The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla oli alunpitäen 145 tonnia 18v maksuajalla ja me ollaan asuttu siinä yli 12v

lisäksi mulla on 4v sitten ostettu mökki ja sen 100% laina joka ei tietekään ole kovin paljoa vielä lyhentynyt

sulla on vieläkin liikaa lainaa jos 700 tuntuu paljolta tai sitten lasten harrastuksiin ei sun tuloilla ole varaa
Vähän pitkä vastausaika mulla, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Siltä vähän tuntuu, että liikaa ois lainaa, mutta kun ei millään viitsisi tästä okt:sta lähteä mihinkään kaupungin vuokrakasarmiin. Harrastukset menee nykyään suurelta osin exän pussista - osa minultakin, mutta reilua sinänsä, jos huomioidaan, että melkein viiskyttonnia sai puhdasta rahaa erossa, mä pelkkää velkaa.
Voi olla, että pitää viilata laina-aikaa - 15 vuotta on nyt laina-aika tähän nykyluottoon, mutta pitänee varmaan venyttää 20:een...
 
Saako vielä udella, paljonko sulla on lainaa? Tai siis ollut…
Mulla oli ennen yli 400t lainaa ja lyhennys melkein 2500 e, mutta nykyään, kun maat ja mannut myyty ja talo ja maanpala jätetty, mulla on lainaa 130t pintaan ja lyhennys 700e /kk ja tuntuu, ettei rahat piisaa sitten millään… täytyis varmaan tehdä jotain uudelleenjärjestelyjä...
omg :O

ei tuo 700e kai miltään isolta tunnu, toki siihen kaikki muut kulut talosta päälle niin ehkä sitten

no, minen tiedä mistään mitään kun asun vuokralla :whistle:
 
meillä on siis leluja aika hirmusti, leikkikeittiötä/junarataa/legoja/nukkeja+sänky, puupalikoita, kassakonekin löytyy. pyöräilykypäräkin mahtuu vielä, lasten astioitakin on, samoin turvaistuimeen mahtu varmaan 2v vielä.
mitä tuolle sitten pyytää lahjaksi, kun kaikki kysyy kuitenkin
 
No, ei tuo niin iso ollut silloin kun oli isommat tulot.
Joo, on, kun huomioidaan lämmitysöljyt, sähköt, vedet yms... Ja kolme ihmistä, yhden ihmisen tulot...
juu, eihän se tietenkään silloin paha ole kun on hyvät tulot millä maksaa :)
kai :D

kuulostaa vaan isolta lyhennykseltä 2500e
mutta tulojen mukaan tietty :)

ehkä sun pitää sitten pidentää laina-aikaa :)
 
meiltä loppui öljy ja aateltiin ettei tilata ennenko mies palaa töihin (viim huhtikuussa). hrr kun on aamuisin kylmä, saati että lämminvesi pitää aina lämmittää ja mies unohtaa ;) ei tainnutkaan tää ok-asuminen olla niin ihanaa, se kun makaisi aamuisin ja lumityötkään ei juuri nappaa
 
Mä lähen nyt nukkumaan,kiitos tästä päivästä taas kaikille jotka kestäneet mun murheita. En mene lupaamaan etteikö huomenna tai ylihuomenna tai ensi viikollakaan asia mua itkuttaisi mutta koittakaa nyt kuitenkin kestää,se nyt ottaa aikansa.
Nyt peiton alle,hyvää yötä kaikille:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä