Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei vaan hätähousut taas! :wave:
Huomasin tossa kun kävin keittiössä että clearblue 25 testiin oli piirtynyt selvästi nähtävä haamu testiajan jälkeen. Vaikea se oli tietenkin sitten ikuistaa puhelimella.. Mutta laitan silti jos joku tarkkasilmänen tihrustaisi :whistle:
dpo 9-10 - Aijaa.com

Sitten aamuinen testi johon piirtyi testiajalla ainakin viivanpaikka jossa muka näin myös vähän väriä mutta mun silmiin ei ole luottaminen kun oon niin huuruissa.. :stick: xCRvi3 - Aijaa.com
Laitan oikein kaksinkappailein........ 7HzUpR - Aijaa.com säädin vähän kuvan kontrastia kun puhelimella on vaikea saada kuva niin miltä luonnossa näyttääp.. :vampire::snotty:
Heräsin aamuyöstä kamalaan jääkylmä-hikikohtaukseen.. Olin ihan hiestä märkä |O
 
Eli tännehän tää kuuluis.. en oo kirjotellu, ni laitoin suoraan omaan otsikkoon...

ensin selvä haamu sitten nega, samalla testillä??

Eli kysäisempä täältäkin.. laitoin siis apteekin oman puoliksi ja testasin kp27/30 selvän haamun... tai no hailakan plussan. Selvän kuitenkin, ei tarvii tiirailla. Nyt saman testin toisella puolikkaalla kp28/30 nega??? Mitä tää voi olla???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28301443:
Hei vaan hätähousut taas! :wave:
Huomasin tossa kun kävin keittiössä että clearblue 25 testiin oli piirtynyt selvästi nähtävä haamu testiajan jälkeen. Vaikea se oli tietenkin sitten ikuistaa puhelimella.. Mutta laitan silti jos joku tarkkasilmänen tihrustaisi :whistle:
dpo 9-10 - Aijaa.com

Sitten aamuinen testi johon piirtyi testiajalla ainakin viivanpaikka jossa muka näin myös vähän väriä mutta mun silmiin ei ole luottaminen kun oon niin huuruissa.. :stick: xCRvi3 - Aijaa.com
Laitan oikein kaksinkappailein........ 7HzUpR - Aijaa.com säädin vähän kuvan kontrastia kun puhelimella on vaikea saada kuva niin miltä luonnossa näyttääp.. :vampire::snotty:
Heräsin aamuyöstä kamalaan jääkylmä-hikikohtaukseen.. Olin ihan hiestä märkä |O

CB:n +/- testissä palkkimainen haamuviiva..kunpa sellainen tulisi vielä tulkitsemisajankin sisään.:):heart:

Tuosta RFSU:n testissä näen kapean viivanpaikan.

JA..juuri tuo kylmänhiki kohtaus on miulla ollut merkki tärpistä;)..pelkkä vilutus ei.

Poikasta odottaessani-04 sain niitä vielä alkuraskaudessahin paljon yöllä - rintakehä lainehti vallan märkänä.:O
 
CB:n +/- testissä palkkimainen haamuviiva..kunpa sellainen tulisi vielä tulkitsemisajankin sisään.:):heart:

Tuosta RFSU:n testissä näen kapean viivanpaikan.

JA..juuri tuo kylmänhiki kohtaus on miulla ollut merkki tärpistä;)..pelkkä vilutus ei.

Poikasta odottaessani-04 sain niitä vielä alkuraskaudessahin paljon yöllä - rintakehä lainehti vallan märkänä.:O
voih, kumpa se tärppi viimein olisi käynyt. Alkaa jo usko loppua :'( tänään mennään dpo10-11. Pitäskö alkaa näkyyn kohta. Dpo14 tulee yleensä täti kylään..
Näetkö *mur-mur* mitään väriä/toivoa aamun testeissä? :kieh::confused:
 
Madeia - näen hyyyvin haalean viivan - vahvistuoon&saakoon punaväriä:wave::heart:
..olisiko ovis voinut olla hieman myöhemmin ja siksi viivanenhin noin haalea vielä?

toivottuois - tulkitsitko dippaamasi Apteekin oman puolikkaan max.10-15min. sisään?..
..koska sen jälkeen testi saattaa antaa erheellisesti ohkaista punaviivasta(toisille)

..ja onhan virtsa saattanut olla laihempaa, siksi näyttänyt negaa..tai..kyse kemiallisesta: alkio hipassut hetken kohdun seinää, kestämättä kumminkaan kiinni..:(

Toivon kumminhin seuraavaan dippaukseen sitä+:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Madeia
Täällä täti ilmoittelee jo tulostaan: Lämmöt vaan laskee ja kohdunnapukkaa kokeillessa tuhrua.

..siksi uskonkin tänään olevan sen dpo11 - ei dpo9
Dpo9 ei kertaakaan reilun 3veen kuumeiluni aikana ole vielä tuhrutellut, alkaa aikaisintaan dpo11-12(luteaalivaihe miulla 14vrk)
..vaan, kertahan se olis ensimmäinenhin jo tällä iällä.

KOvasti vain imetteeln sitä 29.3 ollutta ovismaosta kipua:confused:..olisiko voinut olla 2xovis kun viimosia munasoluja viedään?..27.3 oli myöskin kovia kipuisia mutta ei samanmoisia - lievempiä.

Tämmöinen kierto tämä..ja dippasinhan minä vielä äskettäin vajaan 2h olleesta pisusta - aivan blanco.
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Kiitos mur-mur vaivannäöstäsi kuvan suhteen. Tuo tosin taisi kyllä olla värikertymää vain, koska tämän aamun testi dpo12 oli testiajalla täysin blanco ja vasta kuivuttuaan näytti viivanpaikan. Joten täti puinaista odottelen ylihuomiseksi ja nokka kohti uutta kiertoa :)

Välli Kiitos kommentista, nyt taisi vaan tulla huti :/
 
Hei ! Antaako sofi on step 10 turhia viivoja/haamuja??? sain tänään mielestäni haalean viivan testiin kp vasta 22/27-28.. voiko sillon ylipäätään näkyä mitään vielä?

Tässä kuva kuitenkin testistä.. en ole vara sainko kunnolla näkyviiin viivaa, luonnossa kuitenkin selvä.

PoGhZO - Aijaa.com
 
Tällainen kuva kummajainen se miun dippaukseni, jossa on viivais enempikin..


..juuh, tämä tästä nyt tällä erää.:)


Katsokaapa kun valoisuutta säätelin..tausta täynnä viivasia/uurteita..ihme testi: /

..ja kun hieman tummensin lisääkin..näen sitä pikku punertavaa vielä hieman siinä testiviivasen kohdilla*huoks*:'(
 
mur-mur Oon niin pahoillani sun puolesta jos kerran se ilkeä akka sinne on paukkaamassa paikalle! :( Niin epäreilua...Tuossa sun viimeisimmässäkin näkyy niin selvästi punaista testiviivan kohdalla!

KITTYlläkin nään pikkuriikkisen punertavan haamulaisen! Vahvistumista sille kovasti! :heart:

Minä testasin myös taas tänään..Kuvassa eilinen (ylempi) ja tämänpäiväinen testi. Alempi kuvattu n. 20 minuuttia dippauksesta. Mä niin pelkään pahoin et todistan tässä jälleen yhtä kemiallista..Oon niin kyllästynyt tähän koko hommaan. :( Dpo 7 tänään.

 
voi mur-mur onpas nyt kummallista! :confused:
MiNalolla näen vähän punertavaa, vahvistumisia sille on niin alhaset dpot vielä :heart:

mä nyt sen verran vielä laitan omaa kuvaa että vaikka edes muodon vuoksi. Mies oli näkevinään minimaalisesti väriä. :rolleyes: se alkaa kohta kyllästyyn mun testien tuonteihin ja "kato, kato tätä, onko vahvistunu yhtään?!" :attn::stick: tulee vaan "RAUHOTU!" :whistle:
sgJGkQ - Aijaa.com
 
Välli Tuo lienee RFSU:n testi, eiköstä vaan? Sen herkkyys on tietääkseni 50. Ei siis herkimmästä päästä olleskaan! Olitko sä testannut jo jollain muullakin testillä? En nyt ulkoa muista..Jotain haaleeta viivanpoikasta tuossa kumminkin näkyy! :)
 

Yhteistyössä