Mistä löytyisi mieskaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en osaa enää

Vieras
Nyt vihdoinkin mulle on tullut sellainen tunne, että haluaisin seurustelukumppanin. Erosta on todellakin jo vuosia. Lapset lähes aikuisia jo kaikki. Välissä on ollut vain vakihoito. Mutta nyt haluaisin jonkun rinnalleni, mutta en enää osaa. Netistä en tunne löytäväni. Ulkona en kauheasti jaksa rampata. Ja mihin paikkaan sitä Helsingissä 40+ nainen sitten menisi..
Juu, hankalaksi mä teen tämän ihan itse. Tiedän. Mutta kun en vaan enää osaa treffailla, kuherella jne.

Jos käyt lenkillä tai kävelyllä säännöllisesti niin tarkkaile miehiä.
Pikkuhiljaa alat huomaamaan jonkun joka aina menee siellä yksin kuten sinäkin.
Sitten alat sitä moikaamaan vaivihkaa, ensin nyökkäät aina vastaantullessa ja sitten menet puheisiin sen kaa ja otat selvää onko se vapaa ja kiinnostunut.

Kirjasto. Tikkana katselet ympärille, jos siel on joku yksinäinen sielu niin kyllä sen sit huomaa koska sekin katselee tikkana naisia siel.

En nyt parempaakaan neuvoa keksinyt...

Lenkillä ja salilla käyn kyllä säännöllisesti. Kirjastossakin aikuisopintojen vuoksi, mutta siellä johdon- ja organisaatioiden hylyillä ei yleensä ole muita. Mutta pitänee alkaa arkisissa paikoissa hymyilemään vaan kaikille fiksun oloisille miehille varmastikin..

Mä jaksan aina liputtaa lavatanssien puolesta. Tosin en tunne Helsingin tanssikulttuuria, onko siellä ns perinteisiä lavoja tai tanssiravintoloita jotka ei ole pelkkiä juottoloita.... jos et osaa tanssia niin kursseja järjestetään koko ajan kaikkialla. Suosittelen!

Mä jaksan aina liputtaa lavatanssien puolesta. Tosin en tunne Helsingin tanssikulttuuria, onko siellä ns perinteisiä lavoja tai tanssiravintoloita jotka ei ole pelkkiä juottoloita.... jos et osaa tanssia niin kursseja järjestetään koko ajan kaikkialla. Suosittelen!

Olen kait mä joskus ainakin osannut, ihan valssia ja polkkaakin. Mutta noilla tanssikursseillakin kuulemma täällä päin kaikki menee pareina. Tai niin jotkut väittää, voihan sieltä joku valssauspari järjestyä harjoittelua varten. En mäkään Helsingin tanssipaikkoja juuri tunne. Lohjalla olis Tanhuhovi, milainen sitten lienee nykyisin.

Älä vaan mene suomi24 treffipalstalle, laitoin itse sinne profiilin ja aika mukavasti treffeille pääsee, mutta ne tyypit.
Kirjoittelun perusteella ihan mukavan tuntuisia, mutta kun tapaa, niin ei tiedä pitäisikö itkeä vai juosta karkuun.

Joten itsekin mietin, miten sen ukon löytäisi. Itselläni on sen verran pikkuinen lapsi, että ei oikein voi tuolla yöelämässäkään juoksennella harvase viikonloppu.

Täytyy sitten odottaa jos se tulisi vaikka kauppareissulla vastaan

Yhteistyössä