Mun mielestä eilinen nainen oli hoitanut hommansa hyvin. Ei ollut mitään ulosotossa, ei pikavippikierrettä, ei ostotiliä tuhanteen nettivaatekauppaan tai muuta sellaista, mitä monilla muilla taas on. Mun mielestä hän siis osaa käyttää rahaa järkevästi. Autolaina oli otettu silloin, kun elämäntilanne oli toinen. Ohjelman aikana hänelle varmasti selvisi, että jos kituuttaminen alkaa ärsyttää, voi auton kenties vaihtaa halvempaan. Nyt ohjelman idea oli mielestäni opettaa tarkkaa taloudenpitoa elämäntilanteessa, jossa rahaa tulee vähän. Ja mun mielestä on tarpeetonta tulla sanomaan, että itse ollaan ruokittu 200 ihmistä kahdella leivällä ja kolmella kalalla. 500 euroa ON vähän rahaa.
Saatte hyökätä myös mun kimppuuni, sillä mä en syytä edes valmisruokien syöttämisestä. Pahempi olis, jos elättäis lapsensa karkilla ja leivällä. Niitäkin äitejä on. Valmisruoan myötä lapsi saa sentään lämpimän aterian päivittäin. Osa valmisruuista lienee luokattomia, mutta mä en osaa nähdä esim lihamakaroonilaatikkoa vaarallisena.