Iltoi Mä kävin kattomassa vauvoja tänään pikaseen, voi että ku he oli pieniä ja sulosia tuhisijoita :heart:
Pitkäperjantai iltaa!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28265998:Iltoi Mä kävin kattomassa vauvoja tänään pikaseen, voi että ku he oli pieniä ja sulosia tuhisijoita :heart:
En oo koskaan nähny noin pieniä vauvoja, oli kuin nukkeja :heart: Josko ens viikolla pääsis jo pitään sylissä, jos kotiutuvat tässä pääsiäisen aikaan.Pitkäperjantai iltaa!
Voi kun ihanaa,pikkuset on kyllä niin ihania ei sillä etteikö isompinakin,tietysti. Onko sulla muita sisaruksia joilla olis lapsia et monelleko oot täti vai nyt vaan näille uusille tulokkaille?
Äkkiäkös ne kasvaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28266236:En oo koskaan nähny noin pieniä vauvoja, oli kuin nukkeja :heart: Josko ens viikolla pääsis jo pitään sylissä, jos kotiutuvat tässä pääsiäisen aikaan.
Juu mun tällä siskolla on kohta 4 vuotta täyttävä poika, mun kummilapsi.
Mun pitäis mennä pakkailee laukkua, lähetään huomenna Flamingoon kylpemään ja sit ollaan hotellissa yötä tuon miekkosen kanssa kaksin. Vähän laatuaikaa
:wave:Iltaa
Mä lähen leffaan
Niinhän nuo kasvaaÄkkiäkös ne kasvaa
Rentouttavaa reissua ja laatuaikaa teille:heart: Älkää sitten altaassa tuhmuuksia tehkö
Mä menen myös nukkuu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28266749:Tää lähtee nyt maate.. Hyvät pääsiäisen jatkot kaikille, palailen sunnuntai-illalla tai maanantaina taas palstalle :wave:
Kyllä, nyt me olemme löytäneet toisemme :heart: Tuutko meille pahimman lätkäkauden ajaksi sitten, eristäydytään yhdessä maailmasta?Oonko mä nyt löytänyt sen....NAISEN joka on mun kanssa ihan täsmälleen prikulleeen samaa mieltä! Mä peesaan jokaikistä sanaa tästä. Kyllä mä tiedän muutaman miehen jotka on samoilla linjoilla mutten yhtään naista.
Surkee oli The Host Mä en tykkää romanttisista jutuista...:wave:
mitäs meet katsomaan?
Tahdon! eiku tulen Kyllä tosiaan saa eristäytyä,menet minne vaan niin joka puolella sitten joko tv auki ja katsotaan kisoja tai sitten ihmiset puhuu edellisen päivän peleistä,mää jaksa kuulostella niitä!Kyllä, nyt me olemme löytäneet toisemme :heart: Tuutko meille pahimman lätkäkauden ajaksi sitten, eristäydytään yhdessä maailmasta?
huomenta =)
yöllä kotiuduttu 2 aikaan ja heräsin 8 aikaan, kohta työt kutsuu...
tanssittua tuli ja kivaa oli
"muutama" tsihi tuli nautittua
Huomenta:kiss:huomenta :flower:
lampaanviulu halusi hypätä uuniin lämmittelemään, ite aattelin lähteä hemestin kanssa hiihtolenkille, täällä tunturissa on taas kerrassaan upea keli
On, meillä kaikki isovanhemmat (sekä miehen että miun ja lasten) ketä nyt säännöllisesti nähdään, asuu vajaan puolen tunnin ajomatkan sisällä.:heart:..niin jotta se on siunaus, jos asuu likellä mummolaa