[QUOTE="vieras";28143474]Ei tarvitse olla äiti terasa, mutta mikset voisi ottaa ihan omaa miestä, etkä toisen omaa miestä? Niin pettäjät kuin ne jotka varatun kanssa makaavat ovat tutkimusti molemmat itsetuntoongelmaisia, joiden on pakko saada pönkitettyä itsetuntoa, kun joku toinen haluaa. Pettäjä ei koe kotona olevansa tarpeeksi haluttava tai vaikka kokisikin, kaipaa lisää itsetunnon pönkittämistä baarista. Sinä et välttämättä ole edes se ainut toinen nainen. Onko sinulle ihan ok, että miehellä saattaa olla vaikka 5 tälläistä, joiden kanssa seksisuhde? Sinulle ihan ok. Tiesitkö muuten, että pettäjillä on tapana mollata puolisoaan, ettei se salarakas ala häntä haukkumaan. Kotona voi hyvinkin kaikki olla hyvin ja puoliso oikeasti kaunis ja haluttava ja seksiä on, mutta kun miehelle ei riitä mikään. Voi olla kyse seksiriippuvaisuudesta, eikä siitä, että mies pitäisi sinua erityisen haluttavana. Hänestä myös tälläinen salailu voi olla tietynlainen fetissi, ja ei ole väliä kuka on kohteena. Kuhan joku ihan perus ok nainen.
Onko sinulle ok viedä myös mummon rahat? "mitä väliä, minä mikään äiti teresa ole, minä tarvitsin rahaa, mummolla on varmasti lisää". tai vaikka...
"tapoin tuon tuntemattoman ihmisen, ei sillä kuulemma lapsiakaan ollut, eikä perhettä. Kuulemma ihan idioottikin. Sattui vaan olevaan paremman näköinen kuin minä ja oli viemässä työpaikkani, mitä vitun väliä, jos ammuin sen tuossa äskettäin".[/QUOTE]
sinäkin siis rinnastat varatun kanssa hässimisen mummon ryöstöön tai tappamiseen? Mielenkiintoisia näkökulmia näillä palstamammoilla täällä... varmaan sulle on ihan sama heittää karkkipaperi kadulle tai ajaa kännissä jonkun päälle?
Mitä tulee muihin kommentteihisi niin mulle on oikeastaan aika sama onko äijällä fetissi vai miksi se käy luonani, en minä hänen kanssaan naimisiin aio