Mistä löydän saman henkisiä ystäviä? Muutto edesä, neuvoja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuden edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuden edessä

Vieras
Hei!
Olen muuttamassa toisella puolelle Suomea, jossa en tunne ketään. Haluaisin tutustua uusin, samanhenkisiin ihmisiin. Mutta mietin miten se tapahtuu?

Itsella on 3 lasta ja mies. Olen korkeakoulutettu ja minua kiinnostaa kirjallisuus, musiikki ja hiukan muotikin. Tykkään ihmisistä, jotka ovat aitoja, omia itsejään, joita ei kiinnosta pelkästään pinnalliset asiat, kuten ura, raha ja ulkonäkö. En ole uskossa, mutta myös ne asiat kiinnostaa. Olen avoin kaikelle musiikille ja käytän alkoholia kohtuudella.

Käyn lasten kanssa kerhoissa yms., mutta en oikein osaa small talkia, eikä minua kauheasti kiinnostakaan enää puhua hamapiden tulosta, vaipoista ja kurahaalareista...

Voisinkohan käydä jossakin seurakunnan keskustelupiireissä tms. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta. Jostakin syystä mietin myös rukouspiiriä tai muuta jossa voi pyrkiä myös hengelliseen kasvuun.

Tulipas vuodatettua sekavasti...Kiitän kauniisti!

surakunta kiinnostaa, niin kannattaa kokeilla löydätkö sieltä ystäviä, meillä naapuristossa käyvät paljonkin seurakunnan perhejutuissa ja koska on iso seurkunta, niillä on myös kulttuurijuttuja. itse olen kirkkoon kuulumaton, niin lähtisin paikallisen kansalaisopiston kautta etsimään kulttuuriharrastuksia. jos laulat edes kohtuullisesti, niin kuorotoimntakin on hyvä paikka tutustua.

Uusimmat

Yhteistyössä