Y
"yksinäinen"
Vieras
Kertokaa ihmiset, MISTÄ IHMEESTÄ te löydätte kavereita?? Alan olla niin kyllästynyt tähän yksinoloon!! Muutin muutama vuosi sitten mieheni luokse tänne uudelle paikkakunnalle enkä vieläkään tunne täältä oikeastaan ketään. Ainoastaan miehen sukulaisia, ja yksi tuttu minulta on entisen kouluni kautta (jonka kanssa ei kauheasti ole nykyään yhteisiä juttuja). Saatiin lapsi vuosi sitten ja nykyään minä vaan istun aamusta iltaan täällä kotona tuon tytön kanssa. Mies on melkeinpä ainoa ihminen jonka kanssa puhun muutenkuin puhelimessa.
Olen yrittänyt käydä perhekahviloissa, mutta niistä en ole tuttuja saanut. En tykkää siitä hälinästä enkä osaa siinä isossa porukassa kenenkään kanssa alkaa juttusille. Kukaan ei ehdi siinä tohinassa tulla tutuksi. Nettiä olen kokeillut ja yhden äidin luona pari kertaa puolin ja toisin kyläillyt, mutta meillä menee kiinnostukset ja arvot niin ristiin että en enää jaksaisi...
Olen yrittänyt käydä perhekahviloissa, mutta niistä en ole tuttuja saanut. En tykkää siitä hälinästä enkä osaa siinä isossa porukassa kenenkään kanssa alkaa juttusille. Kukaan ei ehdi siinä tohinassa tulla tutuksi. Nettiä olen kokeillut ja yhden äidin luona pari kertaa puolin ja toisin kyläillyt, mutta meillä menee kiinnostukset ja arvot niin ristiin että en enää jaksaisi...