L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyykkäri.;28135182:Pese Surfin pinkillä nestemäisellä tai Omon liilalla nestemäisellä, saat takuulla voimakkaat tuoksut ilmankin huuhteluainetta!
Kiitos vastauksista. Lisää vinkkejä saa antaa.
Syy miksi haluan erittäin voimakkaantuoksuisen huuhteluaineen on se että tällä viikolla ostin uffin alepäiviltä parikymmentä retrovaatetta joissa on äärimmäisen voimakas ummehtunut vanhan haju. Hakkaa voimakkuudellaan kaikki keinot.
En kertonut tätä alkuun koska ARVASIN että joku tulisi ehdottamaan sitä etikkaa ja vaikka mitä keinoja kunhan sitä paha piru-huuhteluainetta ei vain käyttäisi. Juu kiitos en ole kiinnostunut etikasta. Harrastan näitä vanhoja vaatteita ja etikka ei ole ikinä auttanut, se on moneen kertaan kokeiltu. Mahdollisimman voimakasta huuhteluainetta taas muiden asianharrastajien parissa suositellaan erittäin lämpimästi ja kuten joku jo ystävällisesti mainitsikin, se voi parhaimmillaan olla niin voimakas että hajusteallergikko oksentaa. Kiitos tästä vertauksesta, juuri sen tason huuhteluainetta haluaisin eli niitä vinkkejä voi todellakin antaa lisää ja ne kiitollisuudella vastaanotetaan. Ajattelin ostaa paria erilaista ainetta ja vaikka yhdistella ellei muu auta.
No jos se olisi yleinen pähkinöiden syöntitapa, että niitä heitetäisiin ympäriinsä rouheena ja sumutteena, vierustovereiden ruokiin ja suihin, niin kyllä julkisilla paikoilla mielestäni voisi kieltääkin. Hekppo sanoa kun itse ei tarvitse vaihtaa paikkaa junassa parhaimmillaan 5 kertaa matkan aikana, jos ei halua loppupäiväksi päänsärkyä ja nenäonteloita inhottavan tuntuisiksi.
PS. Joskus voin myös hallitsemattomasti oksentaa hajusteesta. Tervetuloa istumaan viereen.
Pelkällä pesuaineella pärjää, mun mielestä joku Omon pikkujätti käryää niin voimallisesti että äkäisinkään huuhteluaine ei peitä sitä krääsää. Yhden ainoan pullon olen tököttiä ostanut, yleensä en ole hajuherkkä mut toi oli jotain pysäyttävää.
Mulle tuli ihan sama mieleen.Kuulostaa kusipääkostolta
Sanoo hän jolla ei itsellään oo hajusteiden kanssa ongelmia? Parhaita nää selitykset että itte aiheuttanu.