Te oikein varakkaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämää miettien
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nähdä kun ihmiset valittavat ettei rahat riitä.. Sitten seurailla sivusta kun ihmiset polttavat tupakkia kuin korsteenit, saunakaljat on saatava ja viikonloppuisin ajellaan edestakas kodin ja baarin väliä..
Pienillä muutoksilla saattaisi olla ettei tarvitsisi nitistä-

Tulee aina mieleen kaverini joka on typeryyden esikuva, rahat loppu hän ottaa pikavipin, koska vaan pääsisi minulle töihin ja tienaisi sen 50€ 3h työllä.. Miksikö hän toimii näin? KOska ihminen on laiska ja mukavuudenhaluinen eläin.

Nähdä kun ihmiset valittavat ettei rahat riitä.. Sitten seurailla sivusta kun ihmiset polttavat tupakkia kuin korsteenit, saunakaljat on saatava ja viikonloppuisin ajellaan edestakas kodin ja baarin väliä..
Pienillä muutoksilla saattaisi olla ettei tarvitsisi nitistä-

Tulee aina mieleen kaverini joka on typeryyden esikuva, rahat loppu hän ottaa pikavipin, koska vaan pääsisi minulle töihin ja tienaisi sen 50€ 3h työllä.. Miksikö hän toimii näin? KOska ihminen on laiska ja mukavuudenhaluinen eläin.

Missä päin töitä, mitä töitä? Olen valmis tulemaan heti 17 euron tuntinettopalkalla!

[QUOTE="vieras";28083269]Missä päin töitä, mitä töitä? Olen valmis tulemaan heti 17 euron tuntinettopalkalla![/QUOTE]

Kattolumitöitä, Helsinki, ja normi palkka on 16.

"Surkeissa tiloissa pitkään sinnitteleet Lastenklinikka ja Lastenlinna ovat vihdoin saamassa uudet tilat.

Hanke sai vauhtia, kun joukko yksityisiä rahoittajia päätti korjata tilanteen. Uuden lastensairaalan rakentamisen on arvioitu maksavan 160 miljoonaa euroa. Kansalaiskeräyksellä on tarkoitus saada kasaan 30 miljoonaa euroa.

Onko tälläinen suunta oikea? Pitäisikö terveydenhuollon hankkeita rahoittaa enemmänkin yksityisten lahjoitusten turvin vai kuuluvatko tällaiset hankkeet hyvinvointivaltion vastuulle? Mennäänkö tässä kohti amerikan mallia? Mitä seuraavaksi?

A-studio keskiviikkona 20.2. TV1 klo 21.05. Kommentteja voidaan käyttää lähetyksessä."

[QUOTE="vieras";28083461]Varakkaat eivät tällä palstalla pyöri. Tällä palstalla ei ole kun vain sellaisia "varakkaita" joiden omaisuutta ja pankkitiliä netti kummasti kasvattaa.[/QUOTE]

Perusteita? Mun työnkuva just nyt on pyöriä netissä tuntipalkka 50€

[QUOTE="vieras";28083461]Varakkaat eivät tällä palstalla pyöri. Tällä palstalla ei ole kun vain sellaisia "varakkaita" joiden omaisuutta ja pankkitiliä netti kummasti kasvattaa.[/QUOTE]

Ei tietenkään pyöri. Mutta missä he sitten ovat? Sinulla on varmaan siitä ihan faktatietoa.

[QUOTE="vieras";28083461]Varakkaat eivät tällä palstalla pyöri. Tällä palstalla ei ole kun vain sellaisia "varakkaita" joiden omaisuutta ja pankkitiliä netti kummasti kasvattaa.[/QUOTE]tiedän livenä yhden mustan joka on oikeasti varakas ja silti pyörii täällä. ja hän tekee oikeasti hyvääkin rahoillaan.

Mikään ei oikeasti vituta niin paljon kuin ihmiset jotka tällä palstallakin kehtaavat valittaa siitä kuinka suomalainen maailman johtava hyvinvointiyhteiskunta ei maksa tarpeeksi joutenolosta mihin kuuluu työttömyys ja lasten kotona hoitaminen ihan yhtä lailla. Ottaisin passin pois ja karkottaisin maasta tuollaiset jos olis valta.

[QUOTE="vieras";28083549]Häviät väittelyn, jos ihan oikeasti olet sitä mieltä, että _kenenkään_ ei tarvitse nähdä nälkää. Minä näin lapsena nälkää, paljonkin.[/QUOTE]Vanhempasi eivät osanneet käyttää turvaverkkoa tarpeeksi hyväksi.

Mikään ei oikeasti vituta niin paljon kuin ihmiset jotka tällä palstallakin kehtaavat valittaa siitä kuinka suomalainen maailman johtava hyvinvointiyhteiskunta ei maksa tarpeeksi joutenolosta mihin kuuluu työttömyys ja lasten kotona hoitaminen ihan yhtä lailla. Ottaisin passin pois ja karkottaisin maasta tuollaiset jos olis valta.

Pakko sanoa, että sulla on kyllä asiat tosi hyvin, jos tuollainen asia vituttaa kaikista eniten :)

[QUOTE="vieras";28083461]Varakkaat eivät tällä palstalla pyöri. Tällä palstalla ei ole kun vain sellaisia "varakkaita" joiden omaisuutta ja pankkitiliä netti kummasti kasvattaa.[/QUOTE]hekö eivät voi elää normaalielämää vai onko heidän mielestäsi pakko olla vain ylempien seurassa?

[QUOTE="vieras";28083583]Ööh...mitä ihmeen turvaverkkoa?[/QUOTE]No niin tietysti. Turvaverkko on se jota on rakennettu vuosikymmenet aivan SAATANAN isolla rahalla ja se on yksi suurimmista syistä siihen miksi kaikki työssäkäyvät vastuulliset aikuiset maksavat aivan helvetillisesti veroja. Ai niin, sitä kutsutaan nimellä sosiaaliturva.

No niin tietysti. Turvaverkko on se jota on rakennettu vuosikymmenet aivan SAATANAN isolla rahalla ja se on yksi suurimmista syistä siihen miksi kaikki työssäkäyvät vastuulliset aikuiset maksavat aivan helvetillisesti veroja. Ai niin, sitä kutsutaan nimellä sosiaaliturva.

Etkö sä vieläkään ymmärrä? Olisi ollut rahaa, mutta silti ei ollut ruokaa. Ei sellaisessa tilanteessa mikään sossu auta! Varsinkin jos on alla velaton omistuskämppä ;)

[QUOTE="vieras";28083588]Pakko sanoa, että sulla on kyllä asiat tosi hyvin, jos tuollainen asia vituttaa kaikista eniten :)[/QUOTE]Sinuakin vituttaisi jos katsoisit edes kerran kuussa tilinauhaasi - jos sellainen on - ja tämän palstan kommentteja.

Tämä palsta kuhisee ihmisiä jotka elävät siis loisivat yhteiskunnan rahoilla tavalla tai toisella ja kehtaavat vielä valittaa siitä. Itse kun olen pelkästään maksajan roolissa niin koen oikeutetuksi vittuuntua asiasta. En nosta penniäkään tukia ja jos nostaisin niin en aukoisi päätäni kun tiedän että suomalaiset yhteiskunnan turvaverkossa räpistelijät ovat maailman onnellisimmassa asemassa vertaisiinsa nähden.

[QUOTE="vieras";28083626]Etkö sä vieläkään ymmärrä? Olisi ollut rahaa, mutta silti ei ollut ruokaa. Ei sellaisessa tilanteessa mikään sossu auta! Varsinkin jos on alla velaton omistuskämppä ;)[/QUOTE]touche

tämä palsta on nähnyt ja tulee näkemään parempia trolleja kuin sinä

[QUOTE="vieras";28083658]Niin kuin arvasin, häviät väittelyn. Yllätyksenä tuli kuinka äkkiä luovutit. 1 pisteen vihje, sanooko alkoholismi ja heitteillejättö mitään? Sinä kun tosiaan väitit, että _kenenkään_ ei tarvitse nähdä nälkää.[/QUOTE]Tämä palsta on oikeasti se viimeinen paikka internetissä joka vielä saa mun verenpaineen nousemaan vaikka kaikki oon jo nähnyt ja kuullut.

Sinuakin vituttaisi jos katsoisit edes kerran kuussa tilinauhaasi - jos sellainen on - ja tämän palstan kommentteja.

Tämä palsta kuhisee ihmisiä jotka elävät siis loisivat yhteiskunnan rahoilla tavalla tai toisella ja kehtaavat vielä valittaa siitä. Itse kun olen pelkästään maksajan roolissa niin koen oikeutetuksi vittuuntua asiasta. En nosta penniäkään tukia ja jos nostaisin niin en aukoisi päätäni kun tiedän että suomalaiset yhteiskunnan turvaverkossa räpistelijät ovat maailman onnellisimmassa asemassa vertaisiinsa nähden.

Ihan vapaasti ole vittuuntunut. Mutta se kertoo vain siitä, että sinulla on asiat hyvin kun jaksat tuosta vittuuntua noinkin kovasti. Kiitos epäilystä, käyn töissä ja maksan veroja. Loiset vituttaa ja tuet on liian suuria, mutta on mulla omassa elämässäni "hiukan" suurempia ongelmia kuin tuo.

Yhteistyössä