The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28265998:
Iltoi :) Mä kävin kattomassa vauvoja tänään pikaseen, voi että ku he oli pieniä ja sulosia tuhisijoita :heart:
Pitkäperjantai iltaa!

Voi kun ihanaa,pikkuset on kyllä niin ihania:) ei sillä etteikö isompinakin,tietysti. Onko sulla muita sisaruksia joilla olis lapsia et monelleko oot täti vai nyt vaan näille uusille tulokkaille?

Pitkäperjantai iltaa!

Voi kun ihanaa,pikkuset on kyllä niin ihania:) ei sillä etteikö isompinakin,tietysti. Onko sulla muita sisaruksia joilla olis lapsia et monelleko oot täti vai nyt vaan näille uusille tulokkaille?
En oo koskaan nähny noin pieniä vauvoja, oli kuin nukkeja :heart: Josko ens viikolla pääsis jo pitään sylissä, jos kotiutuvat tässä pääsiäisen aikaan.

Juu mun tällä siskolla on kohta 4 vuotta täyttävä poika, mun kummilapsi. :)

Mun pitäis mennä pakkailee laukkua, lähetään huomenna Flamingoon kylpemään ja sit ollaan hotellissa yötä tuon miekkosen kanssa kaksin. Vähän laatuaikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28266236:
En oo koskaan nähny noin pieniä vauvoja, oli kuin nukkeja :heart: Josko ens viikolla pääsis jo pitään sylissä, jos kotiutuvat tässä pääsiäisen aikaan.

Juu mun tällä siskolla on kohta 4 vuotta täyttävä poika, mun kummilapsi. :)

Mun pitäis mennä pakkailee laukkua, lähetään huomenna Flamingoon kylpemään ja sit ollaan hotellissa yötä tuon miekkosen kanssa kaksin. Vähän laatuaikaa :)
Äkkiäkös ne kasvaa:)

Rentouttavaa reissua ja laatuaikaa teille:heart: Älkää sitten altaassa tuhmuuksia tehkö:D

kahvikirahvi
Oonko mä nyt löytänyt sen....NAISEN joka on mun kanssa ihan täsmälleen prikulleeen samaa mieltä:)! Mä peesaan jokaikistä sanaa tästä. Kyllä mä tiedän muutaman miehen jotka on samoilla linjoilla mutten yhtään naista.
Kyllä, nyt me olemme löytäneet toisemme :heart: Tuutko meille pahimman lätkäkauden ajaksi sitten, eristäydytään yhdessä maailmasta?

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Huomentaaaa!

kyllä nyt tarvitsee saada pian ne pimentävät verhot,inhottaa herätä viikonloppuna aikasin kun aurinkop iskee silmiin:kieh: Arkena pitää jo herätä niin aikasin et kyllä viikonloppuaamuna pitäisi saada nukkua pitkään. Näin untakin mutta en taida kertoa mitä ja nyt en nähnyt mitään sellaisia unia mutta mies siinä unes silti oli. Kaikee sitä näkeekin :rolleyes:

huomenta :flower:

lampaanviulu halusi hypätä uuniin lämmittelemään, ite aattelin lähteä hemestin kanssa hiihtolenkille, täällä tunturissa on taas kerrassaan upea keli
Huomenta:kiss:
Vähän käy ehkä kateeks,kuulostaa toi tunturi ja hyvät kelit niin mukavalta:)
Mä lähden vaan tylsästi kaverin kans kattelee ihmisten ilmoille,no paistaahan meillä aurinko:)

IhanaValo
Taijan alkaa siivoilee taas kun tuntuis virtaa löytyvän sen verran taudista huolimatta..ärsyttää miten helposti kämppä muuttuu kaatopaikaksi :kieh: No, ei ehkä ihan mut nää kaikki rojut, miten ne hyppiikin minne sattuu aina vaikka kuinka yrittäis järjestellä.
Ihmetyttää sekin, et vaikka tietokonepöydän vieressä on roskakori niin silti tää pöytä täyttyy ties mistä roskista..mikä meitä vaivaa?

FreezeC.
Huomenia kaikille :)

Aurinko paistaa ja ulkona on niin kaunista, kiva kelikin. Kelpaa naatiskella siis.

ruutis - kuulostaa huikealta tuo tiedän tunturissa majailu :). Hyvä hiihtolenkki kauniissa maisemissa loistavan kelin avittamana siivittää taatusti suksia ja herättelee makunystyröitä....ihanaa pääisäisen aikaa sinullekin :)!

Ja tietysti kaikille muillekin yhdessä ja erikseen :)

Mä laitoin pullataikinan kohoamaan, saadaan jotain makiaa lämpimäistä tällekin päivälle... :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä