The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
FreezeC.
On, meillä kaikki isovanhemmat (sekä miehen että miun ja lasten) ketä nyt säännöllisesti nähdään, asuu vajaan puolen tunnin ajomatkan sisällä.:heart:
Toi on kyllä kiva juttu...että noinkin lähellä ovat ja sitten taas toisaalta sitä "hajueroakin" on, ettei ihan kuitenkaan alvariinsa iholla olla...

Meijän miehen äiti asuu tässä koh suht likellä mutta hän on niin kerkiäväinen ja hyväkuntoinen, että suuntaa energiansa toisaalle...ymmärrän toki sen, että nyt jos koskaan pitääkin olla itsekäs ja nauttia kaikista mahdollisista eteen aukeavista tilanteista ja mahdollisuuksista, kun mitään velvotteita ei enää ole mihinkään eikä kenellekään...

Toista on sitten allekirjoittaneella...välimatkaa on aivan liikaa (kolmatta sattaa kilometriä) ja kunto ei ole hääppöinen...sen takia huolikin on aivan toista luokkaa ja "kaikki muukin"...mutta tämä on tätä väistämätöntä mihin pitää vain yrittää sopeutua ja solahtaa mukaan :).

kahvikirahvi
Heipä hei kaikille! Kivan rauhallinen päivä oli eilen, kun sai nukkua pitkään aamulla ja porukoillakin ollu kivaa :) Pp on leikkiny ihan tohkeissaan ja se niin tykkää tosta kissasta :heart: Tänään tulee mun mummo ja pappakin käymään, jotain pääsiäislounasta vissiin. Ja iskä lupas loimuttaa lohta!! Jee *voitontanssihymiö*

• Tykkää
Reactions: famipala
Heipä hei kaikille! Kivan rauhallinen päivä oli eilen, kun sai nukkua pitkään aamulla ja porukoillakin ollu kivaa :) Pp on leikkiny ihan tohkeissaan ja se niin tykkää tosta kissasta :heart: Tänään tulee mun mummo ja pappakin käymään, jotain pääsiäislounasta vissiin. Ja iskä lupas loimuttaa lohta!! Jee *voitontanssihymiö*
Saanks mä ottaa pikajunan sinne ja tulla syömään? :p

FreezeC.
Aijaijai :p...loimulohta :p...*pyyhkii kuolavanaa*...mukavaa herkutteluhetkeä!

Ja leppoisaa päivää muutenkin hyvässä seurassa ja elon hymyillessä :)!

kahvikirahvi
Saanks mä ottaa pikajunan sinne ja tulla syömään? :p
Joo, porukat tosin asuu jumalan selän takana ja tänne ei pääse junalla :| Linkulla saattaa hyvällä tuurilla päästä, mutta tervetuloa!

Just löydettiin eilen äitin kanssa mun vanhat nukenrattaat varastosta, ja mää niitä pesin. Olispa tajunnu jo heti eilen pesasta ne ku pp tossa jo alko jo huutamaan ku ei päässi vielä niillä leikkiin :D

Tuli noista vaunuista muuten mieleen se yks sukupuolijaottelukasvatusketju mieleen. Mietin et ihanaa ku pp on vielä niin pieni ettei se ymmärrä tyttöjen ja poikien eroista vielä, todellisista eikä ympäristön laatimista, ja saa ihan rauhassa nauttia leikeistä nukeilla, keittiöllä ja vaunuilla. Ja se on niin ihastunut uuteen tarhareppuunsa (jonka ite vielä valitti) vaikka siinä on vähän vaaleanpunaistakin.

• Tykkää
FreezeC.
Joo, porukat tosin asuu jumalan selän takana ja tänne ei pääse junalla :| Linkulla saattaa hyvällä tuurilla päästä, mutta tervetuloa!

Just löydettiin eilen äitin kanssa mun vanhat nukenrattaat varastosta, ja mää niitä pesin. Olispa tajunnu jo heti eilen pesasta ne ku pp tossa jo alko jo huutamaan ku ei päässi vielä niillä leikkiin :D

Tuli noista vaunuista muuten mieleen se yks sukupuolijaottelukasvatusketju mieleen. Mietin et ihanaa ku pp on vielä niin pieni ettei se ymmärrä tyttöjen ja poikien eroista vielä, todellisista eikä ympäristön laatimista, ja saa ihan rauhassa nauttia leikeistä nukeilla, keittiöllä ja vaunuilla. Ja se on niin ihastunut uuteen tarhareppuunsa (jonka ite vielä valitti) vaikka siinä on vähän vaaleanpunaistakin.
Ihana pikkupoika sinulla siellä kasvamassa :heart:..

Meidän esikoispoika on - tuosta sukupuolijaottelusta tuli mieleeni - on niin äijä niin äijä. Aina ollut hyvin tietoinen siitä että on poika ja hänestä tulee isona Mies, vaikkei sitä ikinä olla mitenkään painotettu. Leikit ovat olleet hyvinkin poikamaiset ja rajut, menoa ja meininkiä pitää olla, jos tyttöjen kanssa leikitään, niin sitten niissäkin leikeissä hän on ollut aina se roskakuski tai vieraileva superrallitähti tms. joka tekee töitä ja tuo rahaa...

Sen sijaan tämä nuorin pojista (nyt 6v.) on aina ollut herkempi ja ei niin tiukasti niissä poikaleikeissä mukana, vaan on osanut heittäytyä - ja osaa vieläkin - kotileikeissä äidin rooliin. Meijän tyttö sai tässä pari vuotta sitten lahjaksi kaksi vauvanukkea ja nuoroin veljeksistä oli niin onnessaan, kun vihdoinkin saatiin kotiin vauvanukkeja ja hänkin sai omansa, kun sisko niin hövelinä antoi toisen hoitaa :). Ja viimeksi eilen TVOFiä kattellessa nuorimmainen piti palopuheen isoveljelleen, kuinka Tosi Mies osaa pukeutua muuhunkin väriin kuin "iänkaikkiseen mustaan tai siniseen, mitkä on ihan tylsiä. Tosi Mies pitää mysö vaaleanpunaista väri yllänsä, ettäs tiiät!!" ja hän oli hyvin tuohtunut veljensä vastuksesta että vaaleanpunainen olisi tyttöjen väri.

Ja meilläkin on tytön nukenrattaat olleet kovassa käytössä myös pojilla...joo, jopa ens alkuun tuolla meiän kasvavalla "äijälläkin" mutta siitä ei parane äänee huudella....:D

FreezeC.
...ja juu, kirjoitusvirheitä pukkaa enempi kuin sais...ajatus juoksee nopeampaa mitä sormet :snotty:...

Tuliskohan syötäviä pullia, jos viäntäisinkin tuota appelsiinituorejuustoa tuohon täytteeksi :p...nää meidän epäluuloiset ellit voi tietty ensalkuun nikotella muttamutta...taijanpa ottaa riskin, teen ainakin puolet tuolla täytteellä.

kahvikirahvi
Ihana pikkupoika sinulla siellä kasvamassa :heart:..

Meidän esikoispoika on - tuosta sukupuolijaottelusta tuli mieleeni - on niin äijä niin äijä. Aina ollut hyvin tietoinen siitä että on poika ja hänestä tulee isona Mies, vaikkei sitä ikinä olla mitenkään painotettu. Leikit ovat olleet hyvinkin poikamaiset ja rajut, menoa ja meininkiä pitää olla, jos tyttöjen kanssa leikitään, niin sitten niissäkin leikeissä hän on ollut aina se roskakuski tai vieraileva superrallitähti tms. joka tekee töitä ja tuo rahaa...
Kyllä pp leikkii paljon autoilla ja muilla poikien jutuilla, mutta siitä oon tyytyväinen kuitenkin että leikkii (ainakin vielä) semmosia leikkejä mistä oikeasti tykkää eikä mee sen mukaan mitkä on yhteiskunnan määräämiä poikien juttuja. Mutta kai sen mieli vielä voi muuttuakin kunhan isommaksi kasvaa :D

kahvikirahvi
...ja juu, kirjoitusvirheitä pukkaa enempi kuin sais...ajatus juoksee nopeampaa mitä sormet :snotty:...

Tuliskohan syötäviä pullia, jos viäntäisinkin tuota appelsiinituorejuustoa tuohon täytteeksi :p...nää meidän epäluuloiset ellit voi tietty ensalkuun nikotella muttamutta...taijanpa ottaa riskin, teen ainakin puolet tuolla täytteellä.
Mä ostin DUMLE-donitseja :D Maistelen kohta kahvin kanssa, namnam.

Huh huh! olipas päivä,koko päivä mennyt liikenteessä,eka vähän kaupoissa kiertelyä(monta tuntia) sitten kaverin luokse kylään pariks kolmeks tunniks,sitten kävin kotona pikasesti kääntymässä ja lähdin itekseni vähän pidemmälle ja suurempaan kaupunkiin katselemaan iltaelämää,vähän erilaista meininkiä.Olisihan tuota voinut käydä vaikka istumassa yhden verran jossain mutta autolla monen kymmenen km päässä niin eipä viitsinyt kun jos otan en aja. Mukavan näköisiä kakslahkeisiakin näky tuolla "naapurissa" :p Kiva päivä noin kuitenkin muuten vaikka olishan se ollut kiva kun olis ollut joku jonka kanssa käynyt sen yhen ottamassa:) Nyt sitten rauhallista loppuiltaa viettäen.

Hiljasta ollut täälläkin,onkohan täällä ketään?!

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Huomenta!

Mites te ootte tälleen hyljänneet ketjun??:O No joo, pakko myöntää etten oo itekään mikään kovin aktiivinen ollu..:ashamed:

Huih kun tuli nukuttua, tuossa puolisen tuntia sitten vasta nousin..hereillä tosin olin monta kertaa, ei vaan jaksanut nousta.

Huomenta!

Mites te ootte tälleen hyljänneet ketjun??:O No joo, pakko myöntää etten oo itekään mikään kovin aktiivinen ollu..:ashamed:

Huih kun tuli nukuttua, tuossa puolisen tuntia sitten vasta nousin..hereillä tosin olin monta kertaa, ei vaan jaksanut nousta.
Huomenta :flower:

hiljasta on tosiaan ollu, olisko RL korjannut kahelit parempaan talteen

• Tykkää
Terveisiä lenkiltä:)

Olipa lenkki,mua seurattiin....ilmesty vähän väliä millon mistäkin nurkalta(oli autolla). Viimetteks meni ohi,kävi kääntymässä kulmalla ja ajo ohi ja moikkas. Tadaa,no sillä oli arskat päässä niin en tunnistanut (kun autokin eri) mutta joko se oli yksi tyyppi jonka tunnen tai sitten joku muu...Voi kääk,nyt mua vaivaa ihan suunnattomasti oliko se se tuttu vai joku muu.Ja jos se oli se tuttu niin miks ihmeessä se noin tekee(taas) ja jos oli joku muu niin...Mitä ihmettä:O Luulen et se ehkä oli se tuttu mut miksi se edes ajais kyseisellä autolla kun ei ollut ihan mikä tahansa. Eli nyt tarvii kyseisiä autoja kai ruveta vahtaa et jos se ajaa jotakin niistä.Pikkusen olen kyllä pettynyt jos oli se tuttu...Ois niin kiva kun joku muu ois hoksinut mut silleen hyvällä tavalla:whistle:

No juu,pitihän tää nyt raportoida niinkun se ketään kiinnostais:D mutta tää ketjukin niin pirun hiljanen :kieh:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä