The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
A-a-a-aamua kaikille! Meikä nukku johonki puoli kymmeneen asti, jee. Mp nousi ipanan kanssa :) Onpa levänny olo pitkästä aikaa.

Tänään pitäis lähteä pp.n kanssa mun porukoille pariksi yöksi viettämään rauhallista pääsisäistä, ja sunnuntaina sitten hakea kaverin tyköä telkkari, putkisellanen :D

eiköhän tapparalla saane yhen lukon särettyä
Tuskimpa. Tapparalle käy samat kun Narreillekki, kaatuu omaan ylimielisyyteensä. SM-liigan finaalisarjassa pelataan tänä vuonna Satakunnan herruudesta.

Nii ja kärppienki piti passittaa Lukko kesälomille 2-0, samoin kuin Jokereiden suoraan 4-0, vaan miten kävikään...

Pari lainausta ennen sarjaa lehdistä:

Pudotuspelit. Iso mahdollisuus kaikille joukkueille. Paitsi Rauman Lukolle, jonka edellytykset Jokereiden kesälomauttamiseen ovat lähinnä mikroskooppiset.

Lukko on vain suupala- "Jokerit marssii jatkoon"

IS- Lätkäradio: Lukolla ei ole pienintäkään mahdollisuutta Jokereita vastaan..

JNE...

Yksilöllinen joukkuepeli vaan voittaa joukkueellisen yksilöitä. Valitettavasti. Niin jääty Filppulat, Teräväiset ja kumppanit, kun alko tosipaikat.

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Ah ja voih kuinka mä vihaan ja inhoankaan jääkiekkoa. Varotelkaahan mua sitten joskus kun on taas mm-kisat, niin nakkaan töllön takapihalle ja oon viikon poissa naamakirjasta, ja näköjään palstaltakin :D

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
...en mäkään ihan niin kamalasti perusta sm- tasoisesta lätkimisestä mutta mm- kisat on kyllä katottava, ainakin ne pelit, missä Leijonat pelaa :). Ja nyt seuraan kun Jyp on taistoissa mukana :)...

Perheelle loihdittu ruokaa nenän alle...ja sitten kun saan nuo häädettyä tuosta muuanne, ryhdyn leipomaan minäkin. Sämpylöitä ois tilauksessa, jos saisin kaveriksi tuon esikoisen, ja sitten teen rahkapullia ja appelsiinisuklaata :p...ainakin noi ellen sitten tässä innostu :p...

MM- kisat 3.5. :D

Emmä tuosta sm- lätkästä niinkään enää perusta, ku rahalla saa ja hevosella pääsee...

Ai nii mukavata pääsiäistä kaikille :kiss:

Ja huomenta tai oikeemmin päivää :) Mä lähen viäntään sämpylöitä.
Nii tosta rahalla saamisesta, niin ei se mestaruus rahalla tuu, eikä kalliilla pelaajilla. Tälläkin hetkellä ne joukkueet, joihin on eniten käytetty rahaa, joissa on nimekkäimmät pelaajat, ovat kesälomilla ja ne halvemmat joukkueet jatkossa.

Hiphei ja pääsiäistä vaan kaikille yhdessä ja erikseen! se olis sitten työpäivä takanapäin,ihan normi viikonloppu mulla tiedossa,ei mitään normaalista poikkeevaa paitsi et hiljasta on joka puolella. Eka oikea moottoripyörä tuli nyt sitten vastaan,ei mikään muovipeli.Ihmisiä näky istuvan parvekkeillaan ja jottain kai tsihauttelivat:D Ihan tuo on terassikeli muuten mitä nyt pikkasen kylmänpuoleista. Kesälomatkin laitettiin sitten lisstaan mulla kyl pienellä varauksella kun en osannut vielä päättää sitä lopullista alkamispäivää kun kaksi vaihtoehtoa on.Mietitään tässä viikonlopun yli nyt asiaa. Jossain välissä olis hyvä lähteä vähän ulkoilemaan,kunhan tässä nyt pikkasen hengähtää.

Ah ja voih kuinka mä vihaan ja inhoankaan jääkiekkoa. Varotelkaahan mua sitten joskus kun on taas mm-kisat, niin nakkaan töllön takapihalle ja oon viikon poissa naamakirjasta, ja näköjään palstaltakin :D
Oonko mä nyt löytänyt sen....NAISEN joka on mun kanssa ihan täsmälleen prikulleeen samaa mieltä:)! Mä peesaan jokaikistä sanaa tästä. Kyllä mä tiedän muutaman miehen jotka on samoilla linjoilla mutten yhtään naista.

:wave: Mummolasta kotiuduttu..munia ja muita herkkuja maiskuteltu pitkin päivää..ei vaaka ainakaan kiitä :ashamed:
Pääsiäinen on vain kerran vuodessa, joten kyllä silloin saa ja voi ja pitääkin herkutella ihan huolella ja hyvällä omallatunnolla :)....näin minä ainakin selittelen ja puolustelen omaa loppasuutani itselleni :D..enkä todellakaan aio miettiä mitään puntareita!

Mäkin suunnittelin tässä ennen pääsiäistä, että olisin jollain kokoonpanolla joutanut tekemään yhden yön yli- reissua mummolaan mutta tuo meijän puushöy nyt sitten sotki perusteellisesti asiaa :/...

..niin jotta se on siunaus, jos asuu likellä mummolaa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä