Oho, viikon iltatyttö 39v. Menisitkö sinä tuossa iässä pyllistelemään auton konepellille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiinuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisten keskuudessa on tietääkseni ihan selvä asia se, että monet ei pidä sellasista sliipatuista lihaskimpuista yhtään, siis lähinnä eka ajatus "Limanuljaska-ällötys".

Vielä kun sen saisi yhtä selkeästi miesten kalloon taottua että naiset ei myöskään automaattisesti ajattele että se timmi ruskea isotissinen tiukkaperseinen vartalo naisellakaan olisi se ainoa ja oikea vaihtoehto.

Aika usein mä meinaan ainakin tällä palstalla (myöskin live-elämässä ollut tilanteita) huomaan kuinka miehet itse yrittää saada naisia kissatappeluun tän aiheen tiimoilta. Aika huvittava ilmiö. ;)

Itse en ole sitä ihmistyyppiä, että erityisesti nauttisin huomiosta etenkään jos se kohdistuu ulkonäköön, joten itse en menisi, mut kyllähän se on nelikymppiselle lähinnä ylpeyden aihe, että on niin hyvässä kunnossa ja hyvännäköinen, et "pääsee" vaikkapa nyt sit iltatytöksi.

Parikymppisistä sinne "pääsis" valtaosa, nelikymppisistä harvempi.
Eikä se nyt sitä tarkota, jos nainen poseeraa jossain, et se on sit vaan se perse ja tissit koko ihminen.
Etovaa, että jotkut naiset ajattelevat automaattisesti niin.

Jotenkin itse voisin kuvitella, että nelikymppisenä poseeraamisessa olisi jonkilainen vapauttava takapotku. Toiset hankkii kesämökin maalta, toiset moottoripyörän, toiset myy kotinsa ja muuttaa ulkomaille ja joku poseeraa yliseksikkäissä asennoissa iltapäivälehdessä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="...";27092026]En myöskään arvosta korkealle miestä, joka levittelee "parasta ominaisuuttaan" auton konepellillä.[/QUOTE]

Minä arvostan, mutta vain siinä tapauksessa että hän tekee sen vain minulle ihan privaatisti :)

dkfc-shs.jpg

Kylläpä Satu on todella kaunis nelikymppinen nainen. Hämeenlinnassa on vielä toinenkin kypsään ikään ennättänyt muotovaliotasoinen kaunotar: tanssinohjaaja Kikka V.

Ko. konepellille vaan oli ikä mikä hyvänsä, jos siltä tuntuu. Kauneus on katsojan kaihissa. Seksikkäämmään kuvan saisi, kun kohde yrittäisi ryömiä auton alle, vaihtaisi vaikka öljyt.

Nam. Tosin mieluummin pökkisin sitä tämän viikon iltatyttöä. Ihanat pyllistykset, Peppu suorastaan huutaa isoa, kovaa kalua. Mutta kylhän noita iltatypyjä kaikkia melkein panis. Ainoo poikkeus mikä tulee mieleen oli se miekan kans heiluva ylitatuoitu rumilus muutama vuosi sitten... hui..

Nam. Tosin mieluummin pökkisin sitä tämän viikon iltatyttöä. Ihanat pyllistykset, Peppu suorastaan huutaa isoa, kovaa kalua. Mutta kylhän noita iltatypyjä kaikkia melkein panis. Ainoo poikkeus mikä tulee mieleen oli se miekan kans heiluva ylitatuoitu rumilus muutama vuosi sitten... hui..

Just tällasille inhotuksille noi iltatyttökuvat on. Ei siinä mitään jos haluaa olla tuollaisten tyyppien runkkumatskua mutta ihmettelen vain että miksi...

Ja ei tosta tienaa paljon mitään, pari kymppiä nyt ei iso raha ole. Eli ei sinne ainakaan rahan takia mennä.

Yhteistyössä