Ehdottaisitko jotakin ERITTÄIN VAHVASTI tuoksuvaa huuhteluainetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saa haista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oi, että kun minäkin olen saanut psyykattua itselleni hajusteyliherkkyyden. Opiskeluaikoina tein siivouskeikkaa koteihin, ja yhdessä kodissa oli aina kuivumassa pyykit, joihin oli käytetty jotain hajuhuuhteluainetta, sain julmetun päänsäryn vartin oleskelun jälkeen ja nenäonteloita karvasteli. Yritä siinä sitten työskennellä. Nuo huuhteluaineet kärtsäävät aina pahiten silloin kun pyykit kuivuvat, ja huuhteluaine leviää vesihöyryn mukana ympäri kämppää. Saan oireita jo porraskäytävässä, jos jossain huoneistossa on huuhteluainevaatteet kuivamassa. Itse haistan myös selvästi kirpparipöydästä, jos hometta on yritetty peittää hajusteella.
Muut hajusteet eivät aiheuta yhtä voimakasta reaktiota. Tosin jotkut eau de toilettet ovat lähes yhtä pahoja. Esim 90-luvun suosikit vanderbild ja yr:n vie privee.

Saan oireita jo porraskäytävässä, jos jossain huoneistossa on huuhteluainevaatteet kuivamassa. Itse haistan myös selvästi kirpparipöydästä, jos hometta on yritetty peittää hajusteella.
Muut hajusteet eivät aiheuta yhtä voimakasta reaktiota. Tosin jotkut eau de toilettet ovat lähes yhtä pahoja. Esim 90-luvun suosikit vanderbild ja yr:n vie privee.
Koskaan en käy niissä. Kuinka moni muu jättää käymättä sen hajun vuoksi? Ei ne hajut lähde pois pesemälläkään pitkään aikaan.

Yhteistyössä