Dippaa vaan, tämä pino ON hätäpöksyjä varten;)..muista laittaa kuvasta myös!:wave:

 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28293346:
Voisko muka näkyä dpo8-9 PC:llä mitään? herkkyys 25.. Mä en tiedä uskallanko byää.. Se pelkkä kontrolliviiva on niin surullinen näky! :confused::kieh::rolleyes:
Voi olla että näkyisi jotain haamun esiäitiä..tai sitten vain viivanpaikka..riippuu aivan omasta HCG:n noususta, sekin niin tapauskohtaista.=)
..kontrolliviivanen pelkästään ei todellakan kiva näky..mutta siullahan on vielä päiviä aikaa dippailla..peukutukset d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt taas tuollainen te-rä-vä viivanpaikka:confused:..isommassa kuvassa hiukka reunat punertaa.


..kuvattu kuitenkin taas 1h dippaamisesta..5-15min sisään näkyy noissa dippauksissani aina viivanpaikka, hyyyyvin haaleahko..sitten se haalenee näkymättömiin..ja 1h eteenpäin, taas tullut esiin hieman selvempänä.
 
Dippaus Addikti täällä heeeeiiiiii!!!!:D
..tämmöistä pukkasi nyt..ei tämäkään virallisen testiajan puitteissa olleskaan.

Tähän kuvaan valoisuutta/kirkkautta hieman säädelty..


Uteloittaa ja jännittää kyllä niin kovin nyt:p..on ainakin siitä dpo3:sta selvemmin viivanen tullut esiin..

Sittenhän miulla sydän vasta alkaishin läpättää jos se viivanen rupeaisi piirtymään jo max. 10min sisään..HuuuuIIIiii:whistle:
 
Hei hyvät himotestaajat! Auttakaa!

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Testasin eilen (dpo 12 tai mahdollisesti vasta dpo 8) haalean, mutta selvän plussan joka tuli heti testiajalla. Rinnat ovat olleet pari päivää todella kipeät ja pari repäisykipua ollut, joten olin vähän aavistellut sen suuntaista. MUTTA, tänään tein odotukset korkealla tuplapakkauksen toisen testin, eikä toista viivaa tullutkaan?? Eilisessä testissä kontrolliviiva oli todella voimakkaan punainen, tämänpäiväisessä sen tuleminen kesti tosi kauan ja oli lopulta aivan haalean punainen... Mietin jo, onko testi viallinen kunnes kontrolliviiva alkoi hitaasti piirtyä jääden ihan hailukaksi. Voikohan se vaikuttaa tulokseen? Siis, voiko sama testi mutta eri versio olla kuitenkin herkkyydeltään erilainen?

No, pianhan se selviää, mutta kun ei jaksaisi odottaa!!!

Kaikille plussatuulia. Erityisesti Mur-murille, joka aina jaksaa tsemppailla muita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28294911:
*mur-mur* voih, vikasta kuvasta nään selvästi jo punertavaa!! :heart: Toivotaan että jatkaa vahvistumistaan!! :heart:

Mun oli ihan pakko kanssa testata, kun täällä teidän testejä oon tiiraillut. Eli alla olisi PregCheck 25miu dpo 8-9 :confused::popcorn::stick:
dpo8-9 - Aijaa.com
HAAMU..HAAAAMUUUU näkyy miun näytöllä!!!=):heart:
Vahvistukoon viivanen vahvaksi ja tarratkoon pien tiukasti:heart:

 
Hei hyvät himotestaajat! Auttakaa!

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Testasin eilen (dpo 12 tai mahdollisesti vasta dpo 8) haalean, mutta selvän plussan joka tuli heti testiajalla. Rinnat ovat olleet pari päivää todella kipeät ja pari repäisykipua ollut, joten olin vähän aavistellut sen suuntaista. MUTTA, tänään tein odotukset korkealla tuplapakkauksen toisen testin, eikä toista viivaa tullutkaan?? Eilisessä testissä kontrolliviiva oli todella voimakkaan punainen, tämänpäiväisessä sen tuleminen kesti tosi kauan ja oli lopulta aivan haalean punainen... Mietin jo, onko testi viallinen kunnes kontrolliviiva alkoi hitaasti piirtyä jääden ihan hailukaksi. Voikohan se vaikuttaa tulokseen? Siis, voiko sama testi mutta eri versio olla kuitenkin herkkyydeltään erilainen?

No, pianhan se selviää, mutta kun ei jaksaisi odottaa!!!

Kaikille plussatuulia. Erityisesti Mur-murille, joka aina jaksaa tsemppailla muita!
Kiitos ihuna:)

Itse huomannut myös sellaisen, että kontrolliviivanen ei aina yhtä vahvan punainen joka testissä..olisko siulla ollut maanantai kappale tuo dippaamasi testi?..kyllä hyvinkin saattaa ola mahdollista.
Vaikuttaa voi myös: virtsan vahvuus ja määrä: olet dipannut liian lyhyen aikaa ja virtsa ei ole riittänyt kastelemaan imuosaa tarpeeksi.

Dippaatko virtsasuihkusta suoraan, vai pissaatko mukiin?=)(onko kyseessä puikkotesti?)

Herkkyys on varmaan paketin molemmissa sama, mutta väriainetta on saattanut jäädä imeytymättä jostain syystä siihen testiviivasen kohdille?..

Dippaappa huomenna uudemman kerran - peukutukset täällä d=)d:heart:

Ps. Olitko muuten dippailut vielä keskenmenon jälkeen, että R-testiin tulee enää 1 viivanen?

 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* sitä samaa toivon sinulle ja vahvistumisia sinne myös!! Olet sen ansainnut. :heart: :heart: käyn kyttäämässä monta kertaa päivässä tilannettasi. :whistle:
Näetkö haamulaisen oikeasti!! Toivotaan että ei jäisi haamuiluun vaan tämäkin. Mutta tosiaan pissa oli rakossa vaan kauppareissun ajan eli n.40min.. :popcorn::p
 
Välli - kyllä näin ihan s e l v ä s t i haalean punertavan haamusen:):heart:
..todella aikaseen siullahin haamuttaa ja noin pikkasen aikaa rakossa olleesta pisukasta - sille seuraavalle dippaukselle+++++++++puuhku:whistle::heart:
 
Vällillä pilkistää haamulainen! Ja mur-mur sullakin haaleeta punasta näkyvissä! Vahvistuispa teidän molempia viivaset! :)

Minä itse oon nyt ihan säälittävän aikasin hätähousuilemassa..mutku mulle pukkas virtsatieinfektio niin heräsi epäilys siitä et mitä mun kropassa tapahtuu?? Toivottavasti jotain positiivista ois odotettavissa muutaman päivän kuluttua! ;) Mutta tein siis kumminki testin ku halusin nähdä mitä näkyy. Ja jotahin hyyyyviin haaleeta näkyy..Mut tänään vasta dpo 5/6 eli onko tämä nyt sit tuosta vti:stä johtuvaa?! Onko kokemuksia kellään?
H93gkp - Aijaa.com
 
^ Höh, eipä tuossa kuvassa edes näy koko viivaa! Kännykästä katottuna näkyy paljon selvemmin..No joka tapauksessa, ei vois edes olla vielä raskaudesta johtuvaa, joten jään odottelemaan päivien kulumista...niin tylsää kuin se onkin! :D
 
Pikainen raportti; mulla oli ilmeisesti biokemiallinen, tänään tein uuden testin jossa oli enää aivan juuri ja juuri näkyvä viiva. Menkat alkoikin sitten heti perään. Kiitos mu-mur pohdinnoista, ja sinulle viiva vahvistumista!
 
MiNalo Kyllä niiiiin himmeä on ettei meinaa näkyä, mutta todellakin niin pienet dpo:t sinullakin ettei pakosti vielä näy (jos nyt oikein muistan että muutaman pvän olet minua edellä). Itsellä vielä piiitkä piinailu edessä ja ihme tuntemukset ollut ovisksesta saakka, ihan kuin ovis olis kokoajan päällä.
Lääkärikäynti oli ihan susi, kun en nyt tiedä pääsenkö julkiselle tutkittavaksi. Pitää vaan odottaa lääkärin ilmoitusta tai aikaa sairaalalle, jos siis ottavat minut sinne. Lääkäri lupasi kysyä jos minun tilaanteessa voisivat harkita tutkimuksia. Odotellen sitten vain ja tietenkin samalla talletellen ja piinaillen ja toivoen että nyt kun on lääkärillä käynyt purkautumassa näistä, niin pikkuinen päättäisikin kiinnittyä kunnolla ja jatkaa loppuun asti:D
 
Minäkin ilmottaudun nyt tänne, vaikka tosi epätodennäköistä et oisin raskaana. Tjottailtu tää kuukaus ja ei vielä kunnolla yritetty mut mul on jotenki tosi vahva tunne et oisin raskaana... :D Tänään dpo 5-7 ja testi näytti negaa. Ihan idiootti varmaan oon kun näin aikasin testaan mut mun oli pakko testata ihan vaan varmuuden vuoks JOS ois jo näkynyt. Hirvee testaushimo kun oon taas NIIN varma et mun oireet on raskautta. :D Pää kipee, vatsakipuja yms. Illalla varmaan taas testaan kun eipä noi nyt nii paljoo maksa noi halppikset. Tuskinpa siinä mitään näkyy mutta mun on vaan pakko. :)

MiNalo Kyllä mä nään tossa ihan hailakan haamun!! :)

Plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
nEnILT - Aijaa.com

Näkyykö kuva? Mä oon oikeesti näkevinäni tos jotain pienen pienen pientä haamua? Eihän se oo mahdollista kun dpokin vasta n 5-7. Tosin en kyl yhtään tiiä millon ovis on ollut kun en vielä oo tikutellut koskaan.

Oon kyllä kuullut et toi rsfu on tosi huono testimerkki.. :/ Toisaalta paketis kyllä lukee etä gynet ja kätilöt käyttää myös tätä.
 
Viimeksi muokattu:
Pitihän se munki sitte alottaa :D nyt siis dpo 8. . Osaako joku sanoa kuin hyvin one stepin testissä
Näkyy viivanpaikka?oikeassa valossa ja tikkua hyvin käännellen näkyy jotaki mutta ajattelin että oisko
Pelkkä viivanpaikka :stick:

Tai sitten kuvittelen ku haluan nähä siinä jotaki
:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Ha haa! Ketäs täältä löytyy? MiNaLo ja carolina30+!!! Yksi malttamaton dippailija ilmoittautuu!
Mulla siis tänään roskishaamu, n.tunnin pidätyksellä. Dpo5-8.
Siis kuka aikuinen roskiksia kaivelee...:whistle:??? Nyt yritän hillitä hiluni ja odotella pari päivää ennen uutta testiä=menen siis apteekin kautta kotiin...
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo ja Toive23

Yhteistyössä