Huomenia :kiss:....jaa, sitä ollaan sitten köllötelty ihan huolella ...tarpeeseen toki tulee ...Huomenta, tuli nukuttua jotain 10h unet. Oli pikkasen univelkaa.
Huomenia :kiss:....jaa, sitä ollaan sitten köllötelty ihan huolella ...tarpeeseen toki tulee ...Huomenta, tuli nukuttua jotain 10h unet. Oli pikkasen univelkaa.
eiköhän tapparalla saane yhen lukon särettyäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28264006:
Tuskimpa. Tapparalle käy samat kun Narreillekki, kaatuu omaan ylimielisyyteensä. SM-liigan finaalisarjassa pelataan tänä vuonna Satakunnan herruudesta.eiköhän tapparalla saane yhen lukon särettyä
Nii tosta rahalla saamisesta, niin ei se mestaruus rahalla tuu, eikä kalliilla pelaajilla. Tälläkin hetkellä ne joukkueet, joihin on eniten käytetty rahaa, joissa on nimekkäimmät pelaajat, ovat kesälomilla ja ne halvemmat joukkueet jatkossa.MM- kisat 3.5.
Emmä tuosta sm- lätkästä niinkään enää perusta, ku rahalla saa ja hevosella pääsee...
Ai nii mukavata pääsiäistä kaikille :kiss:
Ja huomenta tai oikeemmin päivää Mä lähen viäntään sämpylöitä.
Eiköhän tuo liene aika sama...eiköhän tapparalla saane yhen lukon särettyä
Oonko mä nyt löytänyt sen....NAISEN joka on mun kanssa ihan täsmälleen prikulleeen samaa mieltä! Mä peesaan jokaikistä sanaa tästä. Kyllä mä tiedän muutaman miehen jotka on samoilla linjoilla mutten yhtään naista.Ah ja voih kuinka mä vihaan ja inhoankaan jääkiekkoa. Varotelkaahan mua sitten joskus kun on taas mm-kisat, niin nakkaan töllön takapihalle ja oon viikon poissa naamakirjasta, ja näköjään palstaltakin
Aika hieno Vaikka voisin kyllä ottaa toisenlaisen setin tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28265287:
Pääsiäinen on vain kerran vuodessa, joten kyllä silloin saa ja voi ja pitääkin herkutella ihan huolella ja hyvällä omallatunnolla ....näin minä ainakin selittelen ja puolustelen omaa loppasuutani itselleni ..enkä todellakaan aio miettiä mitään puntareita!:wave: Mummolasta kotiuduttu..munia ja muita herkkuja maiskuteltu pitkin päivää..ei vaaka ainakaan kiitä :ashamed: