Rehellisiäkin ihmisiä vielä löytyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Ja siitä olen erittäin, erittäin iloinen.... :flower:

Olin eilen bussissa kädet täynnä kantamuksia; kun jäin kyydistä pois, huomasin ihan muutaman minuutin päästä että jippijai, olin tiputtanut lompakon bussiin. |O |O :headwall: Ja asiaa vielä "paransi" se että lompakossa oli kaikkien korttien lisäksi käteistä 140?. :snotty:

Soitin sitten "linja-autopäivystykseen" josta ottivat yhteyden ko. linja-autoon. Oli kuski käynyt sitten tarkastamassa auton mutta eihän sitä lompakkoa siellä ollut. Ei auttanut kuin kuolettaa kortit ja kiristellä hampaita menetetyn rahan suhteen.

Illalla tuli puhelu tuntemattomasta numerosta jossa mies huonolla suomella kysyi, mikä minun nimeni on ja onko minulla jotain hukassa. :o Hän oli löytänyt lompakkoni autosta ja ottanut sen talteen. Oli löytänyt numeroni sieltä ja soitti sitten että vie sen tänään poliisin löytötavaratoimistoon ja halusi vaan ilmoittaa minulle että tallessa on ja voin nukkua yöni rauhassa. :saint: Vielä tänään soittelivat löytötavaratoimistosta että voi tulla hakemaan.... :D

Kaikki rahat ja kortit tallessa.... :wave: Niin että kyllä niitä rehellisiä ihmisiäkin vielä löytyy ja vielä näistä paljon parjatuista ulkomaalaisista miehistä. :whistle: :flower:

Mukavaa. :) Itsekin olen palauttanut löytämäni lompakon, eikä olisi tullut mieleenikään sieltä mitään ottaa, mutta valitettavasti monet ovat nykyään epärehellisiä ja ahneita.

Olisin kai minä jättänyt mutta miten kun soitti minulle tuntemattomasta numerosta ja kun oli sanottavansa sanonut niin lopetti puhelun. :o Sen verran häkellyin kun soitti etten ensin osannut kuin vastailla juu ja joo ja niin ja sittenpä oli jo puhelu päättynyt. Yhteystietoja ei ollut jättänyt.

Mietinkin että laittasin paikallisen lehden ruusut-palstalle kiitoksen mutta sen verran huonoa suomea puhui että enpä tiedä, menisikö kiitos perille.... :/

Jos löytötavaratoimistoon vie lompakon, ne ottavat sieltä kyllä yhteystiedot ja tilinumeron jos vaatii löytöpalkkiota tai jos lompakon omistaja sellaisen haluaa antaa vapaaehtoisesti. Eikö sulta kysytty sitä? Jaa no, tyhmä kysymys, ei ilmeisesti. B)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos löytötavaratoimistoon vie lompakon, ne ottavat sieltä kyllä yhteystiedot ja tilinumeron jos vaatii löytöpalkkiota tai jos lompakon omistaja sellaisen haluaa antaa vapaaehtoisesti. Eikö sulta kysytty sitä? Jaa no, tyhmä kysymys, ei ilmeisesti. B)

Ei ne ainakaan puhelimessa maininnut mitään ja mun mies kävi lompakon hakemassa.

Yhteistyössä